קיש: "המתקפה על סער - ירי בנגמ"ש; חשוב יותר שהקבוצה תנצח"

חבר הכנסת מהליכוד התייחס בריאיון בגל"צ לקריאות לפריימריז במפלגתו: "לנתניהו יש בעיה אם פעם אחר פעם לא הצליח להרכיב ממשלה" • כחול לבן החלה לאסוף חתימות עבור גנץ

זמן צפייה: 01:05

חה"כ יואב קיש (הליכוד) התייחס הבוקר (ראשון) לקריאות לפריימריז במפלגתו ולמתקפה נגד ח"כ גדעון סער בעקבותיהן, ואמר כי "במידה ונדרדר לבחירות נוספות אנחנו נהיה מחוייבים לעשות פריימריז לראשות הליכוד. השאלה שתעמוד מול המצביעים היא מי בימין מסוגל להוביל את הליכוד לשלטון. האם זה נתניהו, או לדוגמה גדעון סער שאמר שיתמודד, ואני חושב בפירוש שהוא מועמד ראוי. עם כל האהבה שיש לנתניהו, בסוף חשוב שהקבוצה תנצח. לרה"מ יש בעיה אם הוא פעם אחר פעם לא מצליח להרכיב ממשלה".

בתוך כך, גם כחול לבן החלה לאסוף חתימות מח"כים כדי להטיל על גנץ את הרכבת הממשלה.

קיש התייחס גם למתקפה נגד סער בעקבות קריאותיו לבחירות מקדימות בליכוד והצהרתו שיתמודד ואמר כי "סער ללא ספק מצוין. לנסות לפגוע באדם כזה זה ירי בנגמ"ש. כשסער אמר שהוא רוצה פריימריז התחילו לתקוף אותו מכל הכיוונים, קראו לו בוגד. לפני חודש וחצי נתניהו רצה לעשות פריימריז בזק, עכשיו סער רוצה אז הוא בוגד? זה מגוחך ומראה שזה בא מאינטרסים. יש לנו אנשים מצויינים, הנהגה מצויינת, הניצחון של הליכוד זה לא רק נתניהו".

לכתבות נוספות בנושא >> 

גדעון סער: "קיבלתי אלפי תגובות חיוביות ותמיכה מחברי הליכוד"

סער: "אלה שמשתלחים בי יודעים שאנחנו בטירוף מערכות"

"ישראל חשובה יותר": אלפים הפגינו בת"א בקריאה לנתניהו להתפטר

יואב קיש
יואב קיש | צילום: החדשות 13

"אם אנחנו במצב שצריך לבחור האם אנחנו מנצחים בחירות או הולכים לממשלת שמאל אני חושב שלפחות אני ארגיש שהתשובה ברורה, אבל זו החלטה שאקח ברגע שיהיו פריימריז", המשיך, "מבחינתי, כשיהיו בחירות מקדימות, נראה מי מתמודד, מה היכולות של כל אחד - ובסוף אני אסתכל על התמונה הגדולה. אני רוצה שהימין ישאר בשלטון - וזה המסר שאיתו אלך לקלפי".

קיש התייחס גם למצבו המשפטי של רה"מ בנימין נתניהו ואמר כי "אין ספק שמצבו המשפטי של נתניהו מייצר קושי לממשלת אחדות. יש פסילה אישית מהצד השני לגבי רה"מ. הליכוד בחר ברה"מ נתניהו והדרך היחידה שזה ישתנה זה יהיה בפריימריז. כל עוד זה המצב. אנחנו מקווים לייצר ממשלה בין אם עם ליברמן, או ממשלת אחדות שבעיני היא יותר יציבה. אבל אין ספק שהמצב המשפטי של רה"מ מייצר קשיים".