הושלמה חקירת הפיגוע בשייח ג'ראח: מעצר המחבלת הוארך

הצהרת תובע הוגשה נגד בת ה-14 שדקרה את מוריה כהן ופצעה אותה באורח קל בשבוע שעבר במזרח ירושלים, בעת שהלכה ברחוב עם ילדיה. גם חברתה, בת 15, נעצרה בחשד לשיבוש הליכי חקירה והעלמת ראיות

זמן צפייה: 00:47

המשטרה השלימה את חקירת פיגוע הדקירה שהתרחש בשבוע שעבר בשכונת שייח ג'ראח במזרח ירושלים, והבוקר (חמישי) הוגשה נגד המחבלת הצהרת תובע, לקראת הגשת כתב אישום, ומעצרה הוארך בחמישה ימים.

הפיגוע אירע בשעות הבוקר ביום רביעי שעבר, כאשר החשודה, בת 14, דקרה את מוריה כהן בת ה-26, בעת שהלכה ברחוב עם ילדיה. כתוצאה מהדקירה פונתה כהן לקבלת טיפול רפואי במצב קל כשהסכין נעוצה בגבה. החשודה אותרה בבית ספרה, הסמוך למקום הפיגוע.

מעצר החשודה בפיגוע הדקירה בשייח ג'ראח
מעצר החשודה בפיגוע הדקירה בשייח ג'ראח | צילום: דוברות המשטרה

מהחקירה במשטרה עלה כי המחבלת התכוננה לביצוע הפיגוע באותו הבוקר, הניחה את כובע המעיל על ראשה ועקבה אחרי כהן במשך מספר דקות, עד שדקרה אותה לפתע בגבה באמצעות סכין ונמלטה אל בית הספר, שם החליפה את בגדיה במטרה להעלים ראיות. בנוסף לחשודה בביצוע הפיגוע, נעצרה גם חברתה, בת 15, תלמידה באותו בית ספר, החשודה בשיבוש הליכי חקירה והעלמת ראיות.

הסכין ששימשה את החשודה בפיגוע הדקירה בשייח ג'ראח
הסכין ששימשה את החשודה בפיגוע הדקירה בשייח ג'ראח | צילום: דוברות המשטרה

ביום הפיגוע סיפרה כהן לחדשות 13 על האירוע, כשלדבריה זיהתה את הנערה מהשכונה: "הכול היה עניין של שניות. היא עקבה אחריי והסתכלה עליי, והייתי בטוחה שהיא מחכה לאיזו חברה שלה מבית הספר. אני לא מהאנשים שחושדים באנשים שמסתכלים, בגלל זה לא זזתי. הם שכנים שלנו, זה חמור ומתסכל מאוד שאני מכירה אותה בפנים".