הקשר ההדוק בין "50 גוונים של אופל" לסניף של פריימרק

גיא הוכמן הלך עם חברה שלו לסרט "50 גוונים של אופל" ומשום מה פינטז על שופינג בפריימרק. אתם יכולים להיכנס, זו לא ביקורת קולנוע

זמן צפייה: 00:25

חמישי בערב. אני מקבל וואטסאפ מבחורה שאני מדבר איתה הרבה לאחרונה. נראה לי שהיא חברה שלי. לשון ההודעה, "קניתי לנו כרטיסים ל-50 גוונים של אופל!!". לא כל כך ידעתי מה זה חוץ מהעובדה שהסרט הקודם היה לוהט, הספר השני היה להיט, ושמות הגיבורים הם כריסטיאן גריי ואנסטסיה סטיל, אז הסכמתי להצטרף אליה. היא חובבת קולנוע, אני חובב פורנו – דייט מושלם. בואו נתחיל.

נכנסים לקולנוע. זה היה VIP, כלומר כורסאות, כלומר לא היה לי מגע ישיר איתה בסרט היחיד שבאמת יש לזה הצדקה. מתחילים בהקרנה. אחרי יותר מדי דקות זה נגמר. קצת עלילה, קמצוץ סיפור, הרבה פורנו. זה אמנם נשמע כמו חלומו של כל גבר, אבל לא, ממש לא. זה היה סיוט. מצד אחד לא התעניינתי בסיפור, כי באמת לא היה אחד כזה. ומצד שני לא התעניינתי בפורנו, כי זה ממש לא בסטנדרטים שלי. אכזבה.

אבל היא, התאהבה. נדלקה. כמו נער בכיתה ח' שמגלה את הבולבול שלו בשלל מצבי צבירה, גם היא ראתה את האור. אנחנו יוצאים מהאולם לשביל הזה שאין לך מושג לאן הוא יוציא אותך ובזמן שאני אומר לה שהיה חרא של סרט ושהיינו צריכים שוב ללכת לאסקייפ-רום, היא מתחילה ללטף לי את הגב התחתון ושואלת איפה אפשר לקנות אזיקי פרווה בערב שבת. נראה לי שנוצרה פה מפלצת. קאט.

יום ראשון לפני חודש. מרכז לונדון. בטלפון, ידידה שמגוררת בעיר. "תפגוש אותי בפריימרק". שאלתי אותה מה זה אז היא צווחה עליי שאיך אני מעז לא להכיר את מתחם השופינג המפורסם בממלכה. עניתי לה שאני ממש לא הפרטנר שלה לעניינים האלה, אבל אז היא זרקה משהו על סריגים בשלושה פאונד. אני מת על סריגים. קבענו.

נכנסים למקום, אני מסתכל על השפע, על הסדר, ועל עשרות הישראלים שצועקים "מירי, באלוהים נו, ג'ינס בחמש פאונד", ומתאהב. אשכרה מתאהב. אחרי שלוש שעות, 300 פאונד, אני יוצא עם מלתחה דנדשה והתמכרות חדשה. אם יש גן עדן לנשים, כך הוא נראה. אם יש להן פורנו, ככה זה מרגיש. נראה לי שנוצרה פה מפלצת.

טוב בסדר, נכון, עולמות התוכן של גברים ונשים לא מסתכמים בפורנו מצד אחד ושופינג מצד שני, ברור. ועדיין, לכל צד יש פינה חמה בלב אליהם. ויודעים מה, יש מצב שבא לנו לשמור את הפינה הזאת לעצמנו. מודה, קצת נבהלתי שלמחרת היא שלחה לי תמונה של שוט בצירוף סמיילי ספק קורץ ספק סוטה. למזלי, התעשתתי מהר ושלחתי בחזרה מעיל הורס מזארה שאני מפנטז עליו כל החורף. היא לא ענתה. לא עניתי בחזרה. נפרדנו. מסקנה, אל תיגעו לנו בפורנו, לא ניגע לכן בשופינג. לחיי האהבה.