חשד לפיגוע בחיפה: בן 47 נדקר ע"י נערה ונפצע באורח קל

תושב חיפה דיווח למשטרה כי בתו בת ה-15 מתכוונת לבצע פיגוע, עדי ראייה דיווחו כי ראו אותה מצטלמת עם הסכין - ואז היא דקרה את הגבר בגן הזיכרון בעיר, סמוך לבית העירייה. צוותי מד"א שהוזעקו לזירה העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לביה"ח רמב"ם, המשטרה עצרה את החשודה במקום

זמן צפייה: 00:18

חשד לפיגוע רגע לפני החג: גבר בן 47 נפצע היום (שישי) באורח קל לאחר שנדקר על ידי נערה ערביה בת 15 בגן הזיכרון שברחוב אבן סינא בחיפה, סמוך לבית העירייה. צוותי מד"א שהוזעקו למקום העניקו לפצוע טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים רמב"ם בעיר כשהוא בהכרה מלאה עם חבלה בראש ופתיעות דקירה בגפיים.

המשטרה עצרה את החשודה במעשה במקום, והחלה בחקירת הנסיבות לאירוע, כאשר לפי כוחות הביטחון נראה כי הרקע לאומני. עדי ראייה שהיו בזירה דיווחו כי הנערה הצטלמה עם הסכין ואמרה 'אללה הוא אכבר'". מחקירת האירוע עלה כי המשטרה קיבלה דיווח מתושב חיפה, לפיו בכוונת ביתו לבצע פיגוע בירושלים. צוות שוטרי סיור ששהה עם האב הבחין בחשודה בגן הזיכרון כאשר הסכין בידה.

זירת האירוע בחיפה
זירת האירוע בחיפה

חובש מד"א משה רוזנטל סיפר: "הפצוע שכב בגינה כשהוא בהכרה מלאה וסובל מפציעה חודרת ומדממת. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני שכלל עצירת דימומים וחבישות ופינינו ואותו בניידת טיפול נמרץ להמשך טיפול בבית החולים כשמצבו יציב".