"כשסיימנו את הצילומים ידענו שמשהו הזוי מאוד קרה, אבל זה הסיפור שלנו"

הוא רצה להיפגש איתה אחרי שנפרדה ממנו אבל היא ממש לא הייתה בעניין • היא לא הבינה איך אחרי שהודה שיש לו רגשות כלפיה הוא חזר לתוכנית כשהוא משודך לבחורה אחרת • יחד הם עשו את הטוויסט הכי גדול שראינו בתוכנית שידוכים • נויה אריאלי ודור טאוב מדברים על הידידות שהפכה לזוגיות, על האקסים שנפגעו ועל השאלה שכולם לא מפסיקים לשאול אותם | ריאיון זוגי

נויה אריאלי, דור טאוב, אהבה חדשה
דור טאוב ונטע אריאלי | צילום: זוהר שיטרית | איפור: מאור הילל | שיער: מתן יוסף | סטיילינג: מאור רובין

לשבת לריאיון עם נויה אריאלי ודור טאוב מלווה בהרבה קריאות "אוווו" מתמוגגות של הקהל (שמונה רק את כותבת שורות אלו, בעצם). בין שאלה לשאלה הם מסננים זה לזו "אני אוהב.ת אותך", וכעת - כשהם סוף סוף יכולים לצאת לאור עם הזוגיות שלהם, הם מוכנים לדבר על מה שהיה, על מה שקורה ועל מה שיהיה. וכן, גם על מה שכולם רוצים לדעת: "אנשים כותבים לי, 'מתי חתונה?'", מספרת נויה, ודור ממהר להוסיף: "גם אותי כולם שואלים את השאלה הזאת. עכשיו עשיתי שאלות ותשובות באינסטגרם וכולם שאלו מתי אני מציע".

נו, אז מה התשובה?
דור: "אנחנו יחד כמה חודשים!".
נויה: "הוא חוסך כסף לטבעת. שלחתי לו אחת, הוא כבר יודע".
דור: "היא רוצה טבעת ש..."
בשלב זה נויה מתפרצת לדבריו של בן זוגה ועוצרת אותו: "שקט, שקט, לא חייבים לחשוף את הכול! אתה יודע איזו כותרת מיכל תעשה אחרי הריאיון הזה?".

אני מבקשת שכשתהיה הצעה תתנו לי את הניוז בפרסום ראשון.
דור: "אתם תהיו הראשונים לדעת".
נויה: "אנחנו נעדכן אותך מיכל, בוודאות".

"כשדור יצא הוא אמר לי, 'ניפגש בחוץ', ואני הייתי כזה, 'לא'"

שישה חודשים לאחור, דור (30) ונויה (27) הם רווקים שמאסו ברווקותם ובעולם ההיכרויות שבחוץ ומחליטים ללכת לחפש אהבה בטלוויזיה. השניים מצטרפים לעונה השלישית של אהבה חדשה ושם הם נפגשים לראשונה: טאוב, דוגמן, שחקן ומאמן אישי בכדורסל, היה הבחור הראשון שנכנס לדירתה של אריאלי, נטורופתית, מדריכת פילאטיס ודוגמנית גם כן.

לפני הכול, אני חייבת לשאול אותך נויה: למה שתבואי לתוכנית היכרויות?
"כבר הרבה מאוד זמן שאני רוצה זוגיות. ראיתי שאני לא מצליחה. סימנתי וי על קריירה, על לימודים ועל הכול אבל זוגיות זה משהו שעוד לא הצלחתי לפתור. כל מערכות היחסים שלי היו כושלות, הרגשתי שיש משהו לא בסדר ולא הצלחתי להצביע על מה. כשהגיעה ההצעה לאהבה חדשה ראיתי בזה אחלה הזדמנות אז לקחתי אותה ביידים. קיבלתי מתנה, אז למה לא?".

מובן. מה חשבת על דור בהתחלה?
"כשדור הגיע אמרתי לעצמי, 'טוב, הוא בחור נחמד, מצחיק'. בשעות הראשונות הייתה זרימה והיו לנו ממש צחוקים. הוא היה חמוד כזה אבל אני רגילה לצאת עם בחורים מאוד מבוגרים. חשבתי שאולי ההפקה הביאה לי משהו שהוא ממש לא הטעם שלי על ההתחלה בשביל הספתח, ואז יביאו משהו יותר רציני. אני מודה שבהתחלה לא באמת הייתי פתוחה לדברים שאני לא מכירה".

ואתה דור? כבר בשעה הראשונה שלכם יחד אמרת לנויה שלא היית מתחיל איתה כי היא יפה מדי. מה זה אומר לגבי הבחורות האחרות שהתחלת איתן? הן לא היו יפות?
"הן היו יפות בצורה אנושית סטנדרטית. אבל כן, עם נויה התעורר אצלי משהו עוד מהרגע הראשון".

נויה אריאלי
צילום: עמית מוסר

ואולם, מה שהתחיל בטוב הפך לקשר מעט מקרטע עם כמה ויכוחים מיותרים, המון שיחות "יחסינו-לאן" ובסופו של דבר פרידה בלתי נמנעת שנעשתה בתום חמישה ימי היכרות.

אתם חושבים שבלי הלחץ של התוכנית הייתם מגיבים אחרת ועושים פחות דרמה מאירועים זניחים? תקרית השקשוקה והספונג'ה כמשל. 
נויה: "אני עדיין חושבת שאני צודקת בסיפור הזה, אגב. כשאני רוצה לנקות אני מנקה. יש לי קטע עם ניקיון ואני מאוד אוהבת להיות בשליטה על זה כי זה חשוב לי. ולשאלתך, הייתי מתנהגת אותו הדבר. הייתי אני".

נפרדתם אחרי חמישה ימים, כלומר - אפילו לא הצלחתם לשרוד עוד יום אחד עד למעמד ההחלטה הרשמי. 
דור: "נכון. אמרתי שזה פשוט לא זה. הבנתי שזה לא יעבוד, זה לא יכול לקרות והגיע הזמן שנפריד כוחות".
נויה: "הייתה לנו מריבה קטנה שבה כבר הרגשתי שאני לא יכולה. באתי למצוא זוגיות ולא ראיתי שהולך לצאת מזה משהו משותף. אנחנו לא מצליחים כל כך לתקשר. כל דבר שאני עושה מעצבן אותו וכל דבר שהוא עושה מעצבן אותי, כך שאין טעם להמשיך".

אם הייתי אומרת לכם באותה נקודת זמן שנשב פה יחד לריאיון זוגי, הייתם מאמינים?
נויה: "אני זוכרת שכשדור יצא הוא אמר לי, 'ניפגש בחוץ', ואני הייתי כזה, 'לא'. הייתי ממש עצבנית".

אז אתה בעצם ידעת שזה לא סוף הסיפור.
דור: "לא ממש. שמעי, אמרתי שיש פה משהו ויכול להיות שהנסיבות לא עוזרות לי ואולי שווה בהמשך להגיד שלום בחוץ - לאו דווקא כמשהו זוגי, אלא רציתי פשוט לדבר על החוויה וכאלה. זה בא מהמקום הזה, נויה, לא מהמקום של להתחיל איתך".
נויה: "אה, באמת?".
דור: "כן. בואי ניפגש ונדבר בחוץ, נשמע חוויות ותספרי לי איך היה לך".
נויה: "אני בהתחלה הרגשתי מהכיוון של דור שהוא מאוד מאוד רוצה ואני לא, וזה גם מה שהלחיץ אותי. הנה, עובדה שכשהוא אמר לי שניפגש בחוץ זה הרתיע אותי, את מבינה? אבל בתכל'ס, זה יכל גם להיות נטו חברי כמו שדור אומר עכשיו".

"לא עקצתי את שקד. ניסיתי להיות רגילה איתה אבל היא לא ראתה אותי"

נפרדו כידידים או שלא, בסוף - למציאות חוקים משלה: רגע אחרי שארז מזוודה ועזב את התוכנית, דור התבקש לחזור ולמלא את מקומו של רועי אסף - הדייר שפרש בתום שישה ימי צילום בעקבות שברון לב. "כשהציעו לי להיכנס שוב, התגובה הראשונה שלי הייתה 'אבל נויה' - אבל זה היה ממש לרגע", משחזר טאוב. "אמרו לי לחשוב על עצמי, אז חשבתי וזה הספיק לי בשביל להגיד, 'יאללה, מה יש לי להפסיד?'".

יכול להיות שבסתר ליבך רצית לפגוש שוב את נויה? חשבת שאולי אם תחזור יקרה ביניכם משהו?
"אני מסכים עם החלק הראשון של המשפט. רציתי לראות את נויה" .

דור טאוב, אהבה חדשה
צילום: דנה כהן

והחל מהרגע שהוא נתן את אישורו לשוב לתוכנית התחילה דרמה בוייבים של בוורלי הילס 90210 פינת לגעת באושר: יום אחד בלבד אחרי שנפרדו, בזמן שנויה כבר המשיכה הלאה ויצאה עם דור לוי לקמפינג יחד עם שאר משתתפי העונה, טאוב הספיק להכיר את שקד חדד והצטרף איתה לאותה פעילות משותפת. את המבט המופתע של נויה כשהוא הגיח מבין העצים, את ההלם על פני הנוכחים מהאירוע שמתחולל ואת השיח הראשוני (וה-יש-יאמרו-עוקצני) בינה לבין שקד לא נשכח עוד זמן רב (ועדיין לא הזכרנו את שיחת התוכחה שעשתה לדור בהמשך). דרמה של ממש כבר אמרנו.

נויה, את האמת: התעצבנת על ההפקה שהחזירה את דור? 
"מאוד, זה לא הקונספט. כל מצבי הקיצון עם דור טאוב גרמו לי לעבור כל מיני דברים עם עצמי. לא משנה מה היה הוא עדיין נשאר וזה גרם לי להרגיש בנוח להיות מי שאני מולו. העניין הוא שהצלחתי להגיע להבנה הזאת ברגע שהייתה לי קצת הפסקה ממנו - וזה הגיע אחרי שכבר אמרתי לו ללכת. גם ראו את זה כשדור לוי הגיע. בכיתי ואמרתי לו, 'אבל רגע, דור טאוב גרם לי להגיע לכל מיני דברים'. בכיתי כשהייתי במסעדה עם לוי עוד לפני שידעתי שטאוב מתכנן מסע נקמה".

"מסע נקמה?" חשבת שהוא חוזר עצבני?
"לא חשבתי שיש לו סיבה לכעוס. חשבתי שהוא פשוט מבין שאנחנו לא מתאימים וזהו, הוא ממשיך את החיים שלו בחוץ. לא חשבתי שיש לו רגשות שנאה על משהו שעשיתי. כשראיתי אותו נכנס, אז הכעס שלי היה על זה שכשהוא הלך - הוא לא שידר לי כעס. כשהוא חזר הרגשתי מהעיניים שלו שהוא לא רואה אותי. בדיעבד כולנו יודעים מה היה אבל ככה זה היה בצד שלי בהתחלה, ובעקבות זה מאוד נפגעתי.

"אמרתי לו שאני לא מבינה - הרי לפני יומיים הוא אמר לי שהוא רוצה להישאר איתי עד הסוף ושהוא מרגיש, ואחרי יום הוא נכנס לקמפינג ואומר לי, 'אההה מה קורה אחות שלו? מה המצב?'. זה היה לי מוזר. לקחתי את זה קשה. יש אנשים שייקחו את זה קל אבל זה שלהם".

אבל אולי הוא בעצם העמיד פנים שהוא בסדר רק בשביל לגרום לך לקנא? 
"לא, הוא בא עם הרבה ביטחון. הוא לא הראה שום דבר על הפנים שלו. בא, ישב עם שקד, הם היו קרובים כך שמהצד שלי היה נראה שהכול טוב ויפה לו".

בואי נדבר על קבלת הפנים שלך לשקד. היא טענה שעקצת אותה בלי הפסקה ולא ממש קיבלת אותה. 
"זה לא שלא קיבלתי את שקד, אני לא קיבלתי את דור. אני כן קיבלתי אותה ואם תשימי לב, בטסטות לא דיברתי עליה מילה. בואי נשים את הדברים על דיוקם - היחידה שדיברה זו שקד עליי. היא לא עניינה אותי כשהיא נכנסה. הדבר היחיד שעניין אותי זה דור. זהו. 'למה הוא עשה לי את זה? איך אני אמשיך מפה?'. עברתי קושי עם עצמי. ראיתי שתוך כדי היא נפגעה אבל כשקמנו בבוקר עשיתי לה שיחה, חיבקתי אותה ומכאן נהיינו חברות. ככה זה היה ושם זה נגמר. לא היו עקיצות ולא שום דבר".

נויה אריאלי, דור טאוב, אהבה חדשה
צילום: זוהר שיטרית | איפור: מאור הילל | שיער: מתן יוסף | סטיילינג: מאור רובין

"כשחתכנו סלט שאלתי אותה מה היא עושה כי באמת התעיינתי להכיר אותה. תביני, הייתי אחרי בכי, עברתי מין סוג של טראומה קלה לפני רגע. לא יכולתי להכחיש את זה אבל כן ניסיתי לגרום לשקד להרגיש בנוח כמה שאפשר. על הקטע עם הסלט צחקנו. היא גם צחקה אבל לא ראו את זה. טוב, זו תוכנית ריאליטי, אין מה לעשות".

את חושבת שהיא הייתה צריכה להיות טיפה יותר רגישה לסיטואציה ולהכיל את המצב?
"חד משמעית. אני ניסיתי להיות רגילה בסיטואציה המאוד-מוזרה הזאת. אז נכון, זה יצא קצת עקום אבל לא עקצתי אותה. אם כבר עקצתי מישהו זה את דור. מה, אמרתי לה ללכת? אמרתי לה משהו? לא. דיברתי איתה רגיל. היא לעומת זאת לא ראתה אותי".

היו המון תגובות של, "מה נויה עושה סרט - הם מכירים בסך הכול חמישה ימים". אבל אלה חמישה ימים מאוד אינטנסיביים. 
"נכון, וזה גם לא משנה. חד משמעית היה שם מהלך שנעשה כדי לגרום לי להתערער. אי-אפשר לצפות שאני אבוא בלי לב, בלי רגשות, בלי כלום. בן אדם שהוא ריק יראה את הסיטואציה הזאת ולא יגיב עליה, אבל זה לא הגיוני".

 

"התנצלתי בפני משה, הוא אמר לי, 'אני אוהב אותך אח, הכול בסדר'"

אחרי שהרוחות נרגעו מעט וההלם מחזרתו של טאוב שכך, השניים הצליחו להותיר את העבר מאחור והפכו לחברים טובים. כלומר, חברים טובים שלא מפסיקים להזכיר את האקס בכל רגע מחדש. "אני דיברתי על דור כמו שדיברתי על יובל ודניאל", מבהירה נויה. "כולם שם מדברים אחד על השני. הבן אדם היה מולי כל היום - ואל תשכחי מה עברנו. זה חלק ממני. זה כמו שאני אדבר על אחותי או על אקס שנפרדתי ממנו. את דור ממש ראיתי כל יום".

דור, מתי הבנת שיש לך רגשות כלפי נויה? 
"בערך אחרי שלושה או ארבעה ימים. אף אחת אחרת לא עניינה אותי, אני לא באמת התחברתי לבנות האחרות, ובשלב מסוים הבנתי שזו מלחמה אבודה מראש".
נויה: "דור, אני אוהבת אותך".
דור: "יכול להיות שבתרחיש אחר אולי הייתי מצליח איכשהו לנתק את זה, אני לא יודע. וגם אני אוהב אותך נויה".

ועדיין, עברו כמה ימים עד שהצהרת שאתה רוצה את נויה ובינתיים הפכתם לחברים טובים. איך זה קרה? 
נויה: "בזכותי. אני עשיתי לו שיחה. כבר ראיתי שאני נהיית באובססיה לסיטואציה ומאכילה את עצמי סרטים אז רן הפסיכולוג הציע לי לשוחח עם דור ולהסביר לו איך נוכל לעשות שלשנינו יהיה טוב, איך נוכל לעבור תהליך ולמצוא אהבה, אז באמת לקחתי אותו לשיחה. אמרתי לו, 'בסופו של דבר, אין סיבה שלא נהיה חברים. עברנו איזה משהו'. אמרתי לדור שנראה שטוב לו עם שקד, ואני בקרוב אפגוש מישהו חדש - כי דיברנו עוד לפני הכניסה של משה - אז הצעתי לו שנעבור את זה בטוב".

דור טאוב, אהבה חדשה
צילום: דנה כהן

"בהתחלה, דור רצה להתעלם ממני. הוא אמר שהוא לא רוצה לעשות לי רע אז הוא פשוט מתכוון להתעלם. אמרתי לו שלא יעשה את זה. אם אני ארגיש שמתעלמים ממני זה יעשה לי רע, אז החלטנו שלא נתעלם אחד מהשנייה וננסה לייצר חברות כמו שאני חברה של דניאל ויובל. בכל זאת, יש משהו משותף לדיירים, אנחנו עוברים דברים. ככה אני ודור הצלחנו להתחבר ולעבור את זה".

אחרי שהחלטתם להישאר חברים פרגנת לנשים שאיתו עם אמירות בסגנון, "הם חמודים - הלוואי שיצליח להם". מצד שני, חדי העין יכלו לשים לב שאולי לא באמת התכוונת לזה. יכול להיות שבסתר ליבך הרגשת אליו משהו? 
"אבל לא היה לי משהו לדור".

וואלה.
"לא. מבחינתי, דור הייתה חברה טובה שלי שם. אני רואה שטוב לו אז אני מפרגנת, באמת. אני זוכרת את היום שבו הוא רב עם שקד. לא הבנתי מה קורה מתחת לפני השטח. לא ידעתי שעדיין יש לו רגשות. ראיתי שהוא שמח וטוב לו אז לא ראיתי סיבה שזה לא יישאר. אני זוכרת ששקד באה לדבר איתנו ואני לא רציתי להגיד שהיא צודקת - הרי לא ידעתי מה קורה שם. מבחינתי, זה היה מאפס למאה. פתאום הם לא היו בטוב אבל אני לא ידעתי שהם לא היו בטוב במשך זמן. לא ידעתי כלום".

אז מתי נפל לך האסימון שכן יש לך רגשות כלפיו? 
"זה התחיל להתבשל יום אחרי שדור אמר לי שיש לו משהו אליי. הייתה לי שיחה עם רן והוא שאל אותי איך אני מרגישה לגבי הסיטואציה של דור. ניסיתי להבין אם עצוב לי שהוא מתרחק ממני כי הוא חבר טוב שלי או שעצוב לי כי זו הרבה יותר מסתם חברות. זו הייתה עבודה עם עצמי והייתי במחשבות לאורך כל היום. אני זוכרת שדור סיפר לי שכריסטינה עזבה לבקשתו, ואז הוא חיבק אותי והרגשתי חיבוק לא חברי. הרגשתי שהחיבוק הזה עשה לי משהו".

באותן שעות דרמטיות שאליהן התנקז כל סיפור האהבה הזה, נויה הייתה צריכה להחליט לאן פניה: האם לחופשה זוגית עם משה בחו"ל או לחידוש הקשר עם דור. בארוחת ערב שקיימה עם שותפתה לתוכנית יובל מאור, היא סוף סוף אמרה בקול את מה שליבה הרגיש: "אם ישאלו אותי עם מי אני רוצה לטוס - זה יהיה עם דור", הודתה בזמנו. "אני מרגישה אליו יותר דברים מבחינת אהבה ואכפתיות מאשר למשה". כעת, נויה מרחיבה: "ברגע שזה נאמר כבר ידעתי. ידעתי שאני לא יכולה להגיד את זה בקול ולעשות משהו אחר. אני מזויפת עם עצמי".

נויה אריאלי
צילום: עמית מוסר

"ברגע שהרגשתי, היה לי כבר קשה להיות עם משה ולכן לאורך היום ניסיתי להימנע מאינטראקציה איתו. אפשר לראות עליי הכול וידעתי שעד שאני לא מבינה מה זה (הרגש) אני לא אוכל להסתכל לו בעיניים ולשקר לו. החלטתי לקחת מרחק ממשה עד שאבין עם עצמי רגע. את יודעת, במציאות יש לך לאן לברוח, את יכולה ללכת אבל כאן בתוכנית אין לך. זה נראה ממש לא יפה מול משה אבל אם היינו במציאות אז משה היה בבית שלו, אני בשלי, היינו חושבים על זה והכול טוב, לא ממשיכים להיפתח. פה אני גרה עם הבן אדם".

את חושבת שמשה ודור לוי נפגעו קצת מההתנהלות שלך?
"הגענו לתוכנית ריאליטי בלי לדעת איך זה יסתיים או מה יהיה. לקחנו הכול בחשבון. לקחנו בחשבון שאנחנו יכולים להתאהב וגם להיפגע. לא יכולתי לעשות שום דבר אחרת. ברגע שהבנתי שיש לי משהו לדור טאוב ישר פעלתי. זה היה עניין של כמה שעות. ישנתי על זה לילה, התעוררתי ואז משה ודור כבר ידעו. לא היה משהו אחר שיכולתי לעשות".

דור, גם הבנות שהיו איתך לא הסתירו את העלבון. כריסטינה אמרה בפודקאסט שלנו שהיא הרגישה צביעות - בעיקר מנויה. 
"אני חושב שהאגו בעיקר נפגע. לא כיף להיות דחוי מול מצלמות. אם כריסטינה הרגישה צביעות? אני צריך להבין בדיוק ממי הרגישה צביעות ולמה. אני לא שידרתי לה משהו אחר. לא הראתי לה מתישהו שאני בעניין פחות או יותר. היא שאלה אותי אם יש לי רגשות לנויה ואני לא מיהרתי להגיד שכן כי בסופו של דבר אנחנו צריכים להיצמד לפורמט. אם מדברים על צביעות, אז כל שבירת החוקים שלנו מהפורמט הייתה בדיוק ההפך מצביעות".

איך זה שלא דיברת איתן אחרי שנגמרו הצילומים? לא ניסיתם ללבן את העניינים כמו שהרבה מתמודדים עושים כשנכבות המצלמות? 
"שמעי, שני האנשים הראשונים שדיברנו איתם כשיצאנו מהתוכנית היו משה ושקד. אני התנצלתי בפני משה, הוא אמר לי, 'אני אוהב אותך אח, הכול בסדר', ומאז אנחנו חברים טובים. שקד לא ענתה לי. ניסיתי עוד כמה פעמים והיא לא ענתה אבל למצלמות היה לה מה להגיד. זו הדרך שלה ואני מכבד אותה".

 

הדייט הראשון

מהתוכנית השניים יצאו יחד יד ביד אל עבר השקיעה, אבל מעט אחרי שכבו המצלמות הם נפרדו. שוב. "ניסינו, היה קשה", סיפרה נויה בפרק האיחוד. "דור היה כולו בפנים ושם את הלב שלו. הוא היה מוכן לעוף הכי גבוה אבל לי היה קשה. הרגשתי שיש איזשהו קצב שאני צריכה לעמוד בו והרגשתי שאני לא רוצה להיות בקצב הזה. זה מהר לי מדי. מצד שני, לא יכולתי ללכת אחורה כי כולם כבר יודעים ושואלים וזה מנע ממני להתמסר עד הסוף".

עוד סיפרו השניים כי בסופו של דבר נוצר ביניהם ריחוק, בין היתר בשל העובדה שנויה טסה לדגמן בחו"ל. "שנינו כבר הבנו שזה לא מתקדם", אמר דור, "עד שפשוט זה בא מהצד שלה. זו לא זוגיות. ככה זוגיות לא צריכה להיראות אז החלטנו להפסיק". ולמרות הכול, השניים שמרו על קשר - אבל גם הוא התנתק כשהתוכנית עלתה לאוויר. בחודשים האחרונים האש הוצתה מחדש ואתם כבר יודעים מה הסטטוס שלהם כיום.

טוב, אתם מודעים לזה שהבאתם פה טוויסט שלא יכולנו לכתוב, נכון?
דור: "זה הסיפור שלנו. כשסיימנו את זה ידענו שמשהו הזוי מאוד קרה אבל זה היה רק שלנו, זה היה בינינו. זה מצחיק כי עכשיו באמת כל המדינה ראתה את זה וזה עשה הרבה רעש. בסוף, נקשרנו אחד לשנייה ורצינו לממש את זה".
נויה: "זה מה שהלב רוצה. לא, סתם, אבל אני חייבת להגיד שזה באמת כמו סיפור דיסני. גם אנשים כותבים לי את זה".

ולצד זה, אנשים גם כותבים לך לפעמים דברים מאוד פוגעניים. 
"נכון, אבל אני מקבלת גם הרבה אהבה ואני חייבת לציין את זה. אולי אני דמות שנויה במחלוקת, אבל אני הולכת לפי הלב שלי. יש אנשים שיתחברו ויש כאלה שלא. הרבה חושבים שאני אמיצה ומפרגנים לי מאוד, אומרים שנתתי להם השראה ללכת עם הלב. זה מרגש. אני נותנת למקום הזה במה ופחות מתייחסת לטוקבקים הרעים. אני לא קוראת אותם".
דור: "אני רוצה להגיד שאם יש מישהו שיילך לתוכנית למציאת אהבה כי הוא ראה אותנו והשתכנע, ואנחנו גרמנו לו להאמין באהבה - וואלה, זה מבורך. באמת".

לאן יצאתם בדייט הראשון?
דור: "למיטבר".

ואיך הצלחתם להסתתר עד שעלו עליכם בזמן השידור?
דור: "לפני שהתוכנית עלתה לא היינו צריכים להסתתר. אחרי זה פשוט נהננו מהביחד".

אמרתם תודה ללי-ים? אם היא לא הייתה עוזבת, רועי היה נשאר במתחם, דור לא היה חוזר ו...
דור: "האמת שאמרתי לה תודה על הרבה דברים אבל על זה לא יצא לי. זה רעיון טוב, אני אסמס לה".