חדשה בשכונה: מסעדת דגים ופירות ים חדשה נפתחה בתל אביב

מסעדת דגים ופירות בתל אביב
שיינע. מסעדה חדשה בתל אביב | צילום: אפיק גבאי

אם אתם אכלנים גדולים של דגים ופירות ים ומאסתם במסעדות הקבועות של תל אביב, יש לנו בשורות טובות בשבילכם, או יותר נכון בשורה בשם "שיינע". מדובר במסעדת שף חדשה שנפתחה השבוע בעיר.

שיינע היא לא עוד מסעדה אלא מסעדה ובר אינטימי שהתמקמה לה בנחלת בנימין. מאחורי המחבתות והגריל עומדים השף הצעיר אסף גבאי ואשתו נטלי שהחליטו למרות הקושי בשוק המזון להגשים חלום. המסעדה עצמה מחולקת לשני חללים, חלל אחד עם מגוון שולחנות בגדלים שונים ומרפסת לנחלת בנימין ואילו החלל השני כולל בר ישיבה ושולחנות קטנים הפונה לאחד העם. שני החללים צופים אל המטבח, ככה שתוכלו לראות את המנות שלכם עולות על הגריל או נכנסות לתנור.

Mpq
תגידו שלום לשיינע | צילום: אפיק גבאי

עוד בחדשות האוכל 

ג'קי אזולאי סוגרת את המסעדה 

מאיר אדוני סוגר את המסעדה  

מה אכל קווין ספייסי אצל טום אביב?  

בין המנות  הראשונות המוגשות במקום אפשר למצוא טרטר פלמידה לבנה עם אספרגוס, אננס, כוסברה וצנון שחור ב-62 שקלים, טרטר שייטל עם איולי פלפלים חריפים, שאלוט פריך, חלמון שליו וצלפים ב-58 שקלים, סשימי טונה אדומה עם קרם פרש, שמן עירית וטוביקו שחור ב-64 שקלים. בעיקריות אפשר למצוא פיש בורגר עם צ'יפס ואיולי שום ב-64 שקלים, מחבת שרימפס ביין לבן ב-124 שקלים ועוד מבחר מנות.

סביצ'ה מוסר ים. שיינע | צילום: אפיק גבאי
טרטר פלמידה לבנה. שיינע | צילום: אפיק גבאי

נחלת בנימין 59 | 03-5627143

שמעתם על מסעדה חדשה שאתם רוצים שנבדוק, רוצים לספר לנו משהו שלא ידענו, יש לכם טיפ בשבילנו? אנחנו במייל gilmishali@gmail.com