מה הכין השף שאול בן אדרת לנשיא רוסיה ולדימיר פוטין?

בטח תהיתם מה היה בתפריט ארוחת הבוקר של נשיא רוסיה בביקורו בישראל, לנו יש אותו. התפריט התחלק לשני מטבחים: רוסי וישראלי כמובן. כל הפרטים בפנים. בתאבון

ארוחת הבוקר שהכין שאול בן אדרת לנשיא רוסיה ולדימיר פוטין

ראש הממשלה בנימין נתניהו פתח את הבוקר (חמישי) עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין, בין היתר בפגישה עם אמה של נעמה יששכר, יפה, בסיום סדרת הפגישות ציפתה להם ארוחת בוקר מושקעת במיוחד שהכין השף המוביל שאול בן אדרת, ארוחת בוקר עליה עמל בן אדרת זמן רב. ארוחת הבוקר התבססה על שני מטבחים, המטבח הרוסי והישראלי כמובן, ולנו יש את התפריט בשבילכם. אז מה היה בתפריט? כל הפרטים:

נשיא רוסיה פוטין נכנס לארוחה שהכין לו השף שאול בן אדרת
פוטין נכנס לארוחה שהכין לו השף שאול בן אדרת

עוד בחדשות האוכל 

איך מייצרים קרמבו? 

קורין גדעון וחילי חוצים את הקווים 

קליק בטעם קולה ליים: חדש על המדף

מה זה המאטה ששותים מסי וסוארס?     

התפריט שכאמור התחלק לשני מטבחים התחלק לשתי צלחות טעימות, נתחיל עם הצלחת הראשונה, הישראלית בה היה: סלט ירקות קצוץ, חציל שחור טחינה ושקדים, סלט טונה סוגי פלפלים ואיולי חרדל, אבוקדו לימון בצל ירוק וקוטג', מיני עיג'ה חביתת ירק ותפוחי אדמה, חומוס ירושלמי ועלי זעתר, קרם פטה על בצע עלים וקצח.

ארוחת הבוקר שהכין שאול בן אדרת לפוטין
צלחת ארוחת הבוקר הישראלית

והצלחת השניה, היישר מהקרמלין היא הצלחת הרוסית בה היה: סלט אוליביה כמו שמכינים לפוטין בקרמלין, ביצה רוסית, מיני בליני, סלט כוסמת, לחם רוסי, חמאה והרינג כבוש, פטריות יער צלויות בשמן זית וטימין, סלמון כבוש,פחם שמיר וצלמים, פילמיני במילוי גבינה על קרמל בצל. מהמטבח הרוסי.

הארוחה שהכין שאול בן אדרת לפוטין
הצלחת הישראלית ליד הצלחת הרוסית

ואי אפשר בלי קינוח, אז לקינוח אדרת דאג ללא מעט דברים, מיוגורט דבש, קוואקר קינמון, עוגת גזר תפוז וקרם פרש, עוגת חלבה קרנץ' אגוזים, תותים טריים תמרים ותאנים תה ורדים.

 

View this post on Instagram

 

מחכה לנשיא פוטין - בשורות טובות אמן

A post shared by @ shaul_ben_aderet on

שמעתם על מסעדה חדשה שאתם רוצים שנבדוק, רוצים לספר לנו משהו שלא ידענו, יש לכם טיפ בשבילנו? אנחנו במייל gilmishali@gmail.com