בקסבה של שכם: נעצרו המחבלים שביצעו את הפיגוע בו נפצעו 2 חיילים בחווארה

כחודשיים לאחר הפיגוע בו נפצעו שני לוחמי כפיר בחווארה, כוחות צה"ל ימ"מ ומג"ב עצרו את שני המחבלים שביצעו את הירי. השניים, תושבי הקסבה בשכם, נעצרו ללא התנגדות משמעותית מצידם ונלקחו לחקירת שב"כ

Whatsapp Image 2023 03 26 At 1
כוחות צה"ל בחווארה | צילום: נאסר אישתייה, פלאש 90

כוחות צה"ל וימ"מ עצרו הבוקר (ראשון) בשכם את שני המחבלים שביצעו את פיגוע הירי בחווארה בחודש מרץ האחרון בו נפצעו שני לוחמים קשה ובינוני. בכך, הגיעו כוחות הביטחון לכלל המחבלים שביצעו פיגועים קשים בחודשים האחרונים.

בפעילות משותפת של ימ"מ, צה"ל ומג"ב, ובסיוע של שב"כ, נעצרו שני המחבלים בקסבה של שכם בתום פעילות במקום. שני המחבלים שנעצרו הם איאד תכרורי בן 24 ומצעב מזהר בן 21, שניהם תושבי הקסבה בשכם. הכוחות כיתרו את הדירת בה הסתתרו השניים והם יצאו ללא התנגדות. ברשותם נתפס נשק מסוג M16, מחסניות ותחמושת.

Whatsapp Image 2023 05 14 At 0
הנשק שנתפס במעצר | צילום: דוברות המשטרה

כזכור, בפיגוע הירי נפצעו שני לוחמים מחטיבת כפיר בשנות ה-20 לחייהם. הם טופלו בזירה על ידי כוחות הרפואה של צה"ל, ופונו כשמצבו של אחד קשה ושל השני בינוני לבית החולים בילינסון. המעצר הבוקר הגיע לאחר שכוחות הביטחון באו חשבון עם מבצעי הפיגועים האחרונים בחווארה בהם נרצחו האחים הלל ויגל יניב והפיגוע בו נורה דויד שטרן באותו הכפר.