צה"ל הודיע: סרן דניאל פרץ נפל ב-7 באוקטובר, גופתו מוחזקת בעזה

הותר לפרסום: סרן דניאל פרץ, בן 22 מיד בנימין, מפקד מחלקה בגדוד 77 של עוצבת 'סער מגולן' (7), נפל ב-7 באוקטובר ונחטף לשטח רצועת עזה. הוא לחם בשבת השחורה בצוות הטנק יחד עם סמ"ר איתי חן, שגופתו נחטפה גם היא

זמן צפייה: 01:54

דובר צה"ל התיר הערב (ראשון) לפרסום את שמו של חלל צה"ל נוסף החטוף בידי ארגון טרור: סרן דניאל פרץ, בן 22 בנופלו מיד בנימין, מפקד מחלקה בגדוד 77 של עוצבת 'סער מגולן' (7), אשר נפל ב-7 באוקטובר ונחטף על-ידי מחבלי חמאס לשטח רצועת עזה. הרב הצבאי הראשי קבע את מותו לאחר בחינה של כלל הממצאים ועל בסיס מידע מהימן, והממצאים שאותרו מאפשרים על פי ההלכה להביא לקבורה את החלל.

מאז תחילת המלחמה נמסרה הודעה למשפחותיהם של 592 חללי צה"ל. אלו שמותיהם וסיפוריהם.

דניאל פרץ עדיין בשבי: "לא תיארתי לעצמי שאחי לא יהיה בחתונה שלי"
סרן דניאל פרץ

סרן דניאל פרץ לחם ב-7 באוקטובר בצוות הטנק יחד עם סמ"ר איתי חן, אשר בשבוע שעבר פורסם כי הוא נפל בקרב ביום המתקפה על ישראל וגופתו נחטפה לרצועה. הוריו של איתי הכריזו כי לא ישבו שבעה עד שגופת בנם תחזור לקבורה בישראל. רובי חן, אביו של איתי, התראיין לחדשות 13 ואמר: "הוא גיבור ישראל, ומגיע לו קבר בישראל, צריך להחזיר אותו חזרה הביתה ולזה אנחנו מחכים. אנחנו אנשים מאמינים, אבל לא נשב שבעה עד שהגופה של איתי לא תוחזר".

סמ"ר איתי חן, נפל ב-7 באוקטובר וגופתו נחטפה לעזה
סמ"ר איתי חן | צילום: דובר צה"ל

עד כה פרסם צה"ל את שמותיהם של שמונה חללי צה"ל שגופותיהם נחטפו לעזה ב-7 באוקטובר, הבכיר שבהם הוא אל"מ אסף חממי, בן 41 מקריית אונו, מפקד החטיבה הדרומית באוגדת עזה. יחד עם גופתו נחטפו גופותיהם של שני חיילים בחפ"ק שלו: סמ"ר תומר יעקב אחימס, בן 20 מלהבים, וסמל קיריל ברודסקי, בן 19 מרמת גן. בנוסף הותרו לפרסום שמותיהם של סמל שקד דהן, בן 19 מעפולה, לוחם בגדוד 77, חטיבה 7, ושל סמ"ר שי לוינסון, בן 19 מגבעת אבני, לוחם בגדוד 77, עוצבת ׳סער מגולן׳ (7), וסמל עוז דניאל, בן 19 מכפר סבא, לוחם בגדוד 77, עוצבת 'סער מגולן' (7).