לא להאמין שזה בפתח תקווה: הביסטרו בייקרי שאתם חייבים להכיר

לא מדובר בעוד בייקרי, אלא בכזה שיגרום לרגע לפקפק במיקום שלו. ולא אנחנו לא מגזימים

ברד פודינג של דרימרי
ברד פודינג של דרימרי | צילום: גיל משעלי

כשמדברים על קולינרייה, העיר הראשונה שתמיד עולה לנו לראש היא תל-אביב כמובן. אז לא עוד. יש מקום חדש שאתם חייבים להכיר והוא נמצא... בפתח תקווה.

דרימרי הוא ביסטרו וביייקרי שאסור לפספס, ולא רק בגלל הברד פודינג הטוב ביותר שטעמנו עד היום.

המקום, ששוכן על גבול פתח תקווה וגבעת שמואל, לא הערים שהכי מזוהות עם סצנת האוכל, התחדש בתפריט חורף שעליו מנצח השף עידן מימון. הלכנו לטעום וזה מה שיש לנו להגיד על זה:

את פנינו קיבל השלט 'דרימרי קפה ובייקרי', שהטעה אותנו וגרם לנו לחשוב שבאנו לקפה ומאפה. אבל התפריט כאמור דיבר אחרת. את הארוחה פתחנו עם קוקטייל דאקירי פירות יער (המחיר: 38 שקלים), וזו בהחלט הייתה התחלה טובה לארוחה.

עוד בחדשות האוכל 

איך מייצרים קרמבו? 

קורין גדעון וחילי חוצים את הקווים 

קליק בטעם קולה ליים: חדש על המדף

מה זה המאטה ששותים מסי וסוארס?    

אחרי הדאקירי המוצלח עברנו אל המנות, חמש במספר (לא כולל קינוח). ואלו הן המנות לפי סדר הגעתן אל השולחן: 

קרואסון בולאנז'רי: קרואסון חמאה שנאפה במקום (כמו כל המאפים שלהם), קריספי מבחוץ ואוורירי מבפנים, נהדר. ההפתעה הייתה בתוספות שהגיעו עם הקרואסון: טחינה, חציל, ביצה קשה, עגבניות שרופות, מלפפון חמוץ ובצל. הירקות הגיעו טריים כאילו נקטפו ממש רגע לפני ההגשה, מה שהורגש במראה ובטעם. המחיר: 44 שקלים.

קרואסון בולנז'רי של דרימרי. קריספי במיוחד
קרואסון בולנז'רי של דרימרי. קריספי במיוחד | צילום: חן ברקוביץ' נוי

סלט שרי מוצרלה: קשה לטעות עם סלט כזה: מיקס  עגבניות שרי טריות, בצל סגול, צנונית, בזיליקום, קלמטה ומוצרלה, בנדיבות יש לציין. כל זה שוכב על מצע של יוגורט מרענן עם נענע ומעל קרוטונים. המחיר: 50 שקלים.

סלט שרי מוצרלה של דרימרי
סלט שרי מוצרלה | צילום: תום לוינקוף זכאי

פיצה בוראטה: גם אם אתם לא אוהבים פיצות, הפיצה הזו היא בשבילכם. הפיצה מגיעה עם קרם פולנטה עדין במיוחד, כך שהפיצה לא קורסת מהעומס והטעם עדיין מורגש, גמבה, פטריות ונגיעות חריף שנבלעות במתיקות של הבוראטה שמגיעה מעל. הבצק בעובי מצוין, לא עבה מדי, ולא מתפרק, אוורירי במיוחד. אולי זה בגלל הקמחים הטובים שהמקום מייבא מאיטליה וגרמניה ואולי כי היא מדויקת ולא עמוסה, זה לא באמת משנה, העיקר שזה מאוד טעים. המחיר: 68 שקלים, אולי לא זול, אבל בהחלט שווה כל שקל.

פיצה בוראטה של דרימרי
פיצה בוראטה | צילום: גיל משעלי

טורטליני  דלעת וערמונים: הטורטליני נעשים במקום וזה בא לידי ביטוי במרקם ובטעם. כל זה מגיע על מצע קרם כרובית וירוקים, והרבה חמאת מרווה. המחיר: 68 שקלים.

טורטליני דלעת וערמונים של דרימרי
טורטליני דלעת וערמונים | צילום: חן ברקוביץ'

פילה דניס על הפלאנצ'ה: דניס זה דניס זה דניס. מנה טעימה אך לא מיוחדת. הגיע עשוי טוב והטריות שלו מורגשת. החלק המעניין פה הוא דווקא גראטן תפוחי אדמה ובטטה שקשה להפסיק לאכול ממנו. לצד כל זה מגיעים ירוקים חמים עם עשבי תיבול. המחיר: 110 שקלים.

דאקירי פירות יער של דרימרי
דאקירי פירות יער | צילום: גיל משעלי

ברד פודינג: אם חיפשתם את הברד פודינג המושלם, זה המקום. הברד פודינג הזה מגיע לח מבפנים מפירות היער וקראנצ'י מבחוץ. מעל כל הטוב הזה מגיעה גלידת שמנת חמוצה שיוצרת סוג של פיצוץ בפה עם החמוץ מתוק. המחיר: 44 שקלים.

ברד פודינג שיגרום לכם לחייך. דרימרי
ברד פודינג שיגרום לכם לחייך. דרימרי | צילום: גיל משעלי

שמעתם על מסעדה חדשה שאתם רוצים שנבדוק, רוצים לספר לנו משהו שלא ידענו, יש לכם טיפ בשבילנו? אנחנו במייל gilmishali@gmail.com