סופגנרי: המקום שיתן לכם סופגניות מושחתות ללא גלוטן

אחרי שהביאו לנו את "בליקמח", דן דייויס ואורן דגן מביאים לנו את "סופגנרי". חדשות האוכל

סופגנרי. סופגניות ללא גלוטן
סופגנרי. סופגניות ללא גלוטן | צילום: אפיק גבאי

אחרי ששינו ללא מעט אנשים את החיים עם "בליקמח", המקום בו אפשר למצוא מאפים וקינוחים ללא גלוטן, דן דייויס ואורן דגן החליטו לעשות עוד שינוי, הפעם בעולם הסופגניות.
השניים יפתחו היום (חמישי) את "סופגנרי", הפופ הראשון שכל כולו סופגניות מושחתות ללא גלוטן. הפופ שיפתח בסמוך לסניף של "בליקמח" ברמת החייל בתל אביב, ישתרע על כמאה מ"ר, וכולו יהיה צבוע בורוד. במקום יהיו מספר ויטרינות בהן אפשר לראות את אנשי צוות המקום מכין את הסופגניות וממלא אותן בטופינג שונים.

שלל טעמים. סופגנרי
שלל טעמים. סופגנרי | צילום: אפיק גבאי

עוד בחדשות האוכל
מתכון לחמאה ביתית | מנות לנשנוש מול פרק הבכורה של משחקי השף תיתן פייט למיכל אנסקי? בר רפאלי בצעד מפתיע | חדשה בשכונה: מסעדת דגים חדשה בתל אביב 

סופגנרי שכאמור ייפתח היום ויישאר פתוח עד סוף השנה, יציע מדי יום ארבע עשר סוגים שונים של סופגניות. בין הסופגניות שאפשר למצוא במקום: סופגניות פאי לימון במילוי קרם לימון חמאתי ובציפוי מרנג חרוך,דונאט שמש במילוי קרם וניל מוקצף וקרם ג'ל של מנגו, אננס ופסיפלורה ומעל דיסקית של שוקולד זהוב-כתום-אדום וסופגניית ההר הלבן במילוי שנטילי ברנדי ובציפוי קרם ערמונים, נשיקות קטנטנות ושברי שוקולד. מחירי הסופגניות ינועו בין 9 -14 שקלים וניתן יהיה להוסיף סופט ג'לאטו ב-6 שקלים.

דן דייויס ואורן דגן כפיר. סופגנרי
דן דייויס ואורן דגן כפיר. סופגנרי | צילום: אפיק גבאי

הזוג דיוויס ודגן אמר כי " עברו כתשעה חודשים מאז שפתחנו את בליקמח ואף על פי שקיווינו ליצור שינוי בקרב קהל הצרכנים, לא האמנו לסופה שהתרחשה בזמן הזה ולגלי האהדה העצומים שקיבלנו מקהל הרגישים לגלוטן, כמו גם מהקהל הרחב. לאחר שהתייצבנו, החלטנו שעכשיו הוא הזמן להמשיך להתרחב, ליצור ולפתוח את המקום הבא. ה-סופגנרי, הבייבי החדש שלנו, הוא מקדש אמיתי של סופגניות. במשך חודשים רבים חשבנו, טיגנו, בדקנו, טעמנו וקישטנו עד שהגענו לנבחרת המושלמת שתהפוך לכל אחד את החג לחגיגה."

הברזל 32 רמת החייל, תל אביב

שמעתם על מסעדה חדשה שאתם רוצים שנבדוק, רוצים לספר לנו משהו שלא ידענו, יש לכם טיפ בשבילנו? אנחנו במייל gilmishali@gmail.com