בחשד לסיוע: אביו של אחד המחבלים שביצעו את הפיגוע באריאל נעצר

כוחות צה"ל ושב"כ עצרו את האב בחשד שסייע למחבלים, בכך שאסף אותם לאחר ששרפו את הרכב ששימש אותם במהלך הפיגוע. שני רובי הקרלו בהם השתמשו המחבלים הוסתרו בתיק של האב, והוא מסר את התיק לכוחות הביטחון

רכב המחבלים שביצעו את הפיגוע באריאל שנתפס בידי כוחות הביטחון

אביו של אחד המחבלים שביצעו את פיגוע הירי באריאל נעצר היום (ראשון) על ידי כוחות צה"ל ושב"כ, בחשד לסיוע למחבלים. האב חשוד בכך שאסף את המחבלים לאחר ששרפו את הרכב ששימש אותם במהלך הפגוע.

שני רובי הקרלו בהם השתמשו המחבלים, יחיא מרעי ויוסוף עאסי, הוסתרו בתיק של האב, והוא מסר את התיק אמש לכוחות הביטחון. מהחקירה עלה כי המחבלים יצאו לפיגוע עם חומרי בערה, על מנת לשרוף את הרכב ולטשטש את העקבות.

כזכור, הלילה נעצרו 12 מבוקשים במספר מוקדים ביהודה ושומרון החשודים במעורבות בפעילויות טרור. בנוסף, לוחמים מיפו את בתי המחבלים שביצעו את הפיגוע באריאל לצורך הריסה שלהם. הכוחות החרימו אמצעי לחימה שונים בכפרים קראוות בני-חסן, ג'ילזון, מירכה וסאנור.

Cgxffm
ויאצ'סלב גולב על רקע זירת האירוע

היום נערכה הלווייתו של ויאצ'יסלב דניאל גולב, המאבטח בן ה-23 שנרצח בפיגוע. מאות בני אדם הגיעו לבית העלמין בבית שמש כדי ללוות אותו בדרכו האחרונה ולחלוק לו כבוד. ויאצ'סלב גונן במותו על ארוסתו ויקטוריה פליגלמן, גם היא מאבטחת, שהייתה עמו בעמדה בזמן הפיגוע. השניים גרו באריאל ולמדו באוניברסיטה שם. ויאצ'סלב הגיע ממשפחה חרדית במקור, והותיר אחריו זוג הורים ושבעה אחים.