בעקבות מחאה מחוץ לאולם: השר אקוניס ביטל השתתפותו בכנס בארה"ב

שר המדע היה אמור להשתתף באירוע של הקונסוליה הישראלית בלוס אנג'לס, אך לאחר שהאורחים חיכו לו במשך שעתיים הקונסול הודיע כי הוא לא יגיע - ומסר בשמו כי הוא "מוותר על הופעתו בכנס כדי לא להביא את הרוחות הרעות מישראל"

זמן צפייה: 00:31

השר אופיר אקוניס ביטל הלילה (רביעי) את השתתפותו באירוע בלוס אנג'לס, בעקבות מפגינים של תנועת "unXeptable" בקליפורניה שהפגינו נגד המהפכה המשפטית מחוץ לאולם בו היה אמור לדבר, כך לדברי הקונסול בלוס אנג'לס.

המפגש נערך במסגרת כנס של הקונסוליה הישראלית בלוס אנג'לס בנושא חדשנות וטכנולוגיה. אחרי שעתיים שהאורחים חיכו לשר אקוניס - הקונסול הודיע כי השר לא יגיע, ומסר בשמו כי הוא "מוותר על הופעתו בכנס כדי לא להביא את הרוחות הרעות מישראל".

ממארגני ההפגנה של "unXeptable" נמסר: "כמו שהבטחנו, מי שמנסים להרוס את הדמוקרטיה הישראלית שלא יצפו לטיול שקט בארה"ב, נגיע לכל מקום שהם יהיו בו ונמנע מהם להפיץ שקרים. אנחנו נאבקים למען ההווה של המשפחות והחברים שלנו, למען העתיד של כולנו".

[brightcove_iframe video_id='news-flash-part-2305310800' autoplay='0' credit='' desc='' poster='' kid='1_a90pauwq' duration='36']

מלשכת השר אקוניס נמסר: "הביקור המוצלח נמשך כמתכונן. בהמשך לפגישות מצויינות עם איפא"ק ו-Stand with us יתקיימו מחר ומחרתיים עוד פגישות מקצועיות בענייני המשרד וארגונים יהודיים. אם יש מקום לויכוח לא אלים בענייניה הפנימיים של ישראל - הוא רק בישראל וכיוון שידענו שצפויות פרובוקציות של מפגינים מהשמאל, בחרנו שלא לקיים אותם בזירה הבינלאומית".