רוטמן ל-BBC: "המפגינים לא מקבלים את תוצאות הבחירות"

יו"ר ועדת חוקה, חוק ומשפט התראיין לתאגיד השידור הבריטי, שם התייחס למהפכה המשפטית ולמחאה נגדה. לדברי רוטמן, המהפכה המשפטית היא "הקטנה שבדאגותיהם" של המפגינים שיוצאים לרחובות כי "הם לא אוהבים את העובדה שנתניהו הוא ראש הממשלה"

שמחה רוטמן בריאיון ל-BBC
שמחה רוטמן בריאיון ל-BBC | צילום: BBC

יו"ר ועדת חוקה, חוק ומשפט חבר הכנסת שמחה רוטמן התראיין לתאגיד השידור הבריטי, ה-BBC, שם התייחס למהפכה המשפטית ולמחאה נגדה. לדברי רוטמן, המפגינים יצאו לרחובות לא בגלל "הרפורמה המשפטית" שהממשלה מקדמת, אלא בגלל שהם לא מקבלים את תוצאות הבחירות. "מחאה היא חלק מדמוקרטיה חיה, אנשים יכולים להפגין, זו זכותם, אך הדברים צריכים להיעשות בהתאם לחוק", הוסיף רוטמן.

הריאיון המלא עם רוטמן ישודר ב-BBC ביום שני הקרוב, ובקטע ששוחרר אתמול (שישי) על ידי תאגיד השידור הבריטי, רוטמן טען כי לאחר ששוחח עם מנהיגי המחאה, הוא התרשם כי המהפכה המשפטית היא "הקטנה שבדאגותיהם" וכי הם יוצאים לרחובות כי הם לא מקבלים את תוצאת הבחירות. "הם לא אוהבים את העובדה שנתניהו הוא ראש הממשלה", הדגיש. להתרשמותו של יו"ר ועדת חוקה, חוק ומשפט, רק מעט מהמפגינים מודאגים לגבי החקיקה, ובהתייחסו למודאגים אמר: "קצת מזה אמיתי, הרבה מזה מזויף".