גאווה ישראלית: ההמבורגר הטבעוני שזוכה לכבוד בעולם

האפי האוור עם שמפניות, תותים ואויסטרים שאתם חייבים לדעת עליו, כשהמטבח ההודי פוגש את המטבח הגיאורגי ועוד. חדשות האוכל

ההמבורגר של גודנס הוא הישראלי הטוב בעולם
ההמבורגר של גודנס הוא הישראלי הטוב בעולם | צילום: יהונתן בן חיים

אויסטרים, שמפניה ותותים

בר פופלר התל אביבי משיק את "Eerly hours", ערב מושלם לחובבי השמפניה והצדפות. בימים ראשון עד חמישי בין השעות 18:00 ועד השעה 20:00 תהיה אפשרות להזמין את אחת מהמנות הבאות ב-38 שקלים: כוס שמפניה אויסטרים, אינטיאס כבוש, טונה נאה ובוטרגה מולים או מרינייר קלאסי תותים -בשמנת מתוקה. בנוסף תנתן הנחה של 30 אחוז הנחה על כל התפריט.

בר פופולר, דיזנגוף 197, תל אביב

ואם בא לכם תותים עם שמפניה. גם 38 שקלים. בר פופולר
ואם בא לכם תותים עם שמפניה. גם 38 שקלים | צילום: אריאל עפרון
שני אויסטרים ב-38 שקלים. פופולר בר
שני אויסטרים ב-38 שקלים. פופולר בר | צילום: אריאל עפרון

כשגיאורגיה פוגשת את הודו 

אם אתם אוהבים אוכל גיאורגי והודי, סביר להניח שאתם הולכים לשמוח. לרגל יום האישה הקרוב, מסעדת "טש וטשה" הגיאורגית בתל אביב, גורו האוכל הגיאורגי, בלה חנן תארח את השפית והמומחית במטבח ההודי, נירית יעקב. השתיים יתאחדו לערב אחד אשר במהלכו יהיה מופע פולקלור הודי שינעים את זמנם של הסועדים.

בין המנות הראשונות אשר יכינו השתיים אפשר למצוא: מטקי בייטס| שני ביסים של פורי קטנטן עם תבשיל שעועית מש מונבטת, גזר כבוש, יוגורט, בצל סגור וכוסברה מפודרים בגראם מסאלה. פחאלי| טפנד טריו, תרד, כרוב, סלק עם אגוזים ועשבי תיבול. בעיקריות: רול שייטל| שייטל מגולגל על בצל ירוק צרוב, קונפי דובדנים וסלט עשבי תיבול ורימונים.

דג בקארי דרומי| פילה בר ים בקארי קוקוס, חרדל שחר, תמרינדי ועלי קארי, מוגש עם אורז בסמטי. פרגיות ציפורן| מוגשות על לחם פאראטה משוח בגהי, צ'אטני תמרים מלכותי ומטבל ירוק של כוסברה, נענע וקוקוס. המחיר: 210 שקלים לאדם כולל קוקטייל הודי וכוס יין או קאווה.
טש וטשה: מתחאם התחנה, מבנה 5, תל אביב.

מטקי בייטס. שילוב של הודו וגיאורגיה
מטקי בייטס. שילוב של הודו וגיאורגיה
נירית יעקב ובלה חנן. כשהודו פוגשת את גיאורגיה טש וטשה
נירית יעקב ובלה חנן. כשהודו פוגשת את גיאורגיה | צילום: מריאנה סבטבנה

עוד בחדשות האוכל 

איך מייצרים קרמבו? 

קורין גדעון וחילי חוצים את הקווים 

קליק בטעם קולה ליים: חדש על המדף

מה זה המאטה ששותים מסי וסוארס?      

כבוד טבעוני עולמי

המגזין והאפליקציה Happy Cow, אחד מהמגזינים הנחשבים בעולם לטבעוניים בחר במסעדת "גודנס" התל אביבית כאחת מעשר מסעדות הבורגר הטובות בעולם. לדברי מבקר המסעדות של המגזין שטעם מההבורגר והתרשם ממנו עד מאוד, "גודנס היתה גולת הכותרת בביקור שלי לתל אביב! הכל היה טעים והשרות היה מדהים ואדיב". גודנס נכנסה לרשימה עם מסעדות מובילות מכל העולם, מלונדון, דבלין, מדריד ועד אוסטרליה וארצות הברית. למי שלא מכיר, גודנס היא מסעדת דיינר טבעונית המשלבת בין מנות מהמטבח האמריקאי האהוב למנות ישראליות.

קינג גורג 41, תל אביב טל' 03-938-4499

ההמבורגר הטבעוני של גודנס, מהטובים בעולם
ההמבורגר הטבעוני של גודנס, מהטובים בעולם | צילום: יהונתן בן חיים

שמעתם על מסעדה חדשה שאתם רוצים שנבדוק, רוצים לספר לנו משהו שלא ידענו, יש לכם טיפ בשבילנו? אנחנו במייל gilmishali@gmail.com