הפצוע בפיגוע הדקירה בחיפה משחזר: "היא צעקה משהו בערבית ורצה אליי עם סכין"

אלכס, שנפצע בפיגוע דקירה בעת שטייל בגן הזיכרון בעיר הצפונית, סיפר כי לפתע הרגיש מכה בראש, וכשהסתובב ראה מולו נערה עם כפייה. בהמשך, תיאר אלכס כי בעט בה בעת ששכב על הקרקע. "אני מפחד להסתובב ולצאת מהבית"

זמן צפייה: 00:48

אלכס, תושב חיפה בשנות ה-40 לחייו שנפצע בפיגוע בחיפה לאחר שנדקר על ידי נערה בת 15, שחזר יממה לאחר האירוע את מה שהתרחש: "הלכתי לטייל בגן הזיכרון, ופתאום הרגשתי מכה קשה בראש, לא הבנתי מה זה, ראיתי שזו אבן גדולה".

"נפלתי על הרצפה, וכשהסתובבתי ראיתי בן אדם עם כפייה על הפנים שעומד מולי ובידיו סכין. היא צעקה משהו בערבית, הבנתי רק את המילה 'פלסטין'", תיאר הפצוע והוסיף: "התחלתי לבעטו בה עם הרגליים, התחלתי לצעוק לעזרה. לאחר מכן הופיעו שני בחורים ערבים צעירים שדיברו אתה ואמרו לי 'אל תעשי ככה'". לבסוך אמר אלכס: "אני מפחד להסתבובב ולצאת מהבית".

זירת האירוע בחיפה
זירת האירוע בחיפה

כזכור, הפיגוע אירע אתמול בגן הזיכרון שברחוב אבן סינא בחיפה, סמוך לבית העירייה. צוות מד"א שהוזעק למקום העניק לפצוע טיפול רפואי ופינה אותו לבית החולים רמב"ם בעיר כשהוא בהכרה מלאה עם חבלה בראש ופציעות דקירה בגפיים.

המשטרה עצרה את החשודה במעשה במקום, והחלה בחקירת הנסיבות לאירוע, כאשר לפי כוחות הביטחון נראה כי הרקע לאומני. עדי ראייה שהיו בזירה דיווחו כי הנערה הצטלמה עם הסכין ואמרה 'אללה הוא אכבר'". מחקירת האירוע עלה כי המשטרה קיבלה דיווח מתושב חיפה, לפיו בכוונת ביתו לבצע פיגוע בירושלים.