לכבוד העשור החדש מסעדת "פארוק בשוק" מחדשת את תפריט הערב שלה

כבר מזמן שוק הפשפשים הפך למקום שחיי הלילה בו סוערים לא פחות מהחיים ביום ואם כבר החלטתם לשבת לאכול שם, יש מקום שאתם חייבים לנסות

תפריט חדש לפארוק בפשפשים
תפריט חדש לפארוק בפשפשים | צילום: יונתן בן חיים

פארוק בשוק היא מסעדה קסומה הנמצאת בלב השוק שאתם חייבים לבקר בה, ולא רק בגלל הקינוח הטעים ביותר שטעמנו עד היום.

המסעדה התחדשה בתפריט חדש לפתיחת העשור החדש, שעליו אחראי השף יוסי צרפתי.

במסעדה משתמשים בחומרי גלם טריים, המגיעים היישר מהשוק, ומרכיבים מבחר עשיר של מנות צמחוניות וטבעוניות, מאכלי ים, מנות בשריות . הלכנו לטעום וזה מה שיש לנו להגיד על זה:

הישיבה במסעדה ברובה נמצאת בסמטאות השוק, בערבים קרים מומלץ להתלבש חם, ולמי שעדיין קר המסעדה תדאג לכם לתנור מפנק וכירבולית נעימה. את הארוחה פתחנו עם סנגריה מפנקת (המחיר: 25 שקלים עד השעה שמונה בערב), וזו בהחלט הייתה התחלה טובה לארוחה.

עוד בחדשות האוכל 

איך מייצרים קרמבו? 

קורין גדעון וחילי חוצים את הקווים 

קליק בטעם קולה ליים: חדש על המדף

מה זה המאטה ששותים מסי וסוארס?    

אחרי שהתחממנו עם הסנגריה, טעמנו שני קוקטיילים טעימים, ג'סי והקוקטייל של שיי, אחד חמוץ והשני מתוק. ומיד התחלנו עם המנות, חמש במספר, לא כולל את הקינוח. ואלו הן המנות לפי סדר הגעתן אל השולחן

סלט השוק: סלט מרענן עם שילוב ירקות מגוונים, חסה, אנדיב, פילה של תפוז, שעועית ירוקה, בטטה אפויה וקרוטונים, בשילוב עם רוקפור שמנת וגבינת עיזים. מומלץ לטעום בכל ביס כמה מרכיבים יחד. השילוב של הגבינות המלוחות והבטטה המתוקה מוסיף עניין בכל ביס. הירקות הגיעו טריים כאילו נקטפו ממש רגע לפני ההגשה, מה שהורגש במראה ובטעם. המחיר: 53 שקלים.

סלט השוק

קרפצ'יו בקר: .מנה קלילה של פרוסות סינטה נא, בלסמי, שמן זית, לימון ופרמז'ן, לצד המנה מוגש לחם הבית, הבגטון. מנת פתיחה טעימה שכל מרכביה ביחד יוצרים טעם מושלם בפה ולצידם לחם הבית שמוכן במקום ועשוי בדיוק במידת האפייה הנכונה, פריך מבחוץ ורך מבפנים.  המחיר:  56 שקלים.

קרפצ'יו בקר

כרובית צלויה:  מנה ראשונה שרוב האנשים אוהבים להזמין אותה, ואותנו היא השאירה עם טעם של עוד. המרכיבים שלה פשוטים ולא עמוסים, ויתכן שבפארוק בשוק פיצחו את המתכון הנכון להגשת המנה. המנה מורכבת מטחינה גולמית, שום ולימון, פטרוזיליה, בצל סגול ושקדים קלויים. הכרובית נאפתה בתנור. כמות הטחינה הגולמית היא קטנה אבל באופן מפתיע היא מדויקת ומשתלבת במידה נכונה עם שאר המרכיבים. המחיר: 52 שקלים.

כרובית צלויה

פילה מוסר: הדג הנהדר הוגש על מצע של ריזוטו בביסק פלפלים קלויים על הגריל ושמנת והתוצאה טעימה במיוחד. בלי הרבה התחכמויות, דג טעים ומדויק, שהשאיר טעם של עוד. המחיר: 98 שקלים.

פילה מוסר
אנחנו אכלנו בתוספת ריזוטו אבל ניתן להזמין גם בתוספת פירה

ברוסקטה טוניסאית: : אם כבר דגים, אז טונה, ואם כבר טונה אז טונה אדומה. מנה טעימה אך לא מיוחדת. על מצע של לחם הבית, הונחו אריסה, טונה אדומה, שהורגשה הטריות שלה ולהשלמת המנה הונחו למעלה ביצה רכה וצלפים. בכל ביס הורגש הרוטב החמצמץ והפיקנטי שהונח במידה הנכונה. המנה בגודל קטן יחסית למנה עיקרית ולכן מומלץ להזמין לפניה מנה ראשונה. המחיר: 59 שקלים.

ברוסקטה טוניסאית

קראק פאי : אני אדם של שוקולד, אבל הפעם נתתי לצוות המסעדה לבחור בשבילי את הקינוח המושלם, הוגש לנו לשולחן פאי אמריקאי, על שם הסרט, עוגה על בסיס שיבולת שועל חלב, עם קרם קרמל מלוח ומסקרפונה. כבר בביס הראשון נשארתי ללא מילים ומטעימה אחת קטנה הקינוח נאכל עד סופו.. המחיר: 42 שקלים.

קראק פאי

צילומים: יונתן בן חיים 

פארוק בשוק: רבי נחמן 6, תל אביב יפו

שמעתם על מסעדה חדשה שאתם רוצים שנבדוק, רוצים לספר לנו משהו שלא ידענו, יש לכם טיפ בשבילנו? אנחנו במייל gilmishali@gmail.com