קרחנת המבורגרים או משתה אלכוהולי להייטקס? מארזים קולינריים שוברי שגרה לחג

ארוחה בהשראת מעדנייה ברומא, גשם של ג'אנק פוד למתבגרים או ארוחה בסגנון קוקטייל יוקרתי? ספרו לנו איך אתם חוגגים, ונמצא לכם מארז מתאים

Rioilz
לארח בקלאס באפס מאמץ. מארז חגיגי של מונייר | צילום: אפיק גבאי

אין לי כוח לבשל אבל בא לי להשקיע | מארזי בשר של מרינדו

לא כולנו בורכנו ביכולות בישול מרשימות. וגם אם כן - למי יש כוח לעמוד שעות במטבח. אם הרמתם את היד, תשמחו לשמוע על שיתוף הפעולה של רשת קצביות הבוטיק 'מרינדו' עם עז תלם, רותם ליברזון, עדינה זוסמן ולימור לניאדו תירוש, נבחרת מתכונאים מרשימה ומוערכת, שיחד עם רשת הקצביות מפיחה חיים מחודשים במנות ילדות נוסטלגיות ומשפחתיות. התוצאה היא 4 מארזי חג המורכבים מנתחי בשר שונים, מתובלים ומושרים - כל אחד מבוסס על מתכון של חבר אחר בנבחרת. כל שנותר הוא להוציא את הנתח מהאריזה, לעקוב אחרי ההוראות הפשוטות ולהכניס לתנור או לסיר. בתום כמה שעות מתקבלת מנה עיקרית גדולה ומפוארת לשלוחן החג, בטעמים של בית ומשפחה.

Pz
קיצור דרך משמעותי לארוחת החג. מארזי מרכז השולחן של מרינדו | צילום: גל בו זאב

בין המארזים: כתף טלה/שוק טלה בעשבי תיבול של עז תלם, בעל הבלוג המצליח “the kitchen coach” והאיש שמאחורי ספר הכרובית הגדול. תלם הכין מתכון משפחתי של כתף טלה עם תערובת תבלינים מיוחדת (2.5-4.5 ק"ג, מחיר 129 שקלים לק״ג). המתכונאית ובעלת הבלוג "טיפול בבישול" רותם ליברזון חולקת מתכון לנתח סינטה שלם שמבושל ברסק רימונים ומייפל. בתום אפייה קצרה בלי שום התערבות, מתקבל רוסטביף לתפארת בניחוח מתקתק משכר (משקל הנתח כ-2 ק״ג, 219 שקלים לק״ג). לימור לניאדו תירוש, האישה הבלוג ״מטבח מקומי״, בחרה במתכון שמחבר בין שורשי אמה בטנג׳יר לאביה החלבי: צלעות עגלה מתובלות לראגו של שזיפים ובצל מקורמל (משקל הנתח כ-2 ק״ג, 129 שקלים לק״ג). המתכונאית האמריקאית ומחברת ספרי בישול עדינה זוסמן, מביאה לשולחן החג את מנת הדגל של אמה, עם כמה טאצ׳ים אישיים של שפית מקצועית שמשדרגים את המנה הקלאסית: בריסקט (חזה בקר) בסגנון אמריקאי (משקל הנתח כ-2 ק״ג, מחיר לק״ג 119 שקלים).

קולקציית מרכז השולחן של נבחרת הבלוגרים ומרינדו - להשיג באתר ובקצביות הרשת

כתבות נוספות ביאמיז:

סוגרים חג בבסיס | מארז חגיגה של רשת Burgerim

נפל עליכם לסגור חג בבסיס ורק המחשבה על הגפילטע שיוגש בחדר האוכל של הבסיס עושה לכם רע? תתחכמו לסיטואציה ולכו על מארז שכולו פאסט פוד מנחם ומענג בו זמנית. מארז "חגיגה" של בורגרים (333 שקלים), מציע לא פחות מ-16 בורגרים לבחירה ממגוון הקציצות של הרשת, יחד עם 8 תוספות, הווה אומר - ימבה צ'יפס, טבעות בצל, צ'יפס בטטה, צ'יפס מתובל ושאר מטוגנים שעושים שמח בנשמה. אפשר ללכת על המבורגר בקר קלאסי, אבל יש מרגז מדליק וחרפרף, טלה שנצלה על פחמים, בקר על פחמים וגם המבורגר צמחוני. כל קציצה מגיעה במשק 80 גרם, ויחד עם גשם התוספות והרטבים, סוגרת אחלה פינה.

מארז חגיגה של בורגרים - זמין במשלוחים ובאיסוף עצמי בכל סניפי רשת Burgerim

333 1
אין אחד שיתנגד לזה. מארז ראש השנה של בורגרים | צילום: נתנאל ישראל

מרימים כוסית ויוצאים לרקוד | מגשי אירוח של מונייר

גם להגיד "קניתי לבד" צריך לדעת. לטובת אלו שרוצים להגיע למעמד ערב החג שפויים ורעננים, ולסיים אותו קלילים בלי לפתוח כפתור במכנס, מציעים בחברת הקייטרינג "מונייר" מגשי אירוח חגיגייםעם פינג רוד מלוח ומתוק. הקולקצייה כוללת מיני קישים, סנדוויצ'ונים, פחזניות עם טופינג מלוח, פרעצל זוקיני, קינואה ואנטיפסטי, גבינות משק ומטבלים, ולקינוח - פחזניות במילוי פטיסייר וניל, עוגות דבש, אקלר, מוס רימונים, טארטלט שקדים ותפוחים, טראפלס תמרים ומקרונים בטעם תפוח.

מגשי אירוח של מונייר -  יוסף ספיר 7, ראשון לציון

Kzjbdd
נשנוש לכל קרייבינג. מגשי אירוח של מונייר | צילום: אפיק גבאי

הזמנתי כמה חברים לארוחה בקטנה | מארזי ראש השנה של גד

אין על ארוחת נשנושים על טהרת פלטת גבינות, קרקרים ויין צונן. ככה גם לא צריך להתמסר שעות למטבח. לרגל חגי תשרי משיקה מחלבת גד מארזי חג חגיגיים עם גבינות המחלבה, גבינות למתקדמים (היוש בוראטה), רטבים ומוצרי מעדנייה משלימים דוגמת צ'יפס כמהין, קרקרים ומטבלים שהולכים מצוין עם הגבינות. שלושת סוגי מארזים ימכרו בראש השנה ובסוכות, ביניהם "מארז לארוחה איטלקית" (179 שקלים) עם גרנה פדנה משולש, קואטרו פרומאג'י, בוראטה, רוטב אלפרדו, גבינת שמנת כמהין 30%, צ'דר, פסטה רומו, מחית כמהין ורוטב עגבניות שרי; מארז קולינרי (189 שקלים) עם בוראטה, גבינת מנורי יוונית, פטה כבשים, פיקורינו, קממבר, גאודה עזים, בלסמי מצומצם, זיתי קלמטה, ממרח מוטי שף וקרקרים להשלמת החוויה.

Tqwfox
מארז הגבינות של גד | צילום: יח''צ

בגזרת המארזים המשפחתיים מוצעת חבילה שכולה פינוקים (199 שקלים) עם גבינת שמנת ניו יורק 30%, לאבנה שמן זית, בולגרית פרוסות, בוראטה, חלומי, משולש פקורינו, מטבעות גבינת עזים, קרקר עידית וסביון, ממרח מוטי שף, צ'יפס כמהין ואפילו בויוס של המתוג "עידית וסביון". את כל המארזים אפשר להזמין אונליין באתר החברה, ולצרף ברכה אישית שתודפס ותישלח כחלק מהמארז.

מארזי ראש השנה של גד - פרטים והזמנות באתר החברה

אין לי כוח למשפחתולוגיה | מארז קוקטיילים של קבוצת אימפריאל

כיף לעבור את ערב החג הממושך במצב מבוסם. זה הופך את הכל לנעים וטעים יותר, במיוחד אם אתם בהרכב משפחתי סבוך וימבה מטענים שרק חיכו להתפרץ. יין זה אחלה, אבל בלאדי מרי או כל קוקטייל אחר יהפכו את הערב למשמח יותר. לרגל החג השיקה קבוצת אימפריאל מארזי קוקטיילים מבוקבקים, ברוח היצירתיות הגסטרונומית של הקבוצה, יחד עם טופינג'ס וקישוטים לחויית שתייה בדיוק כמו בבר.

11rmcu
משמחים את ערב החג. קוקטיילים מבוקבקים של אימפיראל | צילום: גלעד לבנת

3 סוגי מארזים מציעה הקבוצה: Classic ובו קוקטייל 500 מ"ל לבחירה + קישוטים לקוקטיילים ואגוזים מתובלים בקארי (160 שקלים); Double Trouble עם 2 בקבוקים ומלווים (250 שקלים), ולמתקדמים מארז Tripel X עם 3 קוקטיילים, קישוטים לקוקטיילים + אגוזים מתובלים בקארי, שמתאים ל-9-12 אנשים (330 שקלים).

בין הקוקטיילים: ROCKET MAN עם רום בקרדי לבן ואפלטון, קורדיאל אננס פסיפלורה, ליים ועלי רוקט. קוקטייל מרענן חמצמץ ופירותי שיתאים לאוהבי טעמים פירותיים ופרחוניים; IMPERIAL'S BLOODY MARY - אחד ממשקאות הדגל של הקבוצה (ובצדק רב), שמגיע עם חריפות כיפית וחמצמצות שמקפיצה כל שלוק; וגם FLOR DE CUBA - קוקטייל סופר מרענן על בסיס רום בקרדי לבן, סן ג'רמיין, ביטר פיישודס, סלרי, ליים ומיץ אשכולית אדומה, שמוסיפה מרירות נעימה לכל שלוק.

מארזי החג של קבוצת אימפריאל - פרטים והזמנות באתר הקבוצה