אחרי שנדבק בקורונה: בנט דוחה את ביקורו בהודו

כיממה לאחר שאובחן לקורונה, רה"מ בנט הדויע כי הוא דוחה את נסיעתו המתוכננת במהלך השבוע להודו, וכי מועד חדש לביקורו יתואם בהמשך. כזכור, ביקורו של בנט היה אמור להתקיים ברקע ציון 30 שנים לכינון היחסים בין הודו וישראל

זמן צפייה: 00:13

ראש הממשלה נפתלי בנט הודיע הבוקר (שלישי) כי הוא דוחה את ביקורו בהודו שהיה מתוכנן לתחילת חודש אפריל - בעקבות הידבקותו בקורונה. כזכור, ראש הממשלה בנט נמצא אתמול חיובי לנגיף הקורונה. כמו כן, גם המפכ"ל קובי שבתאי נמצא חיובי לנגיף, לאחר שפנגש עם בנט לפני יומיים בהערכת מצב ביטחונית עקב פיגוע הירי בחדרה.

כידוע, בנט היה אמור לצאת בתחילת החודש הבא לביקור רשמי ראשון בהודו לאחר שראש ממשלת הודו נרנדרה מודי הזמין אותו. הביקור היה אמור להתקיים על רקע 30 שנים לכינון היחסים בין שתי המדינות.

כזכור, שני המנהיגים נפגשו לראשונה בשולי ועידת האו"ם לשינוי אקלים בגלאזגו בחודש אוקטובר אשתקד, במהלכה הזמין מודי את בנט לביקור רשמי במדינה. מטרת הביקור, לפי לשכת בנט, "לקדם ולחזק את הברית האסטרטגית בין המדינות, ולהרחיב את הקשרים הבילטרליים". בנוסף, המנהיגים ידונו בהידוק שיתופי הפעולה בתחומי חדשנות, כלכלה, מחקר, פיתוח וחקלאות. במהלך ביקורו, בנט יפגש עם גורמי ממשל בכירים וצפוי לבקר את הקהילה היהודית במדינה.