מוסי רז לתלמיד בתיכון בליך: "תסתום" • תיעוד

שבוע לאחר שח"כ איתמר בן גביר שוחח עם תלמידים בתיכון ברמת גן, הח"כ ממרצ הגיע לפאנל. אחרי הערה שנשמעה מהקהל בנושא בן גביר, הגיב לו רז ואמר לו לסתום: "בכל מקום שבו הכהניסטים יתפרעו - מרצ תהיה שם כדי לחסום אותם"

זמן צפייה: 00:37

עוד תקרית בתיכון בליך: חבר הכנסת מוסי רז ממרצ התארח בצהריים (ראשון) בתיכון ברמת גן לפאנל לקראת הבחירות ב-1 בנובמבר. תלמיד מקהל שהשמיע הערה הקשורה לביקורו של ח"כ איתמר בן גביר בשבוע שעבר זכה לתגובה מצד רז שאמר לו: "תסתום".

התלמיד כעס על התגובה והחל להתקרב לבמה והוחזק על ידי צוות בית הספר והוא יצא מהאולם. לאחר מכן, רז לא התחרט על דבריו: "בכל מקום שבו הכהניסטים יתפרעו - מרצ תהיה שם כדי לחסום אותם. תתרגלו".

חכ מוסי רז
חכ מוסי רז

בשבוע שעבר הגיע ח"כ איתמר בן גביר לתיכון בליך והתקבל בתשואות מצד אחד, ומצד שני בהפנת נגד, כאשר המשטרה חצצה בין הצדדים.

בפאנל שנערך בבית הספר אמר בן גביר: "צריך חוק עונש מוות למחבלים - מי שרוצח ילדים וילדות, מי שרוצח משפחה, לא צריך לראות אור יום. אומרים לי שביידן יבוא ויגיד, ואני אומר מה הבעיה, מה הבעיה? מה שאצלכם בסדר? אין סיבה שלא יהיה אצלנו בסדר. חוק חסינות לחיילים - אתם תהיו בצבא בעתיד. אני רוצה שתהיה לכם הרשות שאם בא מחבל אתם יורים בו, ולא מוצאים את עצמכם בחקירה במשטרה צבאית, איזה מין דבר זה".

.ח''כ איתמר בן גביר
ח''כ איתמר בן גביר | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

לפני כן, אמר בן גביר בתגובה להפגנות השמאל: "מתמלא גאווה בתלמידי תיכון בליך שעומדים זקוף מול השמאל המטורלל וכעת עושה את דרכי למקום. אשוחח עם תלמידי בית הספר על דמוקרטיה, על ציונות, על אהבת הארץ והמדינה. הצווחות של השמאל הסהרורי לא ירתיעו אותנו, בעזרת השם, ננצח, נקים ממשלת ימין מלא מלא ונחזיר את השפיות למדינה".