WaterRower - רהיט כושר מקצועי בסטייל

הכירו את מכשיר האימון הביתי המפורסם מארה"ב שמשלב בצורה מופלאה בין כושר גופני ובריאות לסגנון יוקרתי, וכבר גרם לרבים להתמכר אליו

מכשיר האימון הביתי המפורסם מארה"ב WaterRower

כל חובב ספורט מכיר את הסוגייה הקשה של אימוני כושר בבית. בעוד ששוק מכשירי הכושר מציע מגוון רחב של מכשירים לאימון ביתי, לא כל אחד שש לרכוש אותם ולהציב אותם בחלל הבית, שכן מדובר במכשירים תעשייתיים ומסורבלים בעלי מראה מאיים שמפריע להרמוניה של עיצוב הבית. ואם כל זה לא מספיק, רובם גם גורמים לרעש רב ולא נעים. אם גם אתם מזדהים עם הסוגיה הזו, תנו לנו לספר לכם על הרהיט המעוצב שמשמש כמכשיר לאימוני כושר ביתיים. אנחנו מבטיחים שזה הדבר שתמיד חלמתם עליו.

[youtube_embed youtube_id='https://youtu.be/1PQIeEvF_LU']

הכירו את WaterRower, מכשיר האימון המוכר והמפורסם שמככב על מסכי הטלוויזיה שלכם ומופיע בסדרות רבות כמו "בית הקלפים" ו"10 אחוז" של נטפליקס. מדובר במכשיר ייחודי שמכניס את אימוני הכושר לתוך הבית ומאפשר לבצע אימון מלא עם רהיט כושר מקצועי בסלון, במרפסת, בסטודיו הפרטי, במשרד או בגינה. הוא נחשב בעיני רבים לנוח ואיכותי יותר ממכשירי כושר דומים, וזכה ללא מעט תשבוחות בארץ ובעולם. כעת, הוא מגיע לארץ עם נציגות ישראלית רשמית ובלעדית של המותג העולמי.

אימון מכשיר האימון הביתי המפורסם מארה''ב WaterRower
צילום: צילום: יח''צ

קצת על החברה

WaterRower העולמית היא חברה אמריקאית שנוסדה בסוף שנות ה-80 על ידי ג'ון דיוק, מהנדס ובוגר אוניברסיטת יל. הוא היה חבר בנבחרת החתירה האקדמית של ארה"ב, שנחשבת לספורט אולימפי, והחליט לתכנן לעצמו מכשיר אימון שידמה בצורה הקרובה והדומה ביותר את תנועות החתירה האקדמית באגם או נהר.

היתרונות הרבים של WaterRower

במכשירים אחרים שמדמים חתירה ההתנגדות מבוססת על אוויר או אלקטרומגנט, מה שיוצר רעש חזק ונוראי. לעומת זאת, מכשיר WaterRower נותן סאונד מרגיע ורפטטיבי של חתירה בתוך מים, מה שמאפשר למתאמן לעצום את העיניים בזמן האימון ולהרגיש כאילו הוא חותר באגם.

בנוסף, המראה של WaterRower כל כך ייחודי שהוא יכול לשמש כרהיט או פריט עיצובי בבית. הוא מיוצר בעבודת יד בסגנון יוקרתי-קלאסי שמתאים לכל חלל מגורים וסטודיו. הוא עשוי מסוגי עץ ייחודיים שנכרתו בצפון מזרח ארה"ב בהרי האפלצ'י, מה שמקנה לו מראה יוצא דופן והופך אותו ממכשיר אימון לפריט מיוחד בבית שמושך את העין ויגרום לכולם להתפעל מיופיו.

מעבר למראה המיוחד והפונקציונליות המדמה את הדבר האמיתי, מכשיר ה-WaterRower קל לניוד ואחסנה, ותופס מעט מאוד מקום בחלל הבית. כלומר, בין אימון לאימון ניתן להעמיד את המכשיר במצב אנכי כשהוא תופס נפח משבצות של כיסא.

אימון מכשיר האימון הביתי המפורסם מארה''ב WaterRower
צילום: צילום: יח''צ

אימון אירובי ופונקציונלי מלא

למרות שיש לא מעט ספורטאים ישראלים שמייצגים אותנו בתחרויות אולימפיות, חתירה אקדמית זה ספורט שאולי פחות נפוץ בארץ. יחד עם זאת, הספורט של חתירה אקדמית מפעיל כ-84% משרירי הגוף, ונחשב לאימון אירובי פונקציונלי מלא מהצוואר ומטה. לכן, מכשיר ה-WaterRower אופטימלי גם לאימוני ספורט שונים, ולא רק לאימוני חתירה, ומשמש כאלטרנטיבה טובה לאנשים שאוהבים להתאמן בתוך הבית. אימון אחד במכשיר ה-WaterRower שווה ערך לביצוע סדרת אימונים מלאה ושריפת קלוריות מואצת.

מכשיר האימון הביתי המפורסם מארה''ב WaterRower
צילום: צילום: יון לגרדה & יאיר פישביין

WaterRower Israel – הנציגות הרשמית בארץ

מי שהחליטו להביא את המותג המוכר לארץ ולהקים נציגות רשמית הם בני הזוג פאולה ושי קוטלי מקיבוץ נען, חובבי ספורט והורים למאיה (12) ותום (8). הם נחשפו למכשיר הייחודי במקרה, כשפאולה ראתה אותו באחת מסדרות הטלוויזיה שבהן הוא הופיע, ורצתה לרכוש אותו לעצמה.

"לאחר שביררנו וחיפשנו, גילינו שלא היה ייבוא של המכשיר לארץ ו/או נציגות מסודרת", אומר שי. "מכיוון ששנינו אוהבים ספורט, ואני ירדתי בעבר כ-40 ק"ג בזכות אימוני כושר, החלטנו ליצור קשר עם החברה ולהציג את עצמנו. סגרנו הסכם של נציגות רשמית ובלעדיות בישראל של חברת WaterRower וחברת הבת NOHrD, חברה גרמנית שמציעה מכשירי כושר מעוצבים בשלל עיצובי עץ, החל מאופני כושר ועד מסלול ריצה לא ממונע".

כיום, שי ופאולה מנהלים את הנציגות הרשמית של  שני המותגים בישראל, ומציעים את מגוון המוצרים שלהם למכירה. בנוסף, הם מציעים מערך שלם של אחריות למוצרים ונותנים שירות לקוחות מלא גם ללקוחות חדשים וגם ללקוחות שרכשו בעבר את המכשיר. בעמוד הפייסבוק והאינסטגרם של המותג הישראלי, ניתן לראות את שיתופי הפעולה המעניינים בתחום הספורט, ביניהם מייקל לואיס שהתאמן על המכשיר לפני שיצא לצילומים נוספים של התכנית "הישרדות".

תוכלו למצוא את מכשיר ה-WaterRower ומכשירים כושר ואימון גופני נוספים באתר האינטרנט של החברה ובנקודות הפצה שונות בארץ: קרוספיט ויצמן – המרכז לכושר עלית (במרכז) וקרוספיט עפולה (בצפון). שם תוכלו להגיע לאולם התצוגה, להתרשם מיופיים של המכשירים ולנסות אותם בעצמכם.