מול המצלמות: שעות לאחר שנתפסו - המחבלים שחזרו את מסע הרצח באלעד

62 שעות לאחר הפיגוע באלעד נתפסו שני המחבלים שביצעו אותו כשהם תשושים, רעבים וצמאים. הם נחקרו במקום על ידי חוקר שב"כ ובאותו הלילה הובאו למקום הפיגוע וביצעו שחזור של האירועים מול המצלמות, כשהם מפרטים כל מה שקרה באותו ערב נורא

זמן צפייה: 02:58

שעות בלבד לאחר שנתפסו, שחזרו המחבלים שביצעו את הפיגוע באלעד את מסע הרצח - כך פורסם הערב (שני) בחדשות 13. המחבלים חזרו אל זירת הרצח בשעה 04:00 לפנות בוקר אזוקים ומלווים בכוחות ביטחון ושחזרו, מול המצלמות, את הפיגוע הרצחני שהוביל לרציחתם של שלושה אנשים.

כשהרחוב שומם, בניגוד לערב הפיגוע הטראומתי, המחבלים שחזרו את מהלך הפיגוע, בליווי לוחמי מג"ב שסגרו את הרחוב, חוקרי משטרה ושב"כ ומול המצלמות של משטרת מחוז מרכז. כשהם אזוקים בידיים וברגליים, המחבלים תיארו בפני החוקרים את אירועי אותו לילה, כיצד רצחו את אורן בן יפתח ברכבו ואחר כך את יהונתן חבקוק ובועז גול.

המחבלים שביצעו את הפיגוע באלעד והגרזן שנמצא
המחבלים שביצעו את הפיגוע באלעד והגרזן שנמצא

החוקרים המשיכו איתם ברחוב ובפארק ואל מסלול הבריחה, עברו על כל פרט ופרט. השחזור ישמש להרשעתם ב-3 מעשי רצח ושליחתם לכלא עד יומם האחרון. 62 שעות נדרשו כדי לתפוס אותם, כאשר רכז השב"כ שתפס אותם חקר אותם תחילה בשטח. הם הודו בחקריתם שהם אינם פעילי חמאס ואינם מוכוונים על ידו, אלא שני חברים שהחליטו לבצע את המעשה הנורא.