ג'וזפין בייקר: בר חדש שמגיש חמש מנות בלבד

בר קטן ואינטימי שמגיש חמש מנות שף בלבד! ומבחר קוקטיילים שיעשו לכם ולאינסטגרם שלכם נעים. חדשות האוכל

ארטישוק לאבנה של ג'וזפין
ארטישוק לאבנה של ג'וזפין | צילום: יעל בונפיס

ברים בתל אביב וברחבי הארץ ובכלל נפתחים כמו פטריות אחרי הגשם, אבל הפעם מדובר בבר אחר ממה שאתם מכירים, תגידו שלום ל: ג'וזפין בייקר. ולפני שנגיע לתפריט של המקום נספר כי הבר נקרא על שמה של ג'וזפין בייקר, בדרנית וזמרת אפרו אמריקאית שניצלה את הפרסום שלה לטובת קידום נושאי ההתנגדות הצרפתית לנאצים.

הבר החדש ממוקם על פינת דינזגוף פינת ירמיהו, ממש מעל בר הרוזה פארקס המוכר והאהוב. המקום מעוצב בסנגנון של סלון ביתי משנות ה-20, אינטימי ולא עמוס במיוחד ככה שאפשר לשבת ברגוע ולא להרגיש שאתם נמצאים בקיבוץ. הג'וזפין בייקרי מציע כאמור תפריט עם ארבע מנות בלבד של השף קובי בן לולו. אז מה בתפריט?

אינטימי של פעם. ג'וזפין בייקר
אינטימי של פעם. ג'וזפין בייקר

גרביטציה: קרפצ'יו סלק עם גבינה כחולה, פקאן מסוכר, שמן בזיליקום, בלסמי, מיקרו סלק ומיקרו אפונה ב-36 שקלים. פטה מורגנה: כרובית ועשבי תיבול בתוך פיתה קראנץ', טחינה, עגבניות ובצלצלי שאלוט ב-34 שקלים. רקוויאם לבנדורה: פילה עגבניה אפויה מגולגלת עם קרעי מוצרלה פרסקה, קוויאר בלסמי ושמן בזיליקום על ברוסקטת שום ב-32 שקלים.

כרוניקה: ארטישוק על לאבנה, עגבניות, מיקרו אפונה, שום ושמן כמהין על ברוסקטת חלה ב -38 שקלים. אהבה באור וצל: פאנקי רוסטביף, חמאת רוזמרין, פרמז'ן ורוטב פורצ'יני קרמל ב -38 שקלים .

ארטישוק לאבנה של ג'וזפין בייקר
ארטישוק לאבנה
פאנקי רוסטביף של ג'וזפין בייקר
פאנקי רוסטביף
פילה עגבניה אפויה של ג'וזפין בייקר
פילה עגבניה אפויה

עוד בחדשות האוכל 

איך מייצרים קרמבו? 

קורין גדעון וחילי חוצים את הקווים 

קליק בטעם קולה ליים: חדש על המדף

מה זה המאטה ששותים מסי וסוארס?      

מעבר למנות השף, המקום מגיש גם קוקטיילים מיוחדים וביניהם: Rainbow Tribe: ברבן, מיץ אננס, פלרנום, סירופ ג'ינג'ר, מיץ לימון טרי, ארומטיק ביטר ב-48 שקלים.

Don’t Kiss The Baby: טקילה, סינגל מעושן, מיץ לימון טרי, סירופ פסיפלורה, דבש, צ'ילי ב-48 שקלים. Too Skinny Too Dark: וויסקי אירי בהשרייה של קפה שחור, בנדיקטין, סירופ וניל, אנגוסטורה, קציפת מסקרפונה ובן אנד ג'ריס ב- 49 ש"ח.

ויש מצב שגם החך. ג'וזפין בייקר
ויש מצב שגם החך

ג'וזפין בייקר, דיזנגוף 265, תל אביב

שמעתם על מסעדה חדשה שאתם רוצים שנבדוק, רוצים לספר לנו משהו שלא ידענו, יש לכם טיפ בשבילנו? אנחנו במייל gilmishali@gmail.com