השורדים הלוהטים, ספיישל אוכל פיליפיני ואתגר טינדר משוגע

וגם אוכל בריא ומושחת, טיול משפחתי נהדר בעכו והפרק החדש בסדרת "הנוסע השמיני"

21_Hisardut_Vote

השורדים הכי סקסיים בתולדות הישרדות

לרגל עליית העונה החדשה בשבת, אלפים הצביעו בשני הסקרים שערכנו, הקלפיות נסגרו, הפתקים נספרו וסוף סוף הכרענו בשאלה המהותית: מי הם השורד והשורדת הסקסיים ביותר בכל עונות הישרדות הישראלית? אתם בחרתם - רוסלנה רודינה ורון אלוף עלו על רבים וטובים והוכתרו כמלך ומלכת בגדי הים. אם לא הספקתם להצביע, עדיין נותרה שאלה מהותית נוספת בה תוכלו לממש את זכותכם הדמוקרטית: מיהו השורד האהוב בכל הזמנים?

לתוצאות הסקר הקודם וגם לסקר החדש

PictureTreatment04

 

21_GetInTheKitchen

מה נאכל מול פרק הבכורה של הישרדות?

בעונה הזו השורדים נוחתים בפיליפינים, אבל חוץ מנופים עוצרי נשימה, יש באיים האלה גם הרבה אוכל טוב. לכבוד זה, הכנו לכם ספיישל אוכל פיליפיני טעים ומסורתי שכיף להכין במטבח הישראלי, בלי להסתבך יותר מידי עם חומרי גלם מהמזרח הרחוק ומוצרים לא מוכרים. כאלו שתוכלו להכין בזריזות, להתיישב מול המסך ולהתחיל לנשנש. צאו לדרך!

לרשימת המתכונים המלאה

PictureTreatment06

 

03

אוכל בריא ומושחת? כנראה שזה אפשרי

נשמע כמו פנטזיה? בדיחה? אבסורד? כנראה. אבל במסעדת באנה החדשה שנפתחה במרכז תל אביב מוכיחים שזה דווקא אפשרי. המנות בבאנה לא מכיל שום מוצרים מהחי אבל לדברי הבעלים, ההבדל ביניהם ובין טבעונות הוא בגישה - ומקורה בדרך חיים שמטרתה לשמור על הגוף.

לכתבה המלאה

[brightcove_iframe video_id='yummies-food-articles-036-self' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_t93v51qa' duration='62']

 

07

הפרק הטרי של "הנוסע השמיני"

הרבה באזז וציפייה עלתה סביב הסרט החדש של "הנוסע השמיני". תמצאו בו צוות של בני אדם, שמתקשים לעורר בצופים תגובה רגשית יותר מהמכונות, חבר צוות שחובש כובע בוקרים למרות שהוא במעבורת חלל בלי שמש, בחורה יפה עם שרשרת מגן דוד וגם בימוי מוקפד, פריימים יפים והרבה שאלות קיומיות.

לביקורת המלאה

PictureTreatment01

 

04

המטוס הפרטי הגדול בעולם

ה"דרים ג'ט B787" שהושק בשבוע שעבר בלונדון, נותן פייט לאייר פורס 1. הוא אולי נראה מבחוץ כמו מטוס רגיל, אך מדובר בפנטהאוז מעופף של ממש, שבתוכו שפע רהיטים וחדרים מפוארים. הוא מוגבל ל-30 נוסעים בלבד, יש בו 18 מיטות מחלקה ראשונה, טרקלין מרכזי, חדרי אמבטיה ושטח פרטי עבור אורחים הזקוקים לאינטימיות. וכמה יעלה לשכור אותו? לפחות 20 אלף פאונד.

היכנסו לכתבה

[brightcove_iframe video_id='mood-vacation-abroad-business-002' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_7gqm0a7b' duration='52']

 

02_Mood

טיול משפחתי בעכו

ישן וחדש חוברים זה לזה על רקע של נוף ימי עוצר נשימה, בטיול של ארבע שעות אל גנים, דתות, ובתים הנמצאים בצידה הנסתר של עכו. הסיורים החוויתיים המודרכים יתקיימו במסגרת פסטיבל "ים של גליל מערבי", בסוף השבוע ויעלו רק 10 ש"ח למשתתף. כל הפרטים בכתבה.

למסלול המלא

PictureTreatment05

 

14_PointforThought03

מאחרים כרוניים? אתם אנשים יצירתיים

לכולנו יש חבר שלא משנה מתי תקבעו איתו, וכמה שלא תזכירו לו, הוא יגיע באיחור. הם לא רוצים להרגיז או לעשות דווקא, זה פשוט מי שהם. מחקר חדש מצא כי האנשים הללו הם למעשה טיפוסים יצירתיים ואופטימיים. כי אופטימים נוטים לחשוב שיש להם יותר זמן ממה שיש להם באמת. אותה אופטימיות, היא גם תכונת אישיות נחוצה אצל אנשים מצליחים.

היכנסו לכתבה

PictureTreatment03

 

20_DontBelieveIt

אתגר הטינדר: 30 דייטים ב-30 יום

שרה מוליין החליטה לוותר על הגלידה והסרט הרומנטי לאחר שבן זוגה נפרד ממנה ופנתה ישירות לטינדר. היא החליטה שהיא מאתגרת את עצמה, ואת ההתמודדות עם הפרידה היא תעשה ב-30 ימים של 30 דייטים עם בחורים שהיא תכיר דרך אפליקציית ההיכרות. היא קראה לזה "טיפול בטינדר".

לכתבה המלאה

PictureTreatment02