בעלות של אלפי דולרים: הטיול של יועמ"שית משרד רה"מ לניו יורק

היועצת המשפטית של משרד ראש הממשלה, שלומית פרגו ברנע, תמריא במוצאי שבת יחד עם חשב המשרד לאירוע איסוף כספים של פרויקט "תגלית", ותשהה בארה"ב תשעה ימים, כולל סוף השבוע בו לא נהוג לעבוד. על פי גורם במשרד רה"מ, את אותה העבודה ניתן לבצע דרך שיחת זום - ואין הצדקה למסע. תגובת משרד רה"מ: "הדברים מעוגנים בהסכמים ואושרו בעבר על ידי היועץ המשפטי לממשלה"

זמן צפייה: 01:09

שלומית פרגו ברנע, היועצת המשפטית של משרד ראש הממשלה, תטוס במוצאי שבת לניו יורק למשך תשעה ימים, בעלות של אלפי דולרים, כך דווח הערב (שישי) בתוכנית "שישי עם אילה חסון". ברנע טסה לאירוע איסוף כספים של פרויקט "תגלית", המממנת משפחת אדלסון. לטיסה יצטרף גם חשב המשרד.

כחלק מהנסיעה, ברנע תשהה במשך סוף שבוע אחד בעיר, שבו לא נהוג לעבוד. גורם במשרד רה"מ הביע תמיהה על משך הנסיעה, שהעבודה בה יכולה, לדברי אותו גורם, להיעשות גם מרחוק באמצעות שיחת זום, וכי אין כל הצדקה למסע הארוך הזה לארצות הברית.

שלומית פרגו ברנע
שלומית פרגו ברנע | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

תגובת משרד ראש הממשלה: "נסיעתה של היועצת המשפטית של משרד ראש הממשלה נעשית לשם מתן ייעוץ משפטי בישיבות ובוועדות פרויקט 'תגלית', ונוכחותה אף נדרשת בישיבה של ועדת ההיגוי לפרויקט שבה היא חברה. הדברים מעוגנים בהסכמים ואושרו בעבר על ידי היועץ המשפטי לממשלה".