פרסום ראשון: בן גביר, הניצבים והמרוץ למפכ"לות

חשיפת חדשות 13: השר לביטחון לאומי נועד לאחרונה עם ניצבים ושוחח עמם על אפשרות שימונו למפכ"ל. בין המועמדים: יורם סופר, דורון תורג'מן, אמיר כהן וניצב בדימוס יורם הלוי. ניצב במשטרה: "המשטרה הרבה יותר מפורקת ממה שהציבור מדמיין"

זמן צפייה: 01:48

כשגל האלימות בשיאו, והיחסים בין השר לביטחון לאומי לבין המפכ"ל קובי שבתאי שוב במסלול התנגשות - איתמר בן גביר מתחיל בחיפושים אחר מפכ"ל אחר. במהדורה המרכזית נחשף הערב (שני) כי השר החל במהלך במסגרת סבב שיחות שהוא מקיים עם חלק מניצבי המשטרה.

ככל הידוע המפכ״ל המכהן קובי שבתאי לא עודכן על הפגישות. בין הניצבים המועמדים: יורם סופר, דורון תורג'מן, אמיר כהן וניצב בדימוס יורם הלוי. אחד הניצבים אמר לחדשות 13: "המשטרה הרבה יותר מפורקת ממה שהציבור מדמיין. חכו שייצאו הסיפורים האמיתיים".

הניצבים שעמם שוחח בן גביר
הניצבים שעמם שוחח בן גביר

כזכור, ביום שישי פרסמנו בחדשות 13 על השיחה קשה שהתנהלה בין בן גביר לבין המפכ"ל שבתאי בעקבות גל הרציחות בחברה הערבית. "אתה מתעסק רק במינויים ולא במה שקורה במגזר הערבי", הטיח בן גביר בשבתאי, "פתחתי איתך דף חלק, החלקתי את הפאשלות שלך במבצע שומר חומות והתקלות באסון מירון - ואתה עכשיו מעניין אותך רק חברים שלך במקום להשתלט על מה שקורה ברחוב".