נכנסת לעולם האוכל? בר רפאלי תחשוף סדרת מתכונים

דוגמנית העל נענית לבקשת העוקבים, המבורגרים חדשים מגיעים לרשתות ההמבורגרים השונות ואיפה ניתן להשיג את ביונד מיט? חדשות האוכל

נכנסת לעסקי המזון? בר רפאלי תחשוף מתכונים
בר רפאלי | צילום: מתוך האינסטגרם

אולה ארגנטינה! רשת ההמבורגרים BBB מביאה לכם שלוש מנות המבורגרים חדשות היישר מהמטבח הארגנטינאי. בכל חודש יוגש המבורגר אחר, החודש פותח את הרשימה ה"אסאדו צ'ימיצ'ורי בורגר", המבורגר עשוי מבשר אנגוס שחור בתוספת אסאדו מפורק, בצל צרוב וצ'ימיצ'ורי בלחמנייה עם איולי וירקות. לצד ההמבורגר מגיעה תוספת תפוח אדמה מדורה. המחיר 74 שקלים. האסאדו בורגר יוגש עד ה-23 בחודש.

אסאדו צ'ימיצ'ורי בורגר של BBB
אסאדו צ'ימיצ'ורי בורגר של BBB | צילום: גליה אבירם

בכל סניפי הרשת

ואם כבר המבורגרים, אז ברשת מוזס החליטו להביא לרגל חג ההודיה האמריקאי המבורגר מפלצתי במיוחד שבדרך כלל לא תמצאו אותו אצלם, "מוגזם" שמו. המנה מורכבת מ-3 קציצות בשר במשקל של 450 גרם, רוסטביף, אמנטל, ביצת עין, עגבנייה, אייסברג, בצל סגול ומצפפון חמוץ.  המחיר, לא מוגזם: 75 שקלים. המנה תוגש בחג ההודיה בתאריך ה-28 בחודש.

המוגזם של מוזס
המוגזם של מוזס | צילום: חיים יוסף

בכל סניפי הרשת

אם גם אתם סובלים מהמחסור בקציצת ביונד מיט שפוקד אותנו, אתם יכולים לנשום לרווחה, לפחות עכשיו. שני מקומות בתל אביב עוד מחזיקים במלאי שלהם את הקציצה המבוקשת כל כך, ואם תמהרו אז יש סיכוי טוב שתוכלו לאכול ממנו. המקום הראשון הוא "רובע בר יין" בדיזנגוף 192 המגיש את ההמבורגר עם חסה, פרוסות עגבנייה, טבעות בצל סגול וחמוצים לצד פוטטוס ב-66 שקלים. המקום השני היא מסעדת "זכאים" הטבעונית בסמטת בית השואבה 20 בה מוגשת הקציצה המבוקשת עם מלפפון חמוץ, בצל מקורמל ורטבים שונים המוכנים במקום ב-49 שקלים.

ביונד בורגר בתוספת פוטטוס של ברובע בר יין
ביונד בורגר בתוספת פוטטוס של ברובע בר יין. אם תמהרו, תספיקו | צילום: יחסי ציבור

עוד בחדשות האוכל 

מתכון לחמאה ביתית 

מנות לנשנוש מול פרק הבכורה של משחקי השף  

האלווין: המבורגר שייעלם תוך 72 שעות 

חדשה בשכונה: מסעדת דגים חדשה בתל אביב 

אם אתם נמנים בין 1.9 מיליון עוקביה של דוגמנית העל, בר רפאלי, באינסטגרם,  אז בטח גם לכם היה  קשה לפספס את המנות השונות שמכינה רפאלי לבעלה עדי עזרא ובנותיה ליב ואל במטבח הביתי שלהם, מבחר מנות הכולל קציצות עוף, פסטה ברוטב בולונז, מבחר סוגי מרקים וגם עוף בתנור, ועכשיו בעקבות אלפי בקשות של עוקביה למתכונים השונים של המנות, החליטה רפאלי שלחלק מהמתכונים אותם היא תעלה לסטורי שלה היא תצרף מתכונים, ככה שלא תצטרכו לבקש בכלל. מה השלב הבא, ספר בישול?! נחכה ונראה.

נכנסת לעסקי המזון? בר רפאלי תחשוף מתכונים
תחשוף את המתכון שלה לקציצות?
נכנסת לעסקי המזון? בר רפאלי תחשוף מתכונים
או את המתכון למרק?
נכנסת לעסקי המזון? בר רפאלי תחשוף מתכונים
או לבולונז?

שמעתם על מסעדה חדשה שאתם רוצים שנבדוק, רוצים לספר לנו משהו שלא ידענו, יש לכם טיפ בשבילנו? אנחנו במייל gilmishali@gmail.com