דלי אסיאתי: מסעדה מושלמת בלב ליבה של הוד השרון

לא האמנו לשמועות שיש מסעדה אסיאתית טובה בעיר, אז הלכנו לבדוק אם הן אמיתיות. זה מה שיש לנו להגיד עליה

טריקולור של דלי אסיאתי
טריקולור של דלי אסיאתי | צילום: אסף קרלה

אם היו אומרים לכם שבלב ליבה של הוד השרון מסתתרת מסעדה אסיאתית שלא נופלת מהמסעדות התלאביביות המוכרות, הייתם מאמינים? בספק. גם אנחנו לא האמנו ולכן הלכנו לבדוק אם השמועות נכונות, וזה מה שמצאנו.

באמצע מרכז מסחרי בעיר נמצאת "דלי אסיאתי", מסעדה אסיאתית הנחשבת למוסד קולינרי, שעם בוא הגשם התחדשה בתפריט חורף חדש. לפני שנגיע לאוכל נתחיל עם הכניסה, שאמנם לא הייתה מרשימה במיוחד מאחר וסגירת החורף במקום יוצרת אווירה פחות נעימה, אבל כשנכנסנו פנימה נגלה לעינינו מקום אותנטי שנותן תחושה כאילו אנחנו מעבר לים - מהכיסאות הפשוטים, בר המשקאות והחלק החשוב ביותר שמשפיע על החך שלנו: המטבח. כמו בכל מסעדה שבטוחה בעצמה, בניקיון שלה, בסדר שלה, גם כאן המטבח פתוח וגלוי לעיניי כל, כך שאתם יכולים לראות בדיוק מה נכנס לכם לצלחת ומה לא.

אסיאתית בלב הוד השרון. דלי אסיאתי
אסיאתית בלב הוד השרון. דלי אסיאתי | צילום: אסף קרלה

אז מה הזמנו? כמו תמיד, את המנות המומלצות, כדי להבין האם הן שוות את הטייטל הזה, 6 מנות במספר (לא כולל הקינוח). ואלו הן המנות שהזמנו לפי סדר ההגעה לשולחן:

נתחיל עם סלט הפפאיה, שזה המדד שלנו למסעדה אסיאתית טובה, או פחות. הסלט הגיע בגודל מכובד עם פפאיה ירוקה, פרשית ולא עייפה כמו שאתם מכירים , גזר, עגבניות שרי, שעועית ירוקה, צ'ילי אדום, כוסברה ובוטנים קלויים. החריפות הייתה מושלמת.לאוהבי החריף כמובן, ואם לא תבקשו פחות צ'ילי. המחיר: 45 שקלים.

סלט פפאיה של דלי אסיאתי
סלט פפאיה של דלי אסיאתי | צילום: אסף קרלה

טרטר דג לבן - לאוהבי הדגים הנאים המנה הזו גן עדן של טעמים, להבדיל ממקומות אחרים שהירקות שולטים כאן הדג שלט. הירקות: אספרגוס, מלפפון, בצל ירוק ושאלוט היו בכמות שלא מסתירה את טעמי הדג. כל הטוב הזה ישב על רוטב ויניגרט סלק עם טעמים שאתם פחות מכירים, אבל בהחלט צריכים להכיר. המחיר: 56 שקלים.

טרטר דג לבן של דלי אסיאתי
טרטר דג לבן של דלי אסיאתי | צילום: אסף קרלה

קארי אדום – אנחנו לקחנו את הקארי האדום עם טופו, אתם יכולים לקחת עם עוף אם בא לכם. לאוהבי החריף המנה תעשה לכם נעים בחך. הירקות שמגיעים בתבשיל: ברוקולי, פטריות וכוסברה הגיעו בכמות נדיבה ככה שנהנים גם מטעמים נוספים. אם המנה חריפה לכם מדי תבקשו שיעשו לכם אותה פחות חריפה. המחיר: 56/ 62 שקלים.

עוף בקארי אדום של דלי אסיאתי
עוף בקארי אדום של דלי אסיאתי | צילום: אסף קרלה

עוד בחדשות האוכל 

איך מייצרים קרמבו? 

קורין גדעון וחילי חוצים את הקווים 

קליק בטעם קולה ליים: חדש על המדף

מה זה המאטה ששותים מסי וסוארס?    

פאד תאי סינטה - להבדיל ממקומות אחרים, כאן הסינטה מגיעה קצוצה כאילו מדובר בבולונז, יש מי שאוהב את זה יותר ומי שפחות, אנחנו מהצד של הפחות. הטעמים לא היו חזקים ולא ברורים, תוספת סויה וחריפות אולי הייתה עושה לזה טוב. אטריות האורז היו טעימות אבל השילוב לא עבד, פשוט לא. ייאמר לזכותם שהסינטה הגיעה בכמות נדיבה ולא בקמצנות שאנחנו רגילים אליה במסעדות מהסוג הזה. המחיר: 54 שקלים.

פאד תאי של דלי אסיאתי
פאד תאי של דלי אסיאתי | צילום: אסף קרלה

טריקולור – שלושה סוגי דגים טריים: סלמון, טונה ובס עם עירית ואספרגוס בלי יותר מדי טעמים שמשתלטים על טעם הדג. כל הטוב הזה עטוף במלפפון ורוטב פונזו עם טעם עדין. המחיר: 52 שקלים.

טריקולור של דלי אסיאתי
טריקולור של דלי אסיאתי | צילום: אסף קרלה

קריספי סלק – למרות השם לא מדובר בסלק בטמפורה אלא בסושי עם טונה אדומה, אספרגוס, צ'ילי ומלפפון, עטופים בטונה ולמעלה שבבים של סלק קריספיים שעושים נעים בפה, ממש כמו סוכריות קופצות. המחיר: 57 שקלים.

קריספי סלק של דלי אסיאתי
קריספי סלק של דלי אסיאתי | צילום: אסף קרלה

ועכשיו לחלק שמשאיר לכולם טעם טוב בפה, ברוב המקרים - הקינוחים:

בחרנו שני קינוחים: מוצ'י (גלידה יפנית) ופבלובת פירות יער עם למון גראס. נתחיל עם המוצ'י שלצערנו במבחן טעימת העין הוא היה פשוט עד מאוד, בלי תוספות שיתנו צבע למנה, טעים לאוהבי המוצ'י. בנוגע לפבלובת פירות היער, המנה הייתה מרעננת אבל לא מיוחדת, גלידה הייתה עושה פלאים למנה. המחיר: 42 שקלים.

פבלובה פירות יער של דלי אסיאתי
פבלובה פירות יער של דלי אסיאתי | צילום: אסף קרלה
מוצ'י של דלי אסיאתי
מוצ'י של דלי אסיאתי | צילום: אסף קרלה

שמעתם על מסעדה חדשה שאתם רוצים שנבדוק, רוצים לספר לנו משהו שלא ידענו, יש לכם טיפ בשבילנו? אנחנו במייל gilmishali@gmail.com