"הגבר הישראלי חשוף הרבה יותר לעירום גברי - זו הסיבה שהטיפול להגדלת איבר המין כל כך נפוץ פה"

איך דווקא במדינת ישראל השמרנית, בה הדת עדיין שולטת במרחב הציבורי והאישי, והמיניות לרוב מוחבאת, יש ביקוש הולך וגדל להגדלת איבר המין הגברי? ד"ר דניאל דריי, שמבצע טיפול חדשני להגדלת איבר המין, חושף מה עומד מאחורי הזקפה הלאומית: "המלתחות בצבא הן לרוב המקור לחוסר הביטחון הגברי"

גבר בתחתונים
כל גבר שני בשנות החמישים לחייו סובל מהפרעה בתפקוד המיני | צילום: shutterstock

מי לא מכיר את ד"ר דניאל דריי? רופא סקסולוג בעל ניסיון של מעל 25 שנה, ומככב לא מעט בתוכניות טלוויזיה, בתוכניות רדיו ובכלי התקשורת השונים. ד"ר דריי הבין מזמן שמיניות האדם זקוקה להרמוניה גופנית ונפשית כאחד יותר מכל ענף רפואי אחר. מאז שפתח את הקליניקה שלו בליון, צרפת, ד"ר דריי טיפל באלפי בגברים ונשים הסובלים מבעיות בתפקוד המיני, ובשנת 1999, הוא העתיק את הקליניקה שלו בצרפת לכיכר המדינה בתל אביב. מאז הוא מטפל ונותן כלים לישראלים כיצד לנהל את חיי האהבה שלהם בתחום המיני, הרגשי והזוגי, אך מה שבעיקר מייחד אותו מסקסולוגים אחרים, הוא הטיפול החדשני להגדלת איבר המין הגברי: "אנחנו הופכים להיות מעצמה של הגדלות. יש פה הרבה ביקוש", מספר.

את ד"ר דריי פגשתי בקליניקה שלו בכיכר המדינה, משרדו משרה אווירה נוחה ודיסקרטית - מושלמת לטיפול בנושא כה רגיש כמו הגדלת איבר המין. "גברים לא רוצים שידעו שהם הגדילו את איבר המין. לכן אני גם לא משווק ומפרסם את הטיפול. אבל בניגוד להגדלות אחרות כמו חזה, בטיפול הזה, אי אפשר לדעת שגבר הגדיל את איבר המין שלו", סיפר.

כתבות נוספות ממדור גאווה:

"עוד סנטימטר באיבר מוסיף קילומטר בראש"

 

הפגישה הראשונה היא לרוב היחידה, וכבר אחריה אפשר להתחיל את הטיפול שיכול להוסיף בין 2 ל-3 ס"מ בהיקף (העובי) וכ-2 ס"מ באורך.

האם לא מדובר בטיפול בתסמין מאשר לנסות לגשת לבעיה עצמה?
בעבר הפתרון של הרפואה היה לקבל את עצמך כמו שאתה. עד היום פסיכולוגים רבים מעודדים את המטופלים שלהם לקבל את עצמם כמו שהם, אבל אם יש לך פין קטן באופן אובייקטיבי, העולם יחזיר לך את מבט וביקורת. הרבה מגיעים אליי אחרי שהם מקבלים הערות מהסובבים אותם. והיום אפשר לטפל בהכול - בעיות זקפה, שפיכה מוקדמת ובשנים האחרונות בגודל.

גבר ואישה במיטה
''הרבה מגיעים אליי אחרי שהם מקבלים הערות מהסובבים אותם'' | צילום: shutterstock

איך אתה מסביר שדווקא בישראל יש ביקוש גבוה להגדלת איבר המין? הרי הציבור הישראלי הוא לא פתוח מינית, לפחות לא כלפי חוץ. החברה והתרבות בארץ עדיין שמרניות.
החברה בישראל מאוד שוביניסטית, אם נרצה או לא. אבל בגלל הצבא, הגבר הישראלי, סטרייט או גיי, חשוף הרבה יותר לעירום גברי, אפילו בלי שירצה. גם בחוף הים למשל, או במגזר החרדי כשגברים הולכים למקווה. כל התסביכים של הגבר הישראלי מתחילים במלתחות בצבא. אם רוצים לשפר את הביטחון העצמי של הגברים, כדאי לבטל את המלתחות המשותפות. גם השפה סביב נושא המיניות ואיבר המין היא יותר שוביניסטית ותוקפנית בעברית. רק פה אתה נחשב "תותח" ויש לך "כלי" או "טיל" – זה מאוד מיליטנטי. לכן הגבר רוצה גם איבר מין שתואם לחברה.

אז רוב התלונות הן על אורך?
מה שמדהים ברוב התלונות הוא שרובן לא מתמקדות בגודל האיבר בזמן זקפה, אלא חוסר שביעות הרצון נובעת דווקא כשאיבר המין נמצא במצב רפוי, שזה בעצם המצב שלו רוב הזמן. כי אם במצב רפוי, הגבר או האישה רואים איבר קטן, אפילו אם בזקפה הוא מגיע לגודל מרשים מאוד, מבחינתם זה בעיה - הם מראש לא יגיעו לאקט מיני.

איבר מין גדול גם נותן את הרושם שהגבר הוא טוב במיטה.
נכון. אנשים בטוחים שהוא יהיה מצוין במיטה - וזה באמת משנה את הביטחון העצמי. כל אחד מאיתנו מחבר את הביטחון העצמי לחלק הקטן ולחלק שהוא לא מרוצה אצלו בגוף. חלק זה האף לדוגמא, או הכרס או איבר המין - אפילו שזה מנותק מהמציאות.

גבר בתחתונים עם סרט מדידה
''אתה לא יכול להגיד היום שהגודל לא קובע. הוא קובע'' | צילום: shutterstock

אז הקלישאה ש"הגודל לא קובע", לא נכונה.
זה משפט שכבר נמחק. אתה לא יכול להגיד היום שהגודל לא קובע. הוא קובע. יש טווח לגודל אידיאלי והוא באזור ה-17-15 ס"מ בזקפה. ארוך יותר זה כבר יותר מדי. לגבי העובי, זה כיף לכולם. לא רק לנשים. אמנם בקהילה הסטרייטית יש הסכמה שהטכניקה חשובה יותר מהגודל, אבל בקהילה הגאה אם גבר מתנהג כאילו יש לו גדול, הקהילה תחזיר אותו מהר למציאות.

יש שינוי אצל נשים בחשיבות שהן נותנות לגודל?
הנשים בארץ עוברות מהפכה מינית אמיתית. אם השיחה מתחילה בטינדר או באתרי הכרויות, הן שואלות די מהר על הגודל.

 

"הרבה פעמים אין קשר בין דימוי הגוף למציאות"

 

בכניסה לקליניקה, כל מטופל מקבל ברושור שעליו מככב "דוד" - הפסל המפורסם של מיכאלנג'לו. הברושור מכיל בתוכו סרגל למדידה של אורך ועובי. לפני שתרוצו לחפש בגוגל, דעו לכם את הנתונים הבאים: אורך ממוצע בריפיון הוא 9.16 ס"מ לעומת 13.12 ס"מ בזקפה. והעובי הממוצע בריפיון הוא 2.96 ס"מ לעומת 3.71 בזקפה.

"אין לי עניין להגיד לכל העולם להגדיל את איבר המין שלהם, להיפך. חלק נכבד מהמטופלים שמגיעים אליי אני שולח הביתה. הם הרבה פעמים רוצים לקבל אישור שהכול בסדר. בתור סקסולוג אני רואה הרבה פעמים שאין קשר בין דימוי הגוף למציאות. אני תמיד מראה להם את הפלאייר עם הסרגל ומראה להם שהממוצע לא השתנה".

דניאל דריי
אין לי עניין להגיד לכל העולם להגדיל את איבר המין שלהם, להיפך. ד''ר דניאל דריי

כתבות נוספות:

"חלק מהגברים מגיעים מהסיבות הלא נכונות; אני שולח הרבה גברים הביתה"

 

לד"ר דריי יש אולי את אוסף הבולבולים הכי גדול בארץ. כמעט 19 אלף תמונות של איברי מין לפני ואחרי הטיפול, כשהמשותף לכולם ללא יוצא מן הכלל, הוא שאין שום זכר לטיפול ששינה באופן בולט את הגודל וההיקף של האיבר. גם בתקריב בתמונות לא ניתן להבחין שהוא עבר טיפול אסתטי שהגדיל את האיבר בממוצע ב-3-2 ס"מ בהיקף ובכ-2 ס"מ באורך. "אני תמיד שואל את המטופל ממתי הוא מרגיש ככה, וכמה זמן הוא חושב על הגדלת האיבר. זה מדהים כמה ש-1 או 2 ס"מ משנים לחלוטין את היבטחון העצמי".

אז איך זה בדיוק קורה?
איבר המין הגברי מכיל קפסולה ענקית עטופה בעור, שבתוכה כל מערכות הגוף – צינורות השתן, הזרע, וכלי הדם. בין הקפסולה הזו לבין העור, יש שכבה ריקה ללא עצבים וללא כלי דם, שאליה מזריקים חומצה היאלרונית. דרך שתי נקודות קטנות בבסיס איבר המין אני מפזר את החומצה באופן שווה באיבר המין. כל הטיפול אורך כ-20 דקות בלבד והתוצאה נראית לעין באופן מיידי.

והמצב החדש הוא קבוע?
כן. אחרי הטיפול, איבר המין לא יחזור לקדמותו. אמנם אחרי שנה-שנתיים החומר הטבעי יכול קצת להיספג אבל לפחות 50 אחוז מהעובי והאורך החדשים נשארים - זה לא כמו שפתיים. אם רוצים אפשר לחזור לטיפול נוסף, אבל גם לזה יש גבול, כי בשלב מסוים אפשר לאבד פרופורציות באיבר.

זוג גברים במיטה
''אחרי הטיפול, איבר המין לא יחזור לקדמותו'' | צילום: shutterstock

מה ההבדל בין השיטה הזו לבין הזרקת שומן?
שומן יכול להתגבש וליצור מראה לא אסתטי של איבר המין. בעבר גם חתכו גידים בתהליך של הזרקת השומן מה שהשאיר צלקת לא יפה בעיני. במקרים כאלו רואים שהאיבר עבר תהליך אסתטי.

מה לגבי בוטוקס?
בוטוקס לא קיים בטיפול הזה. גם כשכריסטיאנו רונאלדו חשף שעבר טיפול להגדלת איבר המין, הוא לא התכוון לבוטוקס. זה פשוט הפך להיות שם קוד לכל הטיפולים האסתטיים.

בכמה מטופלים כבר טיפלת?
עד היום עשיתי יותר מ-4,000 טיפולים. אבל אני שולח הביתה הרבה אנשים, כי חלקם מגיעים מהסיבות הלא נכונות כמו שפיכה מוקדמת. ואז אני מטפל בשפיכה המוקדמת כי אין קשר לגודל האיבר.

יש גברים שזה לא מתאים להם?
יש גברים שאני שולח הביתה כי הם לא מתאימים. צעירים מדי מתחת לגיל 19, שיכולים לפעמים לקבל טיפול הורמונלי לפני הטיפול האסתטי. או גברים עם פין חבוי - זה כבר דורש ניתוח.

מה לגבי ברית מילה וטיפול להחזרת עורלה?
אפשר בהחלט "לבטל" את הברית. יש אנשים שמעוניינים להחזיר את העורלה בצורה כלשהי, לדוגמא גברים בשירותי הביטחון, או גברים שמסתובבים בעולם ולא רוצים להראות סממן יהודי.

נשמע שהקהילה הגאה עומדת בתור מחוץ לדלת.
בקהילה הגאה אנחנו בהחלט מבינים למה זה מאוד נפוץ, אבל למעשה מגיעים אליי גברים מכל המגזרים. כל מי שנחשף לפורנו - יש לסרטים השפעה מאוד גדולה גם על נשים וגם על גברים: נשים מצפות שאיברי המין של הגברים יראו כמו בסרטים. ספורטאים למשל רוצים להגדיל את הגוף, ולא יעצרו רק בשרירים. למעשה אם אתה לא גיי, אתה לרוב לא תהיה בזקפה ליד גברים אחרים - ודווקא אז לגבר הישראלי מאוד חשוב לו איך איבר המין שלו נראה. הוא יכול להיות מכוער, העיקר שהבולבול שלו יהיה גדול.

גבר בתחתונים עם שלט
''איבר מין גברי רפוי מתקבל יותר טוב בתרבות בשנים האחרונות'' | צילום: shutterstock

 

"עירום גברי הופך להיות יותר מקובל בתרבות - לכן מגיעים אליי יותר ויותר שחקנים"

 

עם כל הרשתות החברתיות והעיסוק הגובר בדימוי העצמי, בעיקר אצל בני נוער, אתה מרגיש שינוי בישראל?
מבחינה מינית, הרשתות החברתיות הן מאוד שמרניות – אמנם נראה שהכול פתוח, ואתה חושף הכול, אבל העיסוק בסקס ובמיניות הוא מוגבל. חשבון הטיקטוק שלי (בו ד"ר דריי מדבר על מיניות, אורגזמה, סיפוק מיני וכדומה. ד.א) הוא תמיד תחת אזהרה, ורגע לפני הגבלות, למרות שאני לא מראה כלום, אלא רק מדבר. יש שיח שאסור לדבר עליו ברשתות החברתיות. אתה יכול להגיד מלא שטויות וכל מה שבא לך, עד שאתה מגיע לדבר על סקס. אי אפשר לדבר באופן כן ואמיתי. למשל המילה אורגזמה. אחד הסרטונים שלי הגיע למיליון צפיות, והחלק השני שדיבר על אורגזמה, הוסר כמה פעמים. אין שום מילה גסה בסרטונים שלי, והחשבון עדיין תחת אזהרה.

בשנים האחרונות יש שינוי כלשהו בטלוויזיה ובקולנוע, סביב עירום גברי. יש גם יותר עירום גברי פרונטלי.
נכון. איבר מין גברי רפוי מתקבל יותר טוב בתרבות בשנים האחרונות, כל עוד הוא לא בזקפה. לכן גודל של איבר המין כשהוא רפוי הופך להיות יותר ויותר חשוב לשחקנים, שמבינים שעירום מתחיל להיות מקובל. אספר לך אפילו שהיו אצלי גם כמה גברים שהשתתפו באח הגדול – כי הם ידעו שהם כל הזמן מצולמים בבית, או במכנסים קצרים או בתחתונים.