החריימה של אסף גרניט והגראטן של אהרוני: 5 מתכוני שף לערב סוכות

סלט התאנים המלכותי של שגב משה, מניפת הגראטן של אהרוני, ואי אפשר בלי הטירמיסו הקלאסי של רותי רוסו | השפים הגדולים חולקים את המתכון המנצח שלהם לערב סוכות

אסף גרניט
טעמים של בית בנגיעות שף. אסף גרניט מכין חריימה | צילום: תמי בר שי

חריימה מלכותי עם טוויסט של אסף גרניט

למה השמן של האריסה כל כך חשוב, מתי להוסיף את הדגים וכמה כמון באמת צריך? המתכון של החריימה הביתי של אסף גרניט רחוק מלהיות קלאסי. יש בו גרגירי חומוס רכים, זרעי כוסברה שלמים, שום קונפי וגם שמן אריסה לעוד קצת חריפות שמטריפה את הפה. למתכון המלא - לחצו כאן.

אסף גרניט
תיבול מנצח ובישול מדויק. חריימה של אסף גרניט | צילום: תמי בר שי

כתבות נוספות ביאמיז:

סלט תאנים חגיגי של שגב משה

שגב משה מבריק עם סלט אלגנטי וחגיגי עם המון בריאות וקריספיות בכל ביס. עלים טריים חוברים לתאנים רכות ועסיסיות, מוצרלה וגבינה כחולה שמביאה את הטוויסט במראה יפהפה וטעם מיוחד. הנענע מוסיפה מנטוליות נעימה והאגוזים מקפיצים בקראנצ'יות את המנה. למתכון המלא - לחצו כאן.

Fresh,diet,salad,figs,,arugula,and,blue,cheese,in,a
קל, בריא ומרענן. סלט תאנים וגבינה כחולה | צילום: שאטרסטוק

מניפת תפוחי אדמה מפוארת של ישראל אהרוני

מאפה מפנק ומלא רושם של פרוסות תפוחי אדמה דקיקות בציפוי עדין של שמן זית, שום, עשבי תיבול וגבינה מבעבעת מעל שיוצרת הקרמה נעימה ומרקם עשיר. אל תוותרו על כל עשבי התיבול שבמתכון, הם אלה שאחראיים על הארומה הנהדרת שעושה את ההבדל. למתכון המלא - לחצו כאן.

תפוחי אדמה בתנור
זר עשבי התיבול עושה את ההבדל. מניפת תפוחי אדמה | צילום: שאטרסטוק

קיש חצילים, עגבניות מיובשות וגבינות של מיקי שמו

חצילים ועגבניות תמיד היו שילוב מנצח במטבח של משפחת שמו. במתכון שכאן לוקח מיקי שמו את הטעמים הבסיסיים שעליהם גדל, ומתאים אותם לקיש מלוח עם גבינות עשירות ומראה אלגנטי. התוצאה הפכה לאחד הקישים הכי מצליחים בקונדיטורית "שמו", ועכשיו הגיע הזמן לחשוף את המתכון המבוקש. למתכון המלא - לחצו כאן.

קיש חצילים, עגבניות מיובשות וגבינות צאן של מיקי שמו
בסט סלר בקונדיטוריות. קיש חצילים, עגבניות מיובשות וגבינות צאן של מיקי שמו | צילום: יח"צ

טירמיסו עננים מושלם של רותי רוסו

טירמיסו קלאסי "ביי דה בוק", מהטובים והעשירים שתטעמו בזכות שימוש במסקרפונה ועוגיות איטלקיות מסורתיות שאחראיות למרקם החלומי. בשלב הטבילה בקפה אל תקמצו בכמויות כדי לקבל את הטעם האיטלקי האמיתי שלא מפחד ממרירות מעוררת. למתכון המלא - לחצו כאן.

טירמיסו
לאכול ישר מהתבנית. טירמיסו איטלקי | צילום: שאטרסטוק