הירי בקריית ארבע: שיפור במצבה של בת ה-13 שנפגעה

בית החולים הדסה עין כרם עידכן כי מצבה של תמר אהרון שהגיעה אמש לבית החולים כשהיא סובלת מפצע ירי בראשה השתפר והיא חזרה לנשות בכוחות עצמה, זאת לאחר שהייתה מורדמת ומונשמת לאורך הלילה

חדר טיפולים בבית החולים שיבא בתל השומר
חדר טיפולים בבית החולים שיבא בתל השומר | צילום: אבי דישי, פלאש 90

בית החולים הדסה עין כרם עידכן היום (שישי) כי מצבה של תמר אהרון, בת ה-13 מקריית ארבע, שהתמוטטה אמש באמצע הרחוב ופונתה לבית החולים במצב קשה עם פצע ירי בראשה, השתפר והיא חזרה לנשום בכוחות עצמה והיא מתעוררת בהדרגה, כשהיא מוקפת בבני משפחתה, לאחר שכל הלילה הייתה מורדמת ומונשמת. כזכור, בבדיקת ה-CT בבית החולים נמצא בראשה כדור, והיא נכנסה לניתוח ראש. מערכת הביטחון בודקת האם מדובר בירי מכוון או תועה.

"תמר אהרון בת נירה שנפצעה אתמול מירי בראשה ברוך השם נושמת בכוחות עצמה", נמסר ממועצת קריית ארבע, "תפילות עם ישראל יחד עם רופאי בית החולים הדסה עין כרם סייעו. המשפחה מודה לעם ישראל ומבקשת להמשיך ולהתפלל לרפואתה השלמה של תמר בת נירה. ראש המועצה אליהו ליבמן מסר: "אנחנו דורשים להחזיר את הביטחון לתושבים, לצאת למבצע שיחסל את הטרור הערבי ויכריע את כוונות המחבלים להזיז אותנו מכאן"

אחותה של אהרון סיפרה כי השתיים הלכו יחד ברחוב ופתאום היא צעקה צעקת כאב ונפלה. הן הגיעו יחד לקופת חולים בישוב ומשם מד"א פינו אותה להדסה עין כרם. פרמדיק מד"א נתנאל יאמין וחובשת מד"א טליה אדרי סיפרו: "כשהגענו למרפאה ראינו את הנערה מחוסרת הכרה עם פציעה מדממת בגופה כשהצוות הרפואי מעניק לה טיפול רפואי ראשוני. הכנסנו אותה במהירות לניידת טיפול נמרץ תוך כדי טיפול רפואי שכלל חבישות ומתן תרופות ופינינו אותה בדחיפות לבית החולים כשהיא מורדמת ומונשמת ומצבה קשה".