אמסלם: "נמשיך ברפורמה, גם בדרום אפריקה בסוף הלבנים הפסידו"

השר אמסלם עלה לנאום בדיון מיוחד שנערך בכנסת בזמן הפגרה ותקף את חברי האופוזיציה: "כשהימין ייצא להפגנות אתם תשארו בבתים". מוקדם יותר נאמה ח"כ בן ארי שאמרה לאמסלם: ""מה נתנו לך? שיתוף פעולה אזורי? אני במקומך לא הייתי נכנסת למקום הזה"

זמן צפייה: 02:54

בדיון מיוחד של הכנסת שנערך היום (שלישי) אמר השר דודי אמסלם כי "אנחנו נמשיך ברפורמה בגלל שהיא נחוצה למדינת ישראל". עוד הוסיף: "כשהימין ייצא להפגנות אתם תשארו בבתים. גם בדרום אפריקה, בסוף - הלבנים הפסידו. אנחנו לא נהיה סוג ב' אף פעם".

הדיון המיוחד נערך סביב חוק יסוד לימוד תורה ובמהלכו נאמו גם חברת הכנסת מירב בן ארי. טרם נאומו, אמסלם כינה אותה "חרפה" והיא ענתה: "מה נתנו לך? את הגרעין האיראני? לא. שיתוף פעולה אזורי? שר מקשר? במה אתה מתפאר, איזה הישג מרשים הבאת לממשלה? הוא איים על ראשת רשות החברות? דודי אמסלם ישב בבית ונלחם למען המזרחים, אמר למען האמסלמים והביטנים בסוף מה יצא? אני במקומך לא הייתי נכנסת למקום הזה".

בהמשך, בדיון על פשיעה בחברה הערבית, עלה לנאום השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר. כאשר עלה בן גביר לדוכן חברי האופוזיציה יצאו מהאולם והוא הגיב: "החוצה, החוצה! תראו את התמונה, שמדברת את הכל, כאילו אכפת להם מהנרצחים בחברה הערבית. אתם גזענים, צאו החוצה המקום שלכם לא כאן".