אמה של מייה שתועדה שבויה בעזה בריאיון: "נחזיר אותה הביתה"

יממה אחרי שחמאס פרסם את הסרטון של מייה שם, שנחטפה לרצועה ממסיבת הטבע ברעים, אמה אומרת בריאיון כי הסיטואציה הזו היא "הפחד הגדול ביותר של כל אמא", ומוסיפה: "אנחנו מחכים לה, לא יכולים לחיות בלעדיה"

זמן צפייה: 04:45

יממה אחרי הסרטון שפרסם החמאס - בו נראית מייה שם, שנחטפה על ידי ארגון הטרור לעזה בעת שבילתה במסיבת הטבע ברעים בשבת שעברה - אמה ואחותה של מיה, קרן ודאני, התראיינו הערב (שלישי) לחדשות 13. "נחזיר אותה הביתה, אני לא אפסיק לעשות הכל עד שתחזור הביתה. אנחנו מחכים לה, ואנחנו לא יכולים לחיות בלעדיה", אמרה האם קרן בדמעות.

"הפחד הגדול ביותר של כל אמא", סיפרה האם, "כשהסתכלתי בעיניים של מייה בסרטון, ראיתי פחד, מצוקה וכאב פיזי. ראיתי את מיה בת השנתיים, לא את מיה בת ה-21. אני לא יכולה לתאר לעצמי מצב כזה. נורא קשה לנו, אבל אנחנו אופטימיים".

כשנשאלה איך התוודעה לסרטון, ענתה קרן כי "דיברתי עם מישהו, והוא אמר לי שהוא רואה את מייה בסרטון בטוויטר. לא הצלחתי לפתוח את הקישור שהוא שלח לי, כי פתאום הפציצו אותי בהמון שיחות - אז פתחתי טלוויזיה ושם ראיתי אותה, ונפלתי על הרצפה וצרחתי. אלו היו גם צרחות של אושר על כך שהיא חיה. שכולם הלכו, נכנסתי למיטה ורציתי למות - הסתכלתי על הסרטון שוב. זה הפחד הכי גדול של הורה בישראל".

[brightcove_iframe video_id='news-flash-part-2310162342' autoplay='0' credit='' desc='הסרטון של מייה שם, שנחטפה לעזה, שפרסם חמאס' poster='' kid='1_3qqmiek9' duration='78']

מייה, בת 21 משוהם, נחטפה ממסיבת הטבע ברעים לפני 10 ימים ומאז נעלמו עקבותיה. אמש, כאמור, פרסם חמאס סרטון שבו היא נראית מטופלת אחרי שעברה ניתוח ומבקשת לשחרר אותה. בסרטון, שאורכו כדקה, מייה מתועדת כאשר היא מקבל טיפול בידה הפצועה, ולאחר מכן היא מצולמת כשהיא אומרת: "היי אני מייה שם, בת 21 משוהם. כרגע אני נמצאת בעזה, חזרתי ביום שבת לפנות בוקר מאזור שדרות, הייתי במסיבה. נפצעתי קשה מאוד ביד, לקחו אותי לעזה, ניתחו אותי ביד פה בבית חולים במשך שלוש שעות. דואגים לי, מטפלים בי, נותנים לי תרופות. הכל בסדר, אני רק מבקשת שיחזירו אותי הביתה כמה שיותר מהר למשפחה שלי, להורים שלי, לאחים שלי. בבקשה תוציאו אותנו מפה כמה שיותר מהר. תודה".

אמש התייחס דובר צה"ל, תא"ל דניאל הגרי, לסרטון: "מדובר בטרור פסיכולוגי של חמאס. אנחנו מבינים שיהיו סרטונים נוספים כאלה, ונתמודד. בסרטון הזה חמאס מנסה להציג את עצמו כארגון הומני, בעוד שמדובר בארגון טרור רצחני. הוא אחראי על רציחתם של ילדים, נשים, זקנים. מי שצופה בסרטון צריך לשאול את עצמו איך הגיע בת 21 ממסיבה לעזה".

במקביל, בניו יורק טיימס טוענים כי לפי ניתוח שערכו מומחים - ייתכן שחלק מהסרטון שבו מופיעה הצעירה צולם לפני שישה ימים לפחות.

>