"עזרו לנו להביא רוצח אל הדין!"

עו"ד בן חמו, המייצג את משפחת אדלשטיין, קורא לעזרת הציבור במציאת העד בפרשת רצח מתן אדלשטיין. "אנו מציעים פרס כספי בסך של 10,000 ש"ח לכל מי שיביא מידע"

זמן צפייה: 02:01

"עזרו לנו להביא רוצח אל הדין!", כתב עו"ד המשפחה תומר בן חמו. "משרדנו מציע פרס כספי בסך של 10,000 ש"ח לכל מי שיביא מידע אשר יוביל לאיתורו של העד ולחידוש המשפט כנגד הרוצח", הוסיף.

ב-2011, נדקר למוות מתן אדלשטיין בן ה-21 בפתח ביתו שבקריית אתא. היחיד שיכול לספר מה היה באירוע, הוא מ.ג, חבר ילדות קרוב של מתן. במאי 2014, מיכאל בן שושן ומסגיר את עצמו במפתיע, אך למרות שתיקתו, מוגש נגדו כתב אישום על רצח מתן אדלשטיין. בתזמון חשוד, העד המרכזי, נעלם.

בחמישי האחרון, התכנית תיק בחקירה, הציגה את המסע של שושנה אדלשטיין בעקבות העד שנעלם. במהלך המסע, מתבהרת התמונה כי יש גורמים מסוכנים שדואגים לכך שהעד ישאר במחתרת ולא יבוא להעיד.

היום (שני 19.6), פרסם עו"ד בן חמו בפייסבוק קריאה לכל מי שמכיר, שמע, או יודע היכן מסתתר העד מ.ג על מנת לעזור במאבק המשפחה להביא את רוצח מתן אדלשטיין אל הדין. "אולי בעזרת עוצמת ההמונים נגיע אל העד אשר מסתתר אי שם בעולם", כלשון הפוסט. "אנא מכם פנו אל משרדנו באמצעות שליחת הודעה או התקשרו אלינו בפרטים המופיעים באתר משרדנו"

תיק בחקירה: תיק העד
בין תקווה לייאוש - המסע של שושנה אדלשטיין בעקבות העד שנעלם

משרד עורכי הדין, בראשות עו"ד תומר בן חמו מתמחה במשפט פלילי ובדיני תעבורה. בין היתר הליכי שחרור ממעצר, ייעוץ בהליכי חקירה, העמדה לדין, כתבי אישום, הימנעות מהרשעה, עבירות סמים, רכוש, אלימות וכן בעבירות מין.

תיק בחקירה, ימי חמישי, אחרי החדשות

תיק בחקירה: תיק העד

כיצד מתמודדת שושנה אדלשטיין מאז רצח בנה?

האם פענחה את רצח בנה, אך הרוצח עדיין מסתובב חופשי

יוצרי תיק בחקירה מדברים: "צדק עולה פה הרבה מאוד כסף"

צוות החוקרים מדבר: "יש משהו לא בריא במערכת המשפטית"