כאן תשיגו קראנץ' פיסטוק עד הבית ב-10 שקלים

בלי לפשפש במקפיאי פיצוציות או להיכנע למחירי שוק שחור, כאן תשיגו כמה שלגוני קראנץ' פיסטוק שתרצו עד הבית בלחיצת כפתור. כל הפרטים בפנים

Whatsapp Image 2022 05 22 At 1
ביצוע מושלם ומתיקות מדויקת. קראנץ' פיסטוק | צילום: יעל רייף

אחרי ששימחנו אתכם עם בשורות מעוררות תקווה להשגת השלגון הכי נחשק במדינה, הגיע הזמן להמשיך את הקו עם בשורות משמחות עוד יותר: אנחנו יודעים שגם אחרי הייצור הנוסף של חברת נסטלה לא פשוט היה לשים את היד על קראנץ' הפיסטוק, ולכן הלכנו צעד קדימה ואחרי תחקיר מקיף גילינו שבמקום לעבור פיצוציה פיצוציה ולפשפש בפריזרים קפואים בחיפוש אחרי המבוקש העונתי, אפשר פשוט (אתם יושבים?), להזמין את הקראנץ' פיסטוק הביתה באמצעות וולט.

קראנץ' פיסטוק
מבוקש יותר מתור במשרד הפנים. קראנץ' פיסטוק | צילום: יח''צ נסטלה

והבשורה הטובה עוד יותר? זה תקף לערים רבות מחוץ לתל אביב, וחל גם על תל אביב כמובן. ההזמנה נעשית ישירות מחנויות נסטלה שפזורות בערים השונות, כך ששוק שחור ומחירים מופרזים הם מחוץ לתמונה. כל שלגון עולה 10 שקלים בלבד, ויגיע אליכם עד הבית במצב אופטימלי: קפוא, מאובטח ומוכן לאכילה.

כתבות נוספות ביאמיז:

אם טרם התוודעתם לתופעה, מדובר בשלגון הכי היסטרי שהושק כאן לאחרונה. הכל התחיל כגחמה של אוהד ראוך, חובב פיסטוק מוצהר ובעליה של קבוצת הפייסבוק "אוהבים פה פיסטוק", שהעלה לקבוצה פוסט עם קראנץ' בטעם פיסטוק שהוא עיצב לבדו, מעין פנטזיה קולינרית לא ממומשת. הפוסט התלקח כאש בשדה, והמוני גולשים ניסו להבין אם מדובר במוצר אמיתי או בהטרלה מגרה.

Whatsapp Image 2022 05 22 At 1
כשמגיעים לליבה רואים את אלוהים. קראנץ' פיסטוק | צילום: יעל רייף

"נסטלה" שהבינה את גודל ההייפ ופוטנציאל המכירות, הרימה את הכפפה ופיתחה בשיתוף עם ראוך את המוצר המבוקש שיגשים את החלום לקהילה הירוקה, אבל לא רק. מרגע שהגיע השלגון הירוק לרשתות השיווק עם כמות התחלתית של רבע מיליון יחידות, הוא נחטף במהירות מפתיעה, עם אלפי גולשים ומשפיענים שהצליחו לשים את היד על כמה עותקים בודדים ושיבחו את המוצר המוגמר. תופעות מכוערות דוגמת שוק שחור לא איחרו להגיע, ועדויות בקבוצת הפייסבוק של ראוך מדווחות על נסיונות למכור שלגון יחיד ב-50 שקלים.

Wolt הגיבו להיסטריה הלאומית במהירות, ואנחנו המרוויחים העיקריים מהעניין. המשמעות היא שמהיום אפשר להתארגן על הביס הנכסף תוך פרק זמן הגיוני של כחצי שעה באזורים הבאים: תל אביב, חולון, קריית אונו, רמת השרון, גבעתיים, רמת גן, בני ברק, ראשון לציון, בת ים, פתח תקווה, גבעת שמואל, הוד השרון והרצליה. התמכרות נעימה.