השחיין האולימפי יוצא מהארון: "אני מסתכל במראה ואוהב את מי שאני"

מי שסיים לאחרונה את אליפות העולם בשחייה, השחיין הוולשי דניאל ג'רוויס (26) חשף היום כי הוא הומו: "לקח לי 24 שנה להיות מי שאני, עכשיו אני מאושר"

דניאל ג'רוויס
דניאל ג'רוויס | צילום: מתוך אינסטגרם

השחיין האולימפי דניאל ג'רוויס יצא מהארון היום (רביעי) למנחה פודקאסט הספורט הלהטב"י של ה-BBC וסיפר על התהליך שעבר עד שהשלים עם נטייתו המינית ועם מי שהוא באמת. בריאיון הוא חשף שנושא המיניות תמיד היה שם במחשבותיו, מציק לו כל הזמן: "חשבתי שאני ביסקסואל, והיו לי בנות זוג שאהבתי, אבל לפני שלוש שנים ידעתי שאני צריך להתמודד עם זה" חשף ג'רוויס.

עוד בגאווה:

רוי אוחנה, השוטר הטרנסג'נדר הראשון: "התגייסתי למשטרה כדי לדאוג לקהילה שלי"

למקרה שפספסתם, הזמרת קשה מבהירה: "אני פתוחה להכל"

חוגגות גאווה: ג'ניפר לופז הציגה את ביתה בכינוי מגדרי ניטרלי

ג'רוויס שהתחרה במשחקים האולימפים בטוקיו בשנה שעברה, יודע לחץ מהו, אבל התחושה שהרגיש לקראת היציאה מהארון היא תחושה שלא חווה מעולם - עם זאת, בגיל 24 החליט להודות ברגשותיו ולספר לקרובים לו.
את ההשראה ליציאה הפומבית מהארון הוא קיבל מהכדורגלן ג'ייק דניאל, שחקן בקבוצת בלקפול מהפוטבול ליג צ'מפיונשיפ, שיצא לאחרונה מהארון בגיל 17. "בתחילת הקריירה לא ראיתי שחיינים מחוץ לארון, לא היה מישהו שיכולתי להסתכל עליו ולדעת שהוא כמוני. אני רוצה להיות האדם הזה בשביל מישהו", הוסיף ג'רוויס.

דניאל ג'רוויס
דניאל ג'רוויס | צילום: מתוך אינסטגרם

כנוצרי אדוק, דניאל רוצה להוות דוגמה גם לאנשים קווירים מאמינים: "אני אוהב את אלוהים ומתוך כל הדברים בחיי, האמונה היא הדבר שאני הכי גאה בו", סיפר בריאיון. "אנשים אומרים שאתה לא יכול להיות נוצרי והומו ביחד, אני פה בידיעה שאפשר, כי כזה אני", הוסיף.