ח"כ בן גביר בתיכון בליך: "רוצה שופטים עם אג'נדה ציונית"

המשטרה חוצצת בין שני הצדדים במחאה ההמונית מחוץ לבית הספר ברמת גן. בן גביר מגיב: "מתמלא גאווה בתלמידי תיכון בליך שעומדים זקוף מול השמאל המטורלל". הוא הוסיף: "אם הבת שלי תרצה להגיע לצבא - אגיד לה שעדיף שירות לאומי. שאלו אותי ג מה אעשה אם הבן שלי יהיה הומו. אמרתי שאחבק אותו"

זמן צפייה: 02:17

הפגנה המונית נערכה היום (שלישי) ברחוב שמחוץ לתיכון בליך ברמת גן, אליו הגיע יו"ר עוצמה יהודית, ח"כ איתמר בן גביר, לשאת דברים, והמשטרה חצצה בין הצדדים.

בפאנל שנערך בבית הספר אמר בן גביר: "צריך חוק עונש מוות למחבלים - מי שרוצח ילדים וילדות, מי שרוצח משפחה, לא צריך לראות אור יום. אומרים לי שביידן יבוא ויגיד, ואני אומר מה הבעיה, מה הבעיה? מה שאצלכם בסדר? אין סיבה שלא יהיה אצלנו בסדר. חוק חסינות לחיילים - אתם תהיו בצבא בעתיד. אני רוצה שתהיה לכם הרשות שאם בא מחבל אתם יורים בו, ולא מוצאים את עצמכם בחקירה במשטרה צבאית, איזה מין דבר זה".

לדבריו, "אני רוצה שופטים עם אג'נדה ציונית יהודית, למה הפוליטקאים בישראל לא יכולים למנות שופטים למה חבר מביא חבר? אני רוצה יועצים משפטיים".

[brightcove_iframe video_id='news-video-news-flash-part-2209061216' autoplay='0' credit='' desc='' poster='' kid='1_doci65le' duration='']

עוד הוסיף בן גביר: "אם הבת שלי תרצה להגיע לצבא - אגיד לה שעדיף שירות לאומי. שאלו אותי גם אם הבן שלי יהיה הומו, מה אעשה? אמרתי שאחבק אותו". לדבריו, הוא "דרש שברשימה יהיה אדם בלי כיפה, וברגע שקיבלתי אלמוג כהן מאופקים הסכמתי ללכת לדבר הזה. אני רוצה ברשימה שלי את כולם. אני רוצה נשים, צעירים, בלי כיפה, אני חייב שברשימה שלי יהיו נציגים מכל הגוונים והסוגים.

"לגבי סמטוריץ׳", המשיך בן גביר, "הוא לא עושה שום מצעד בהמות היום. הוא עשה לפני 20 שנה. הוא היה שר מצוין ואני רוצה להגיד לכם שאני יודע כמה הוא אוהב את כולם ועדיין לי היה חשוב שברשימה שלי יהיו גם אנשים בלי כיפה …. הלהט"בים הם אחים שלי. אני לא מסכים עם מצעדי גאווה, שאנשים מסתובבים עם תחתונים ברחוב, ועדיין - הלהט"בים הם האחים שלי. נקודה"

[brightcove_iframe video_id='news-video-news-flash-part-2209061215' autoplay='0' credit='' desc='' poster='' kid='1_h77jrgvq' duration='']

לפני כן, אמר בן גביר בתגובה להפגנות השמאל: "מתמלא גאווה בתלמידי תיכון בליך שעומדים זקוף מול השמאל המטורלל וכעת עושה את דרכי למקום. אשוחח עם תלמידי בית הספר על דמוקרטיה, על ציונות, על אהבת הארץ והמדינה. הצווחות של השמאל הסהרורי לא ירתיעו אותנו, בעזרת השם, ננצח, נקים ממשלת ימין מלא מלא ונחזיר את השפיות למדינה".

שרת התחבורה מרב מיכאלי צייצה בעקבות הזמנתו של בן גביר לשאת דברים בפני התלמידים: "שיקול הדעת של הנהלת תיכון "בליך" מטריד ביותר".