פיגוע בשומרון: שניים נפצעו בינוני מירי מרכב חולף ליד חווארה

שני גברים כבני 30 נפצעו בינוני מירי מרכב חולף בכביש 60 בסמוך לחווארה. הם פונו לבית החולים בילינסון בהכרה מלאה עם פציעות מרסיסי זכוכית. בלילה שוחרר אחד הפצועים לביתו

זמן צפייה: 01:52

פיגוע בשומרון: שני גברים כבני 30 נפצעו בינוני מירי מרכב חולף בכביש 60, סמוך לכפר חווארה. הפצועים פונו לבית החולים בילינסון בפתח תקווה כשהם בהכרה מלאה, עם פציעות מרסיסי זכוכיות בראשם. במהלך הלילה שוחרר אחד הפצועים לביתו.

חובש מד"א עזרא פולק סיפר: "הגענו במהירות למקום וראינו רכב עם פגיעות ירי. שני הפצועים ישבו בתוך הרכב כשהם סובלים מפציעות כתוצאה מרסיסי זכוכית בראשם ובדרך נס לא נפגעו ישירות מהירי. הענקנו להם טיפול רפואי הכולל עצירת דימומים. הכנסנו אותם לניידת טיפול נמרץ ובסיוע כח רפואה של צה"ל פינינו אותם לבית החולים תוך המשך מתן טיפול רפואי כששניהם בהכרה מלאה".

ראש מועצת שומרון יוסי דגן היה בזירת הפיגוע ותקף את התנהלות הממשלה: "ראש הממשלה ושר הביטחון אתם אחראים לזה שיהודים נורים כאן. לא נוותר לכם. יכולנו לצאת מכאן עם 2 גופות, תחזירו את המחסומים".

Whatsapp Image 2023 09 12 At 2
הרכב שנורה בחווארה

הבוקר התכנסו שרי הקבינט על מנת לדון בהיערכות הביטחונית לחגי תשרי ברקע הזינוק בהתרעות לפיגועים. ראש הממשלה בנימין נתניהו ושרי הקבינט אישרו את ההיערכות המבצעית בכלל גופי הביטחון לקראת החגים והדגישו את החשיבות לתחושת הביטחון אצל אזרחי ישראל בתקופה זו.