לאחר שחש ברע: רה"מ נתניהו אושפז בבית החולים שיבא תל השומר

רה"מ התעלף בביתו שבקיסריה לאחר שהתלונן על כאבים בחזה. הוא פונה לחדר המיון בביה"ח שיבא. בסרטון מבית החולים הוא אמר: "מרגיש טוב מאוד, תודה לכם על הדאגה". לשכתו: "רה"מ בילה אתמול בכינרת בחום. הבדיקות הראשוניות תקינות. ההערכה - התייבש"

זמן צפייה: 13:41

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע היום (שבת) לחדר המיון בבית החולים שיבא בתל השומר, לאחר שחש ברע והתלונן על כאבים בחזה. ככל הידוע, הוא התעלף בביתו שבקיסריה - שם הוחלט לפנותו לבית החולים. ייתכן שהוא סובל מהפרעת קצב בלב וישנה אפשרות שיזדקק להשתלת קוצב לב. גורמים בסביבת נתניהו אמרו: "כרגע אין צורך בנבצרות או במינוי ממלא מקום".

זמן קצר לאחר מכן נמסר מלשכתו כי "ראש הממשלה בילה אתמול בכינרת בשעות החום. היום הוא התלונן על סחרחורת קלה ובהמלצת רופאו האישי, ד"ר צבי ברקוביץ', הגיע למיון במרכז הרפואי שיבא. הבדיקות הראשוניות יצאו תקינות ולא נמצא שום ממצא. ההערכה הראשונית היא התייבשות. בהמלצת הרופאים - ראש הממשלה ממשיך לעבור בדיקות שגרתיות נוספות".

[brightcove_iframe video_id='news-flash-part-2307151924' autoplay='0' credit='' desc='נתניהו בסרטון מביה"ח: "מרגיש טוב, תודה על הדאגה"' poster='' kid='1_5yzwtz2u' duration='29']

כשעתיים לאחר מכן פורסם סרטון שבו נראה נתניהו כשהוא אומר: "אתמול ביליתי עם רעייתי בכינרת בלי כובע, בלי מים. זה לא רעיון טוב. אז קודם כל, אני רוצה להודות לכולכם על הדאגה  - וגם להודות לצוותים הרפואיים בשיבא שבדקו אותי. אני מרגיש טוב מאוד, אבל יש לי בקשה אחת מכם: אנו עוברים גל חום קשה במדינה. תהיו פחות בשמש ותשתו יותר מים, ושיהיה לכולנו שבוע טוב".

נשיא המדינה יצחק הרצוג איחל לנתניהו החלמה, ובציוץ שפרסם בחשבון הטוויטר שלו כתב: "בריאות טובה לראש הממשלה בנימין נתניהו. שוחחתי איתו ושמחתי לשמוע שמצבו טוב ואני מאחל לו רפואה שלמה". ראש האופוזיציה יאיר לפיד כתב: "מאחל לראש הממשלה נתניהו רפואה שלמה ובריאות טובה. תרגיש טוב".

בית החולים שיבא תל השומר
בית החולים שיבא תל השומר

נתניהו, בן 73, אושפז ביום הכיפורים האחרון לאחר שחש ברע בזמן תפילת הנעילה. הוא פונה לבית החולים שערי צדק בירושלים, ולאחר התייעצות הוחלט שהוא יישאר להשגחה למשך לילה.