מחפשים תחליף לחטיפים בארוחת עשר? 5 ממתקים טבעיים שמומלץ להוסיף לקופסת האוכל

הם רואים את כל הילדים עם ממתק בנוסף לכריך והפרי ורוצים גם, אבל אנחנו בעולם מודע יותר ולא רוצים שבכל יום באותה שעה יהיה להם ממתק. קבלו 5 אלטרנטיבות שיוציאו אותם לא פחות מרוצים

ארוחת עשר
ממתק בריא לארוחת עשר | צילום: Shutterstock

הילדים שלנו נחשפים מספיק פעמים ביום לממתקים כאלה ואחרים, ולמרות שהיינו מעדיפים לחסוך את הפעם הנוספת הזו בהפסקה כשהם מוציאים את האוכל, אנחנו גם לא רוצים לאכזב אותם ומוסיפים ממתק. אז כדי לא להיות בדילמה הזו כל פעם מחדש ולהוריד את רגשות האשם מהגב שלנו לפחות בנושא הזה, קבלו 5 הצעות לחטיפים בריאים שיהיו תחליף לא פחות משמח.

חטיף תמרים וקקאו

לתמרים יש צבע של שוקולד והם מתוקים לא פחות, ואם נטחן אותם עם אגוזים ונוסיף קקאו איכותי נוכל להכין ממש מהר ובלי הרבה עבודה חטיף תמרים ושוקולד. למי שלא מספיק יש בכל סופר חטיפי תמרים עם תוספות שעשויים ממאה אחוז רכיבים טבעיים.

סמוזי

אין גיל לסמוזי, הם אוהבים את זה, זה עשוי מפירות בלבד וזה ממתק לכל דבר בעיניהם. יש אפשרות לקנות שקיות רב פעמיות צבעוניות ייעודיות לסמוזי ולטחון להם פירות עם דבש ולהכין בבית או לקנות בכל סופר.

כתבות נוספות במדור "הורים ברשת":

חטיף בריאות
אלטרנטיבות לממתקים | צילום: Shutterstock

צ'יפס

לאוהבי המלוחים - אתם יכולים להכין בתנור בבית פעם בשבוע מגש עמוס בירקות שורש שהופכים לצ'יפס מעולה כמו סלק, קולורבי ובטטה מתובלים עם מעט שמן זית שיהפוך את המרקם לקראנצ'י. את מה שיוצא שימו להם כל יום בשקית ותחליפו את הממתק בארוחת העשר.

פופקורן

לא הפופקורן שקונים בשקיות, אלא כאלה שאתם מכינים בבית מגרעיני תירס בלי כמויות של שמן וחמאה. ישנם מתכונים להכנת פופקורן ללא שמן או חמאה, והממתק האהוב מסתכם סך הכול בתירס. תכינו כמות לכל השבוע ותחלקו לשקיות כך לא תצטרכו להתעסק עם זה בבוקר.

פנקייק בננה

המתכון המוכר של פנקייק שמכינים אותו עוד משלב המוצקים וילדים אוהבים אותו עד הבגרות. אפשר להכין ערב לפני את הפנקייקים והילדים ירגישו שהבאתם להם את פינוק השבוע. אלה פנקייקים שעשויים רק מבננה, קמח כוסמין, ביצים ויוגורט לבן (תחפשו מתכון לפנקייק בננה לילדים יש כל מיני וריאציות עם ממש מעט מרכיבים שהם רק בריאים).

הכותבת היא מנטורית להורים ויועצת שינה לגיל הרך