האב שעורר זעם ברשת: "הם בני אדם, לא כלבים"

אב אמריקאי לחמישה ילדים העלה סרטון שבו הוא הולך לטיול עם ילדיו כשהם קשורים אליו ברצועה. והתגובות ברשת לא איחרו להגיע: "אם אתה לא יכול להתמודד עם מצבים כאלה אל תביא כ"כ הרבה ילדים". מנגד, היו גם מי שתמכו בו: "פתרון יצירתי"

התיעוד של ג'ורדן דריסקל שעורר סערה

ג'ורדן דריסקל, אב לחמישה בן 31 מקנטקי, ארה"ב, העלה סרטון לאינסטגרם, שבו הוא הולך לטיול עם ילדיו כשהם קשורים אליו ברצועה. התמונה השנויה במחלוקת עוררה זעם בקרב הגולשים – והוא מיהר להסביר.

דריסקל תירץ זאת בכך שילדים הם סקרנים ולכן רוצים לברוח ולגלות. לכן, הוא משתמש ברצועה לשקט נפשי ובטיחותי. "כך אנחנו יכולים לצאת מהבית ולעשות דברים כיפיים מבלי לחשוש", הסביר. לדבריו, "הילדים מתים על זה". הוא הוסיף שבעבר הייתה לו עגלה עם חמישה מושבים, אבל זה היה גדול ומסורבל מדי והקשה עליהם כמשפחה.

כתבות נוספות במדור "הורים ברשת":

הסרטון הפך לוויראלי עם למעלה משלושה מיליון צפיות ומאות אלפי לייקים, כשרוב התגובות יצאו נגד ההחלטה של דריסקל. גולש אחד כתב "הם בני אדם, לא כלבים", אחר הוסיף "אם אתה לא יכול להתמודד עם מצבים כאלה אל תביא כל כך הרבה ילדים" וגולש נוסף תהה: "אתה לא יכול לחנך אותם כמו שצריך ואז הם לא יברחו?".

למרות הביקורת, ד"ר דבורה גלבוע, מומחית להורות ולהתפתחות ילדים, טענה כי דווקא מדובר בפתרון יצירתי לסיטואציה שבה האלטרנטיבה מבחינת האבא היא הישארות בבית. לדבריה, אנשים צריכים למתן את הביקורתיות שלהם ולהבין שדריסקל, כמו כל האבות, רוצה את הטוב בשביל ילדיו.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by DRIX (@drixxleman)