איך תשלבו את ילדכם בהייטק?

דור העתיד של הסטארט-אפ ניישן צומח פה, ודרך אירוע תכנית פירסט ישראל, התלמידים מקבלים כלים להשתלבות נכונה בהייטק. "מדובר בחוויית למידה ייחודית"

זמן צפייה: 01:47

כחלק מאירועי עונת 2017 של תכנית פירסט ישראל, מאות רבים של תלמידים השתתפו לאחרונה בתחרויות הרובוטיקה האזוריות שהתקיימו בתל אביב, ירושלים, וחיפה. "מדובר בפעילות חינוכית ששמה את הערכים במרכז. לא ציונים לא מבחנים - ערכים. תשאלו כל ילד מגיל 6 עד 18 שלקח חלק בתכנית והוא ייספר לכם מהי מקצועיות אדיבה ואלו ערכים הוא קיבל מהתחרות", מספר עדי שמורק, מתנדב מטעם חברת רובוגרופ ומנהל החדשנות בחברה.

שמורק ליווה לאורך השנים תלמידי רובוטיקה רבים, במגוון בגילאים, ביניהם השנה, גם בתו נעה בת ה-10. "אין ספק שיש לי חיבור אישי לתחום הרובוטיקה בחינוך ככלל ולתכנית פירסט בפרט". שמורק אשר פועל בתחום החינוך בישראל כ-15 שנה, ומתנדב בפירסט זו השנה ה-12, מוסיף ומסביר, "לשמחתי, הזדמן לי השנה גם ללוות את ביתי בת ה-10, אשר ביחד עם קבוצתה זכתה השבוע בגביע ועלתה לגמר".

עלייה מתמדת בכמות התלמידים החדשים המצטרפים לתכנית פירסט
עלייה מתמדת בכמות התלמידים החדשים המצטרפים לתכנית פירסט

אבל נעה לא לבד. שמורק מצביע על עלייה מתמדת בכמות התלמידים החדשים המצטרפים לתכנית פירסט. "כל הזמן נפתחות קבוצות חדשות, בעידוד משרד החינוך וגופים נוספים. מדובר בחוויית למידה שונה וייחודית שמאתגרת את הילדים, מעניקה להם כלים לחיים ומטמיעה בהם ערכים. כהוכחה לכך, מאות תלמידים מבוגרי התכנית ממשיכים לקחת בה חלק כמתנדבים ומדריכים. זו משפחת הרובוטיקה הגדולה בישראל".

עדי שמורק וביתו
עדי שמורק וביתו

לצדו של שמורק, מאות מתנדבים נוספים המסייעים בקיום התחרויות ומשמשים כמדריכים, שופטים, סדרנים ועוד. גם בפן הלוגיסטי שכולל הרכבת התחרות, פירוקה והעברתה למחוזות השונים בישראל ניתן למצוא מתנדבים רבים שנותנים כתף תרתי משמע להרמת התחרויות בכל קצוות הארץ. "זאת אופרציה שלמה וצריך לומר כל הכבוד לכל המתנדבים שעושים לילות כימים לטובת התלמידים".

להרשמה ולפרטים נוספים >>

קרדיט לסרטון : FIRST ישראל / הטכניון

עוד באסיפת הורים

הילד שלכם חזר עם תעודה גרועה? כך תדעו שאינכם הורים כושלים [brightcove_iframe video_id='parenthood-articles-034' autoplay='0' credit='' kid='1_8lkyuzlu' duration='1929']

כך תשכנעו את הילדים לאכול ירקות

לינה משותפת עם התינוק: בעד או נגד?