פורסמה זהות החשוד ברצח הקשישה בחולון; המפכ"ל: "פיגוע קשה"

כוחות הביטחון ממשיכים בניסיונות לאתר את המחבל שתקף את האישה בת ה-84 למוות - מוסא צרצור, בן 28 מקלקיליה. מוט הברזל ששימש אותו אותר ונמצא בידי המשטרה. רנ"צ שבתאי: "אנחנו כרגע בסריקות במעגלים הקרובים והרחוקים על מנת לנסות לאתר את החשוד"

זמן צפייה: 01:28

כוחות הביטחון ממשיכים הערב (שלישי) במצוד אחר המחבל החשוד ברצח האישה בת ה-84 היום בחולון, לאחר שמוט הברזל ששימש את הרוצח אותר ונמצא בידי המשטרה. גם השב"כ מעורב בחקירה - לאחר שהתגברה ההערכה כי מדובר באירוע לאומני. המשטרה פרסמה את תמונתו ופרטיו של המחבל - מוסא צרצור, בן 28 מקלקיליה.

[brightcove_iframe video_id='news-flash-part-2209202255' autoplay='0' credit='' desc='המפכ"ל שבתאי: "אנחנו אחרי פיגוע קשה"' poster='' kid='1_hwuif7n1' duration='']

המפכ"ל קובי שבתאי אמר הערב: "אנחנו אחרי פיגוע קשה. מה שמסתמן כרגע מבחינה חקירתית זה שככל הנראה מדובר בכיוון של פעילות חבלנית עוינת. מדובר בחשוד שזהותו ידועה לנו, ואנחנו כרגע בסריקות במעגלים הקרובים והרחוקים על מנת לנסות לאתר את החשוד. בשלב זה יש כוחות שסורקים, אנחנו מזרימים כוחות נוספים גם לאזור כאן וגם למעגלים הרחוקים יותר, במטרה כמה שיותר מהר לשים את היד על אותו חשוד".

המחבל החשוד ברצח הקשישה בחולון
המחבל החשוד ברצח הקשישה בחולון

כזכור, האישה נמצאה מחוסרת הכרה ברחוב החשמונאים בחולון, בסמוך לאתר בנייה. צוותי מד"א שהוזעקו למקום מצאו אותה ללא סימני חיים עם חבלה קשה מאוד בפנים, ונאלצו לקבוע את מותה. מתיעוד האירוע במצלמות האבטחה, השוטרים ראו חשוד לבוש בגדים כהים מתנפל על הקשישה, שהייתה בדרך לביתה שנמצא כעשרים מטרים משם, ומכה אותה מספר פעמים באמצעות חפץ כבד.

הזירה בה נמצאה האישה ללא סימני חיים בחולון
הזירה בה נמצאה האישה ללא סימני חיים בחולון | צילום: תיעוד מבצעי מד''א

חתנה של הקשישה אמר לחדשות 13: "אין לנו מושג מה קרה, אנחנו בהלם. היא כנראה הייתה במקום הלא נכון בזמן הלא נכון".

חובשי מד"א דניאל גיאת ונתן רוס סיפרו: "הפצועה שכבה על המדרכה כשהיא מחוסרת הכרה עם חבלות מדממות בגופה. ביצענו בדיקות רפואיות היא הייתה ללא סימני חיים ולצערנו נאלצנו לקבוע את מותה".