אלמוג מימון: מסע של רואה חשבון מעפולה לאימפריית עסקים בינלאומית

בהחלטה אמיצה ששינתה את חייו, מימון מכר את משרדו בעפולה ועבר למרכז הארץ, שם התמקד בחיפוש הזדמנויות עסקיות חדשות. תחושת היזמות החזקה שלו הובילה אותו להשקיע במגוון רחב של תחומים, תוך שהוא ניחן בחוש עסקי חריף ויכולת לזהות הזדמנויות צמיחה

Ublcvc
מימון | צילום: יח"צ

אלמוג מימון, בן ה-38 מתל אביב, הוא דוגמה מרתקת ליזם שהתחיל את דרכו כבעלים של משרד רואה חשבון מעפולה, ועשה קפיצת מדרגה לעולם העסקים הגדול העולמי. מימון, יליד צפון הארץ, ניהל משרד רואי חשבון מצליח בעפולה, אך למרות ההצלחה וניהול מורכב של מערך עובדים רבים תחתיו, החל לחוש עם הזמן תחושת חוסר סיפוק גוברת, שנבעה מחלומו לפרוץ גבולות, להגשים את הפוטנציאל העסקי שלו ולבנות אימפריה בינלאומית.

בהחלטה אמיצה ששינתה את חייו, מימון מכר את משרדו בעפולה ועבר למרכז הארץ, שם התמקד בחיפוש הזדמנויות עסקיות חדשות. תחושת היזמות החזקה שלו הובילה אותו להשקיע במגוון רחב של תחומים, תוך שהוא ניחן בחוש עסקי חריף ויכולת לזהות הזדמנויות צמיחה.

הצצה לעולם העסקים של אלמוג מימון: נדל"ן, תעופה, תיירות וייבוא

כיום, מימון עומד בראש אימפריית עסקים ענפה הפועלת ברחבי העולם ובין נכסיו ניתן למצוא חברות מצליחות בתחומים שונים ומגוונים. "ניורון יזמות" - Neuron היא חברה העוסקת בתחום היבוא והסחר ונותנת את שירותיה לכל המעוניים בשירותי ייבוא וייצוא ברחבי העולם כולו. החברה מתמחה באיתור ספקים ורכישת מוצרים במגוון רחב של תחומים. לרשות החברה רשת קשרים ענפה במגוון רב של מדינות ותעשיות ברחבי העולם. בנוסף, החברה מעניקה פתרונות לוגיסטיים ותפעוליים, וביניהם משימות שינוע מורכבות, תפעול לוגיסטי ומערך שירות פתרונות טכניים.
השילוח הבינלאומי מסופק על פי צורך הלקוח - באוויר, בים וביבשה.

www.neuron.co.il

Norma Santa Teresa הוא מלון בוטיק המעניק חווית יוקרה בלב קוסטה ריקה. המלון מציע חדרים, לופטים, וילות וסוויטות יוקרה עם בריכות פרטיות, על רקע צבעי הטורקיז של האוקיינוס.  אורחים יכולים ליהנות ממגוון שירותים ומתקנים, תוך שהם נהנים מהיופי הטבעי המדהים של קוסטה ריקה. במלון מסעדה המציעה מגוון מאכלים מקומיים ובינלאומיים. בה האורחים יכולים לסעוד תוך כדי צפייה בנוף של האוקיינוס, חדר כושר מצויד, מתחם יוגה ועוד.

Kdgxia
הזדמנויות צמיחה | צילום: יח"צ

חברת התעופה Kovadojet היא חברת תעופה המעניקה שירותים של מטוסים פרטיים לאנשי עסקים ולמטיילים שמחפשים יוקרה, ביטחון ודיסקרטיות. החברה מציעה שלושה סוגים שונים של מטוסים לכל מטרה, וטסה לכל יעד בינלאומי. החברה מתמחה בהענקת שליטה מלאה ללקוח - מלוחות הזמנים, הצרכים האישיים ותכנון הטיסה המלא.

www.kovadojet.com

Gdgqew
הזדמנויות צמיחה | צילום: יח"צ

מוביליטי ברנדס: מימון זיהה את הפוטנציאל העצום בשוק האופניים העולמי והקים חברה מובילת שוק לכלי התחבורה החשמליים, הכוללים קורקינטים ואופניים חשמליים. התחבורה האישית שהפכה לפופולרית ביותר בארץ לא תלויה בעומסי תנועה, פותרת בעיות חניה וכמובן חסכונית יותר. התמחות החברה היא בייצור, ייבוא, הפצה, שיווק ושירות של המותגים המובילים בעולם ללמעלה מ 300 לקוחות סיטונאים וצרכנים סופיים.

 דוגמא ומופת ליזמים צעירים

סיפורו המקצועי של אלמוג מימון מעורר השראה ומראה כי עם נחישות, חזון ויכולות עסקיות יוצאות דופן, ניתן להגשים חלומות ולהפוך אותם למציאות. מימון מהווה דוגמה ומופת ליזמים צעירים המבקשים לפרוץ דרך ולכבוש את פסגת עולם העסקים. החשיבה מחוץ לקופסה, החיפוש תמידי אחר דרכים חדשות, וההבנה שעולם העסקים משתנה כל הזמן היו גורמים מכריעים שעזרו למימון להפוך לאיש עסקים. מסעו מעולם ראיית חשבון הצנוע לעולם היזמות הבינלאומי מעורר השראה ומראה כי עם שאיפות גדולות, נחישות, יצירתיות ויכולות עסקיות יוצאות דופן, ניתן להגשים חלומות ולהפוך אותם למציאות.