בת 14 נפצעה קשה בקריית ארבע - נבדק חשד לירי תועה

אחותה של תמר אהרון תיארה כי השתיים הלכו ברחוב, כשלפתע היא צעקה בכאב ונפלה. היא פונתה לבית החולים הדסה עם פציעת ירי בראשה, נותחה, ומצבה מוסיף להיות קשה - נסיבות האירוע בבדיקה

זמן צפייה: 02:14

תמר אהרון, בת 14 מקריית ארבע, התמוטטה הערב (חמישי) באמצע הרחוב ופונתה לבית החולים הדסה עין כרם במצב קשה עם פצע בראשה. בבדיקת ה-CT בבית החולים נמצא בראשה כדור, והיא נכנסה לניתוח ראש. נכון לשעות הלילה, מצבה נשאר קשה, היא מונשמת ומורדמת ביחידה לטיפול נמרץ ילדים בהדסה עין כרם. מערכת היבטחון בודקת האם מדובר בירי מכוון או תועה.

אחותה של אהרון סיפרה כי השתיים הלכו יחד ברחוב ופתאום היא צעקה צעקת כאב ונפלה. הן הגיעו יחד לקופת חולים בישוב ומשם מד"א פינו אותה להדסה עין כרם. פראמדיק מד"א נתנאל יאמין וחובשת מד"א טליה אדרי סיפרו: "כשהגענו למרפאה ראינו את הנערה מחוסרת הכרה עם פציעה מדממת בגופה כשהצוות הרפואי מעניק לה טיפול רפואי ראשוני.

"הכנסנו אותה במהירות לניידת טיפול נמרץ תוך כדי טיפול רפואי שכלל חבישות ומתן תרופות ופינינו אותה בדחיפות לבית החולים כשהיא מורדמת ומונשמת ומצבה קשה".

ממד"א נמסר: "בשעה 16:45 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על צעירה שנפצעה והובאה למרפאה מקומית בקרית ארבע. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח הדסה עין כרם נערה במצב קשה מחוסרת הכרה עם פציעה בגופה. נסיבות האירוע אינן ברורות".