המפכ"ל בזירת הפיגוע בחדרה: "כנראה שזה מה שנגזר עלינו"

לאחר פיגוע הדקירה בחדרה, בו נפצעו 8 בני אדם ב-4 זירות, בהם שניים במצב אנוש וקשה, אמר רב-ניצב דני לוי: "נבוא חשבון עם כל מי שקשור לאירוע, עובדים עםשב"כ לשם כך. נתפסו על המחבל כלים מסוכנים"

זמן צפייה: 01:36

מפכ"ל המשטרה, רב-ניצב דני לוי, הגיע לזירת פיגוע הדקירה בחדרה, שם נפצעו היום (רביעי) שמונה בני אדם, מתוכם שניים במצב אנוש וקשה - ואמר: "כנראה שזה מה שנגזר עלינו בתקופה הזאת". הוא הוסיף: "נבוא חשבון עם כל מי שקשור לאירוע, עובדים עם השב"כ לשם כך. נתפסו על המחבל כלים מסוכנים".

כשנשאל על ריבוי הפיגועים בעת האחרונה, ענה: "משטרת ישראל עושה רבות, אנחנו לא מתבכיינים - אבל אם יוצא מחבל מהשטחים, זה לא כיסוי מודיעיני שלנו. אנחנו לא עובדים בחממה". יש לציין כי המחבל לא יצא מהשטחים, והוא אזרח ישראלי תושב אום אל-פחם.

עוד אמר המפכ"ל: "הדבר הראשון שעומד לנגד עיני המשטרה הוא תחושת הביטחון של הציבור".

גרזן שנמצא על המחבל שביצע את הפיגוע בחדרה
גרזן שנמצא על המחבל שביצע את הפיגוע בחדרה | צילום: דוברות המשטרה
פיגוע דקירה בחדרה
פיגוע דקירה בחדרה | צילום: תיעוד מבצעי מד"א
פיגוע הדקירה בחדרה
פיגוע הדקירה בחדרה | צילום: תיעוד מבצעי מד"א
זירת הפיגוע בחדרה
זירת הפיגוע בחדרה | צילום: תיעוד מבצעי מד"א

בנוסף לשני הפצועים במצב אנוש וקשה, מצבם של שלושה פצועים נוספים הוגדר בינוני ושניים נוספים הם נפגעי חרדה. הפצועים פונו לבית החולים הלל יפה ממספר זירות שונות, שבהן עבר המחבל כשהוא רכוב על קטנוע. כשעה לאחר תחילת הפיגוע, המשטרה קבעה רשמית כי מדובר בפיגוע. המחבל, אחמד ג'בארין, תושב אום אל-פחם בן 36, נוטרל בירי. המשטרה פרסמה תיעוד של גרזן שנמצא בכליו.