הזכוכית התנתקה - האם הצילה את בנה רגע לפני שנפל מהקומה התשיעית

רוי שלגי בן השנה ושמונה חודשים נשען על המרפסת, כשלפתע זכוכית המגן הצדדית התנתקה מהמסילה. אימו, שיר, באינסטינקט אימהי משכה אותו לאחור והצילה את חייו. "זה הסיוט של כל הורה ולמזלי זה נגמר בנס. אני לא מצליחה להשתחרר מהטראומה"

זמן צפייה: 06:18

שיר שלגי הייתה עם בנה רוי בן השנה ושמונה חודשים בזמן ששיחק במרפסת ביתם בקומה התשיעית. רוי, נשען על זכוכית המגן הצדדית שהתנתקה מהמסילה, ושיר באינסטינקט אימהי משכה אותו לאחור והצילה אותו מנפילה. בתוכנית "העולם הבוקר" סיפרה על הסיוט שבמזל נגמר בשלום.

שלגי, בת 32 מרמת השרון, סיפרה: "אני והמשפחה שלי גרים בדירה שכורה בקומה התשיעית בבניין של 12 קומות. ביום רביעי בשעות אחר הצהריים הייתי עם הבן שלי רוי במרפסת והוא שיחק ליד המעקה ונשען על חתיכת הזכוכית הצדדית של המרפסת, כשפתאום היא התנתקה מהמסילה. במקרה הייתי מאחוריו וקלטתי מה קורה ומשכתי אותו אחורה ופשוט הצלתי אותו שלא יתגלגל עם הזכוכית למטה".

כתבות נוספות במדור "הורים ברשת":

הזכוכית שהתנתקה במרפסת
הזכוכית שהתנתקה במרפסת | צילום: העולם הבוקר

שלגי נזכרה ברגעים שאחרי האירוע: "דבר ראשון התקשרתי לבעלי ונכנסנו הביתה, הייתי מבוהלת נורא. ניסיתי לשמור על קור רוח מול הילד שלא יחווה טראומה כלשהי. אחרי שהרדמתי אותו עדכנתי את כל השכנים של הבניין כי יש כמה בניינים של אותו הקבלן. לא ידעתי עם מי לדבר ומה עושים במצב כזה. ייעצו לי לדבר עם בעלת הבית שלי וכמובן עם הקבלן. בעלת הדירה אמרה שמה שנחליט היא תהיה מאחורינו והבינה את גודל הסכנה".

שלגי שיתפה בתחושות שלה אחרי האירוע: "אנחנו עוד מנסים לעכל את כל מה שקרה ואת כל התגובות שאני לא מפסיקה לקבל. כל תושבי השכונה פשוט מזועזעים, אני מקבלת אינספור שאלות והודעות על המקרה. זה הסיוט הכי גדול של כל הורה ולמזלי זה נגמר בנס. יש לי סיוטים בלילה ואני מקווה שאשתחרר מהטראומה". היא הוסיפה כי בנה לא יוצא יותר למרפסת וכי הם שוקלים לעבור לבית קרקע.

רוי כמעט ונפל מהקומה התשיעית
רוי כמעט ונפל מהקומה התשיעית | צילום: העולם הבוקר

מחברת גיא ודורון לוי נמסר: "העניין הובא לידיעתנו לקראת כניסת השבת. יצרנו קשר עם הדיירת שעדכנה כי היא נמצאת בשבת בצפון ולכן לא יכולנו לשלוח מישהו מטעמנו לבדיקת המקרה. מיד בתחילת השבוע נשלח מומחה ונפעל ככל שידרש".

שיר שלגי ובנה רוי
שיר שלגי ובנה רוי | צילום: העולם הבוקר