מאות אנשי מילואים בחיל האוויר הודיעו: "לא נגיע לאימונים"

בסוף השבוע הודיעו 180 אנשי צוות אוויר פעילים במילואים - בהם יותר מ-50 בקרים וכ-40 מפעילי כטמ"מים, כי לא יתייצבו לאימונים בשל מאבקם במהפכה המשפטית. "השבועיים הקרובים קריטיים", כתב אחד מהם - ואחר הוסיף: "אקדיש את מאמציי למאבק במהפכה. הבטן מתהפכת"

זמן צפייה: 04:10

180 אנשי צוות אוויר פעילים במילואים, בהם מעל ל-50 בקרים וכ-40 מפעילי כלי טיס בלתי מאוישים ממרבית הטייסות והיחידות, הודיעו בסוף השבוע ביחידותיהם כי בשבוע הקרוב יקדישו את עיקר זמנם לקריאה להידברות והגנה על הדמוקרטיה, ובשל כך לא יתייצבו לאימונים. ממשיכים לשרת וממשיכים בפעילות המבצעית.

ההודעות ששלחו אנשי המילואים
ההודעות ששלחו אנשי המילואים

בהודעות ששלחו למפקדי היחידות כתב אחד מהם, בין היתר: "השבועיים הקרובים קריטיים מבחינת המהפכה המשטרית. מבחינתי צעדים אקטיביים לעצירת התהליך החד-צדדי הם המקום בו התרומה שלי למדינה וביטחונה המרבי. לכן לא אגיע לטייסת השבוע ואקח חלק במחאה כולל נסיעה לכנסת לפגישות אישיות עם ח"כים".

משרת מילואים אחר כתב: "גם אני הודעתי עכשיו שלא אעשה מילואים שבוע הבא, אקדיש את מאמציי למאבק במהפכה. הבטן מתהפכת".

ההודעות ששלחו אנשי המילואים
ההודעות ששלחו אנשי המילואים

ההודעות ששלחו אנשי המילואים
ההודעות ששלחו אנשי המילואים

בשבוע שעבר הודיעו 450 קצינים ולוחמים, אנשי המבצעים המיוחדים, וכ-200 אנשי יחידות הסייבר ההתקפי, כי לא יתייצבו גם כן החל מהיום לשירות מילואים: "האקדח מוצמד חזק לרקת הדמוקרטיה וההדק תכף יילחץ. לפיכך לצערנו הגיע הזמן לממש את הצהרתנו - החל מיום ראשון, כל אנשינו - בלי יוצא מן הכלל - לא יתייצבו לשירות מילואים התנדבותי. אין לנו חוזה עם דיקטטור. נשמח לשוב להתנדב כשתובטח הדמוקרטיה".