אבא כאן בדיוק כמו שאמא כאן

תשמעו לי טוב ליידיז, אבא לא כאן כדי לסייע. אבא כאן בדיוק כמו שאמא כאן. נעה גולדשטיין מוכיחה שיש כזו חיה הורות שוויונית

זמן צפייה: 00:47

מזל טוב אבא. אתה אבא. זוכר?

אני נעה, נשואה + 1, ואני בעד הורות שוויונית. שלא לומר, בעד יום המשפחה, שלא לומר בעד יום האב.

ככל שאני חושבת על זה יותר, אני מבינה שאת המילים שהולכות להיכתב כאן - אני הולכת להקדיש לקהילה אחת, עם אחד - הנשים החד הוריות. תשמעו לי טוב ליידיז, אני מעריצה אתכן. ממש סוגדת לכן, ויותר מהכל - לא מצליחה להבין איך לעזאזל אתן עושות את זה. ברמה התפעולית כמובן.

אז ברור שיש לכן אמא מסורה שהיא סופר סבתא, ומטפלת שגוזלת את סכום החשבונית החודשית שלכם, לא כולל מע"מ, וברור שאם רגע קלטתן שאתן מאחרות לאסוף את הילד מהגן, תמיד תמצאו איזו 'חברה בהקפצה' בשלוף,

אבל רבאק –

איך מספיקים את הכל, בלי איזה איש נחמד בדמות אב, שנמצא כאן בין השאר, כדי להכפיל את התפוקה?

אמא

ולא, אבא לא כאן כדי לסייע. אבא כאן בדיוק כמו שאמא כאן. מלבד עומס חום, עומס משקל, עומס חלב, עומס הורמונים, הוא חווה את הדבר הזה בדיוק כמוך. לעתים גם רוצה יותר ממך, סבלני יותר ממך, מצליח להשתטות יותר ממך, ולמעשה – הילדה אוהבת אותו יותר. ואת? את תמשיכי לתרץ את זה במשפט – בנות זה של האבא, או משהו. הרי כבר בחרת את הצד שלך. הצד התפעולי, המתמרן, המתכנן, המתקתק, והוא נשאר עם כל הכיף.

לא. לא באמת.

אני כועסת על משפחות שאין בהן הורות שוויונית, לא מבינה אנשים שלא מאמינים שיש לה יכולת קיום של ממש. הנה, תראו אותי, מדי יום אני מוכיחה שאפשר. ולמה? כי לילדה שלי יש אבא. זה כזה פשוט. אז אולי תופתעו לגלות, אבל הוא כן יודע את התפקיד שלו, ואפילו מעונין לעמוד בו בגבורה, ואם רגע תצליחו לצאת מעצמכן ותפסיקו להיות ביצ'יות – הוא יותר מישמח להראות לכן שהוא לא רע בכלל, הבחורצ'יק הזה שבחרתן לקיים איתו משפחה.

אבא

אני מניחה שרבים מכם מסננים עכשיו מתחת לשפם – 'על מה היא מדברת, יש לה רק ילדה אחת'. אז מודה. זה נכון. ילדה אחת עדיין מרגישה מעט כמו רווקות (אל תשנאו אותי, פליז), אבל הזמן שלנו להתרחבות המשפחה הגיע ממש כעת, ותקראו לי תמימה - אני באמת מאמינה שההתרחבות הגופנית (הפחות חיננית), תביא איתה באופן ישיר גם התרחבות של הלב.

ובינינו – צפוי לנו בן, אז זה די אומר שניצחתי, לא? כי בנים זה של האמא,

או משהו.

עוד באסיפת הורים

אחת ולתמיד: מה באמת צריך לחגוג - יום האם או יום המשפחה? [brightcove_iframe video_id='parenthood-articles-039' autoplay='0' credit='' kid='1_y34tvnob' duration='1929']

6 כללים ללמד את ילדיכם לעזור במטלות הבית

כך תשכנעו את הילדים לאכול ירקות