מיקי זוהר בעקבות תוכנית "המקור": "ניר חפץ אדם נבזי"

חבר הכנסת מהליכוד התייחס לריאיון של עד המדינה במשפט נתניהו לתוכנית, בה נחשפו הקלטותיה של רעיית ראש הממשלה לשעבר ואמר: "אדם שפגם בעיקרון הבסיסי של משרת אמון. האיש פשוט בזוי". על התערבותה לכאורה בתהליך קבלת ההחלטות אמר זוהר: "כל ההחלטות מתקבלות אך ורק על ידי נתניהו"

זמן צפייה: 08:50

ח"כ מיקי זוהר מהליכוד התראיין הערב (שישי) בתוכנית "אלמוג בשישי" והתייחס לתוכנית "המקור" ששודרה אמש, בה ניר חפץ, עד המדינה במשפטו של ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו, חשף הקלטות ורשמים מיומנו, ואמר: "ניר חפץ אדם נבזי, מקליט סדרתי. אדם שפגם בעיקרון הבסיסי של משרת אמון. לא ראוי להתייחסות. האיש פשוט בזוי".

זוהר התייחס לטענות על התערבותה של שרה נתניהו בהחלטות המדינה: "כל ההחלטות מתקבלות אך ורק על ידי נתניהו והנהגת הליכוד יחד עם חברי הקואליציה, לשרה נתניהו יש אפשרות להביע את דעתה ויש לה גם את הצורך הלגיטימי להגן על חייה וחיי משפחתה".

שרה נתניהו
שרה נתניהו | צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

כנשאל על שיתוף פעולה אפשרי עם בני גנץ אמר: "גנץ לא על הפרק, משום שגנץ עצמו פוסל אותנו. אנחנו רוצים קוןאליציית ימין על מלא. רק ככה נוכל לעשות את השינויים שאנחנו מקווים לעשות - אנחנו לא רוצים להחריב את מערכת המשפט, אנחנו רוצים לתקן אותה".

על העימות שהציע ראש הממשלה יאיר לפיד נתניהו, אמר זוהר: "הבנתי מנתניהו שהוא שוקל עימות עם לפיד, אני מקווה שיהיה עימות כי אם יהיה עימות היכולות של נתניהו יובילו לעוד שני מנדטים לליכוד".

זוהר התייחס גם לכך שהשב"כ חוקר תקיפת לוחמי הצנחנים על ידי המתנחלים בחווארה כאירוע טרור: "הגדרת טרור היא מוגזמת, אבל כל מי שתוקף חייל צריך לשבת בבית הסוהר חד משמעית. צריך לאתר את הפוגעים ולהעמיד אותם לדין".